Norri prøver på første

CD 10: UL er gjennomført, og jeg skal ha uttak på onsdag :) men er nok overstimulert fordi det blir ikke innsett denne syklusen! Så da blir det spennende å se hvor mange som kan fryses ned! Litt skuffa er jeg, men må bare tenke at det er for det beste. Aner heller ikke hvor mange eggposer de så, men det må jo ha vært nok i hvert fall :p I kveld skal jeg sette 2 sprøyter med gonapeptyl, og i morgen blir det sprøytefri dag!
 
De sprøytefrie dagene er fine de. Jeg var så heldige at den traff 30 årsdagen min i mai.
Det var ekstra godt.

Høres kjedelig ut med totalfrys, men det er ikke godt å bli overstimulert.
Men blir spennende på onsdag og dagene etter :)
 
De sprøytefrie dagene er fine de. Jeg var så heldige at den traff 30 årsdagen min i mai.
Det var ekstra godt.

Høres kjedelig ut med totalfrys, men det er ikke godt å bli overstimulert.
Men blir spennende på onsdag og dagene etter :)

Ja det blir veldig spennende :D
 
CD 10: UL er gjennomført, og jeg skal ha uttak på onsdag :) men er nok overstimulert fordi det blir ikke innsett denne syklusen! Så da blir det spennende å se hvor mange som kan fryses ned! Litt skuffa er jeg, men må bare tenke at det er for det beste. Aner heller ikke hvor mange eggposer de så, men det må jo ha vært nok i hvert fall :p I kveld skal jeg sette 2 sprøyter med gonapeptyl, og i morgen blir det sprøytefri dag!

Krysser fingrene for noen fine eskimoer:Heartpink
 
Egguttaket er gjennomført, og jeg vil si at det ble gjennomført med glans altså! Var så nervøs i forkant, men det var jo faktisk totalt unødvendig for jeg kjente ingenting, det var ikke vondt i det hele tatt! Så jeg er skikkelig letta og glad for det :) Fikk ut 21 egg, og i morgen får jeg telefon om noen av de er blitt befruktet! så speeent!
 
Gratulerer med flott uttak, så bra at det gikk så bra og masse fine egg ut :Heartred Lykke til med telefonen
i morgen - det er virkelig nervepirrende dager!
 
Egguttak har jeg også synes har gått bra, alle tre :) Vil mye heller ha uttak enn innsett.
Gratulerer med overstått! Det er alltid godt å være ferdig og bare slappe av.

Krysser fingra.
 
Så bra at uttak gikk fint! ❤️ Krysser fingrene for gode resultater i morgen! ❤️❤️
 
Gratulerer med flott uttak, så bra at det gikk så bra og masse fine egg ut :Heartred Lykke til med telefonen
i morgen - det er virkelig nervepirrende dager!


Egguttak har jeg også synes har gått bra, alle tre :) Vil mye heller ha uttak enn innsett.
Gratulerer med overstått! Det er alltid godt å være ferdig og bare slappe av.

Krysser fingra.


Så bra at uttak gikk så fint! Krysser fingrene for masse befruktede egg! :)

Krysser fingrene for gode resultater ❤️


Så bra at uttak gikk fint! ❤️ Krysser fingrene for gode resultater i morgen! ❤️❤️

Så gode og søte dere er:Heartred Fikk telefon om at av de 21 eggene så har 12 blitt befruktet :) Så nå krysser jeg alt jeg har for at vi får noen på frys!
 
CD 14: I går kveld var jeg voldsomt oppblåst i magen, det så ut som jeg var flere måneder på vei - skikkelig ubehagelig! I tillegg til at jeg var skikkelig øm i eggstokkene :oops: I dag føles det pittelitt bedre, men magen har også i tilllegg vært rar siden uttak og jeg har ikke fått til å gjøre nr 2 på do :(:bag: Drikker mye vann, og er i bevegelse... men lurer på om jeg skal få mannen til å kjøpe inn svisker for å få fart på systemet igjen :p Ellers så tar jeg 1/4 tablett med Parlodel 4 ganger om dagen, i tillegg til at jeg setter Fragmin en gang om dagen. Kjenner jeg at jeg er veldig glad for avgjørelsen om at det ikke bli innsett, for dette er jo virkelig en påkjenning for kroppen, og tror jeg bare har godt av å komme litt tilbake til normalen før et eventuelt innsett... Spent på når jeg skal få mensen da, når kommer den mon tro??
 
Back
Topp