Norri prøver på første

CD 17 (CD 1?): (Tror) jeg har fått mensen, føler den er litt annerledes enn vanlig, litt mindre enn hva en vanlig første dag med mens hos meg er, men det er absolutt mer enn spotting.. så jeg får se hvordan det utvikler seg videre i morgen, men mensensmertene og hormontrollet (altså meg selv) er i hvert fall på plass :p Har tenkt veldig mye på eggene mine i dag, og er så redd for at jeg ikke får noen på frys, for akkurat nå kjenner jeg at det sitter ganske langt inne å gjøre alt på nytt, med alt det medfører. Tiden frem til uttak, og selve uttaket var problemfritt, men syns det har vært skikkelig drit nå i ettertid :wtf: Jeg fikk noen kraftige bivirkninger av den smertestillende medisinen jeg fikk i forkant av uttaket, og dette varte i nesten tre dager før det gav seg, og jeg vet jo at jeg bare kan få en annen type smertestillende neste gang - men i øyeblikket syns jeg det var ganske traumatisk. Også er det jo magen min som absolutt ikke spiller på lag, den oppblåst og forstoppet og jeg vetikke hva. Følte den var litt bedre i helgen, men nå er det påan igjen, og det spiller sikkert litt inn at jeg har mensen(?) for da er jeg ofte oppblåst... men åååhh.. føler bare at alt er drit, og jeg vetikke om jeg klarer å motivere meg selv til en ny runde... men så kan det jo være at jeg får egg på frys og da var dette innlegget helt unødvendig :bag: Men må være lov å klage for dette er jo ikke akkurat en dans på roser.. over og ut :Heartred
 
Når vet du om du får noen på frys? :)

De sa de skulle sende brev med resultatet så tror ikke jeg vet noe før i slutten av denne uken, med mindre jeg kan lese brevet på minhelse :confused005 Eggene er fem dager i dag, så hvis det er noen å fryse så burde det skjedd i dag, eller i morgen :nailbiting:
 
Hurra for min helse, der lå det brev og ventet på meg! Fikk 8 egg på frys :happy093
 
Kanskje på tide å gi en liten lyd fra meg :) Det har ikke skjedd så altfor mye her hos meg, og det kommer vel ikke som noen bombe at jeg ikke har blitt gravid :meh: Var skikkelig irritert på livet når corona kom og ingenting gikk som det skulle, men har innfunnet meg med det nå, og tenker at det kanskje er en mening med at jeg ikke skulle ruge på noe egg med det første (må tenke sånn hvis ikke blir jeg irritert igjen :p)... så nå håper jeg bare at klinikken snart åpner og at jeg kan få et fryseforsøk før sommern :smiley-angelic001
 
Nå har jeg fått klarsignal om å ringe inn når jeg får mensen, så da blir det snart fryseforsøk på meg :D
 
Back
Topp