Norri prøver på første

Rugedag 7: I dag er det akkurat en uke siden innsett :) vetikke helt hva jeg tror om utfallet av dette, heller litt mer mot at det ikke gikk denne gangen. Har absolutt ingen symptomer, og alt kjennes veldig normalt ut :wtf:

Når skal du teste? ❤️

Litt usikker, for tok siste dose med otrivelle på søndag! men må vel kanskje bare kjøpe noen tester å starte :p

Ja å kjøpe tester blir vel første skritt der :p
Håper sånn du skal få positiv test nå :)

Rugedag 9: Endelig helg :D Var på apoteket i tidligere i dag og hentet ut enda en pakke med lutnius. Men fikk meg ikke til å kjøpe graviditetstest :p kommer sikkert til å angre på det ila. helga :p

Rugedag 10: æsj, våknet med mensensmerter i natt, har gitt seg nå, men skjønner hvordan vei dette går :( regner med at tr er rett rundt hjørnet! noe som er positivt er jo at jeg ikke har spottet enda:D tipper det er lutinus jeg kan takke for det! Meeeen ja... Med min flaks rekker vi sikkert ikke noe nytt innsett før sommeren, så blir nok litt stille her ifra fremover!

CD 30 - Rugedag 12: tok kanskje sorgene på forskudd her om dagen, fortsatt ingen tr på besøk, eller spotting. så må vel bare fortsette å vente!

Hva med å teste snart da? :p

tja jo burde kanskje det :p

Med et firedagers så er du jo teknisk sett 16 dpo nå. Syns virkelig en test er på sin plass nå altså. :hilarious::happy:

Og jeg håper virkelig du får en positiv overraskelse når du tester. :Heartred

Herregud :eek: så sykt!!! Jeg er gravid jeg!!!

D978F47A-0CA5-4F07-A6E3-1E9992D377E2.jpeg

Wuhu grattis! :D :Heartbigred

Herremin så glad jeg er nå! ❤️ Åå, gratulere så mye kjære norri! ❤️❤️

Back
Topp