Norri prøver på første

CD 2: TR kom med et brak i går, så da ble det telefon til klinikken i dag og jeg har bestilt meg time til ultralyd i neste uke :D

CD 11: Var på ultralyd i går, og da var slimhinnen 5,2 mm. Skal tilbake på fredag for å sjekke ståa igjen, i tillegg til at jeg skal begynne med el-tester :D NÅ nærmer det seg altså. Men er livredd for at innsett kræsjer med helg? aner ikke om UNN gjør innsett når det er helg? eller om de utsetter det.....:confused004:confused004:confused004

CD 13: Negaiv EL-test i dag. Ultralyden i dag viste en slimhinne på 9,5 mm, og på venstre eggstokk fant vi en folikel på 20 mm, så da er det bare å krysse fingrene for positiv el-test ila helga!

CD 13: Negaiv EL-test i dag. Ultralyden i dag viste en slimhinne på 9,5 mm, og på venstre eggstokk fant vi en folikel på 20 mm, så da er det bare å krysse fingrene for positiv el-test ila helga!
Åå, håper ❤️❤️
God helg til dere ❤️

CD 14: I dag ble eggløsningstesten positiv :D så da skal jeg starte opp med lutinus i morgen, også blir det innsett i starten av neste uke da :D

Så spennende! :D

Rugedag 3: Syns dagene har gått ganske fort siden innsett. Jeg fikk satt inn en morula (4-dages egg). Hadde aldri hørt om det før, og jeg trodde oppriktig at man bare kunne sette inn 2,3 eller 5 dagers egg :p Etter innsettet fikk jeg resept på otrivelle, så tok en del av dosen på selve innsetssdagen og på fredag, siste dose setter jeg i morgen. Ellers går det bra, har mye å gjøre for tiden, så rekker liksom ikke å tenke så himla mye på dette, men tror kanskje det er like greit!

Rugedag 3: Syns dagene har gått ganske fort siden innsett. Jeg fikk satt inn en morula (4-dages egg). Hadde aldri hørt om det før, og jeg trodde oppriktig at man bare kunne sette inn 2,3 eller 5 dagers egg :p Etter innsettet fikk jeg resept på otrivelle, så tok en del av dosen på selve innsetssdagen og på fredag, siste dose setter jeg i morgen. Ellers går det bra, har mye å gjøre for tiden, så rekker liksom ikke å tenke så himla mye på dette, men tror kanskje det er like greit!
Herremin så spennende! :DKrysser alt jeg har for deg! :Heartred

Guri, så spennende!! Masse masse lykke til de neste dagene ❤️

Rugedag 7: I dag er det akkurat en uke siden innsett :) vetikke helt hva jeg tror om utfallet av dette, heller litt mer mot at det ikke gikk denne gangen. Har absolutt ingen symptomer, og alt kjennes veldig normalt ut :wtf:

Back
Topp