Så dumt at dere må hoppe over denne syklusen Måtte tiden til November på kjempefort!
ja syns det er kjedelig, men satser på at en pausemåned er det som skal til
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så dumt at dere må hoppe over denne syklusen Måtte tiden til November på kjempefort!
CD 21: Hmmm da har jeg begynt å blø sånn smått? blodet var liksom blandet med el-slim, og er bare på dopapiret når jeg tørker meg... Syns det var litt rart. Egentlig er hele denne syklusen rar fordi jeg har hatt el-slim fra cd 12 og frem til i dag, så jeg lurer litt på om jeg faktisk har en syklus uten EL?! Ble litt sånn halvhjertet innsats med el-testene også så er jo ikke godt å si må vel bare vente å se
Nå er vi halvveis inn i oktober, så da er det ikke lenge til november
Så bra!CD 17: blir innsett på fredag
Så bra!
Herlig!! Krysser fingrene for at spira fester seg!
Spennende! Håper for degCD 22 - 6 DPO: i går fikk jeg satt inn en perfekt blasto så det betyr vel at jeg allerede er 6 dpo? Fikk hcg støtte, så blir ikke testing før vi nærmer oss desember! Nå er det bare å vente
CD 22 - 6 DPO: i går fikk jeg satt inn en perfekt blasto så det betyr vel at jeg allerede er 6 dpo? Fikk hcg støtte, så blir ikke testing før vi nærmer oss desember! Nå er det bare å vente