Hvilken pose gikk du for?Jeg har kjøpt vognpose, brukt på finn.no. Samt no klær av en kollega
Prøver å finne en pose som holder 3 sesonger (høst/vinter/vår), og i så mange år som mulig med/uten forlengelse.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvilken pose gikk du for?Jeg har kjøpt vognpose, brukt på finn.no. Samt no klær av en kollega
Voksi Urban, den eldre varianten med pels og den pingvin-puta inniHvilken pose gikk du for?
Prøver å finne en pose som holder 3 sesonger (høst/vinter/vår), og i så mange år som mulig med/uten forlengelse.
I feel you! 14+1, kjøper ingenting så tidlig! Planlegge og se på nett, ja, men kjøpe blir noe helt annet..Her må ALT kjøpes inn. Planleggeren i meg vil gjerne begynne allerede nå (14+2), men er livredd for å «jinxe» Blir så inspirert av dere som allerede har begynt å se etter bruktkupp!
Vi har tenkt litt sånn at det enkleste er det beste. Seng og stelleplass på vårt soverom, skal ha seng/vugge og stelleplass i stuen.Hei smarte damer! Vi får vår første i høst, som mange andre. Vi blir nummer fire i familien dette året, så regner med å arve mye klær. Og vi prøver å finne det meste brukt og helst gratis. Seng og barnevogn er i orden, men jeg lurer på bilsete. Hva bør man tenke på?
Og hva er lurt å ha? Vi har en godstol med krakk til beina klar på rommet og skal få inn seng. En kommode er kanskje greit? Lurt å ha stelleplass på den også kanskje? Hva har dere vært glad for at dere har hatt?
På forhånd tusen takk for tips og delinger!
Ja det skal vi ha på soverommet. Hvor lenge man får brukt det varierer - spørs hvor raskt baby vokser og blir tyngre. De fleste har vel vektgrense på 9kg tror jeg - de ulike modellene har ulike kriterier for brukTenke dere bedside crib? Syns det virker så lettvint å slippe å reise seg om natten og hente ungen for å amme for eksempel. Samtidig en trygghet å ha den så nærme seg. Hvilke erfaringer dere med den, eventuelt andre typer senger? Hvor gammel har babyen vært før dere har gått over til annen seng?
Tenker det er et kupp, så kjør påKom over ei som selger brukt Stokke steps med babysete. Noen som har erfaring med den? Tripp trapp (med babysete) er jo også populær så vidt jeg vet. Hva hadde dere valgt? Hun skal ha 1500 for den, og den er veldig lite brukt. Så usikker på om jeg skal slå til
Må kjøpe nyfødtsete i tillegg ser jeg, men jeg kan kanskje finne det brukt et sted også - eller på tilbudTenker det er et kupp, så kjør på
Spørs jo hva man vil ha selv. Her sverger vi til vanlig tripptrapp.Kom over ei som selger brukt Stokke steps med babysete. Noen som har erfaring med den? Tripp trapp (med babysete) er jo også populær så vidt jeg vet. Hva hadde dere valgt? Hun skal ha 1500 for den, og den er veldig lite brukt. Så usikker på om jeg skal slå til
Jeg har ikke barn fra før og har dermed ingen erfaring med disse stolene, så vet ikke helt forskjellen på disse to - bortsett fra formen. Derfor jeg spørSpørs jo hva man vil ha selv. Her sverger vi til vanlig tripptrapp.