Noen andre som så smått tenker på hva som skal kjøpes inn?

mortilmange

Betatt av forumet
Septemberskattene 2023
Oktoberfest 2024 ❤️
Vet jo at det er ALT for tidlig, men så vandrer tankene. Noen flere enn meg som har en hemmelig liste på mobilen? :angelic:

Jeg skal ha moonboon denne gangen! Så må vi ha søskenvogn. Ellers liker jeg godt å lese om andres erfaringer med diverse.
 
Jeg tør ikke planlegge noe enda, men skjønner så godt dere som tenker på innkjøp allerede :) <3
Anbefaler søskenvogn, det er gull med to tette! Stas når de blir litt større og sitter og tuller sammen i vogna :)
 
Tenker søskenbrett her, mini er 1 år og 8 mmd når hun blir storesøster, så tenker de ikke er tette nok mtp. søskenvogn. Ellers har vi det meste klart denne gangen :love7
 
Jeg hadde en gjennomgang av hva vi har i høst før MA - så har sånn halvveis kontroll på hva som må kjøpes. Meste som må kjøpes - utenom ny vogn og bilstol blir nok kjøpt brukt
 
Har alt fra før, så den største jobben blir å finne frem alt og sortere klær i rett størrelse. Vi har kjøpt mye kjønnsnøytralt, og kommer i samme årstid som forrige, så trenger nok ikke noe nytt. Det er vel tredjemanns forbannelse det der...
 
Jepp, vi har solgt unna ganske mye, så må ha det meste av typisk babyutstyr. Har noen få plagg under str 86, solgte unna alt annet - ga tilogmed bort noe av det.

Må og ha vogn, det har vi solgt alt, bilstol osv..
 
Galskap, men kjøpte to plagg i dag :smiley-ashamed005

Ellers har vi jo mye fra nr 1, men vi skal ha Najell babynest, ny bæresele, nyfødtsete til tripptrapp stol, søskenbrett til vognen og sikkert flere ting. Men det jeg kommer på nå:Heartred

IMG_7452.jpeg
 
Last edited:
Skal investere i elektrisk pumpe denne gangen! :love7
Det er gull!! Jeg har en fra Medela men vil kjøpe den nye typen de har hvor man kan legge koppene i bhen men med maskinen fra tidligere ☺️
 
Her blir det og kjøpe alt nytt, da vi venter vår første men alt fortidlig enda er straks bare i uke 10 :Heartbigred håper det går rette veien etter å ha mista 3, men vi gikk litt bananas rundt de 3 vi mistet for var så overlykkelige så har 1 bærepose med klær vi kjøpte på tilbud:p! Men uten om det skal alt kjøpes nytt.
 
Jeg tror det eneste vi faktisk mangler er en ny bilstol - men kommer vel på litt etterhvert tenker jeg :flower
 
Ny bil antar jeg :hilarious:
Oi, hvilket nummer er det? Vi har en bil som kan være 7-seter, men blir trangt med bagasje når vi må bruke seks seter hele tida.
 
Oi, hvilket nummer er det? Vi har en bil som kan være 7-seter, men blir trangt med bagasje når vi må bruke seks seter hele tida.
Nr 3 håper jeg, og ikke 3 og 4 :hilarious:hvilken bil har dere?
 
Back
Topp