Noen andre som så smått tenker på hva som skal kjøpes inn?

Laga ei god ønskeliste med ting vi kanskje trenger på jollyroom :hilarious: Tror vi landet på en emmaljunga sento versjon som hovedvogn, men strever med å bestemme meg for trille. Den må ta ganske liten plass sammenlagt, men likevel ha ok hjul. Har hatt babyjogger city mini som vi var veldig fornøyd med og den ser ut til å ha fått bedre hjul også nå. Hadde også babyzen yoyo+ til minstefrøkna, veldig ok å kunne ha med vogna på flyet når jeg reiste en del alene med 3 barn. Men hjulene der var ikke mye å skryte av. Legger ved bilde av de vi vurderer.
 

Vedlegg

  • 6BE0CC64-6977-4E7F-877F-86C782BF1DE1.png
    6BE0CC64-6977-4E7F-877F-86C782BF1DE1.png
    853,5 KB · Visninger: 8
  • B23D1B70-923F-45D8-B1A4-0C731CD505D2.png
    B23D1B70-923F-45D8-B1A4-0C731CD505D2.png
    1.015,1 KB · Visninger: 8
  • 2F80C295-D7FC-4458-B0FD-8688D3F1432E.png
    2F80C295-D7FC-4458-B0FD-8688D3F1432E.png
    741,2 KB · Visninger: 8
Vet vi må kjøpe inn sprinkelseng etterhvert, har en vugge som jeg tenker vi bruker i starten, lekegrind, newborn sete til tripp trapp stol.
 
Må kjøpe så og si ALT.!
Har litt strikket tøy som min bestemor og farmor strikket til meg bår jeg var liten som mamma har tatt vare på, samt noe av mitt tøy. Jeg håper å kunne bruke noe av dette.
Min mor ønsket seg også veldig barnebarn, så når jeg ryddet hjemme hos henne etter at hun gikk bort, fant jeg en litt utstyr hun hadde handlet inn. Det er fryktelig sårt, men jeg ønsker jo å bruke det også. Så jeg har litt basic som sengetøy, flaskevarmer, baby service, votter i ett mønster jeg er veldig glad i samme med senge tøyet og vognteppet. Baby dyne og flaske varmer.

Det er både veldig vondt og samtidig litt godt at lille får noe fra Bestemor. Selvom det er vondt at hun aldri får oppleve det. Det står lagret på ett lager da jeg ikke har klart å ha det hjemme. Jeg visste at hun ønsket seg barnebarn. Men ikke at ønske var sååå stort. Noe av det er nok fra jeg hadde en spontanabort ganske sent for 11 år siden.. men likevel. At hun har kjøpt litt og litt var en veldig stor overraskelse.

Hun sa jo alltid når vi spurte henne hva hun ønsket seg til jul/bursdag. Så var svaret alltid «Barnebarn».. :Heartred
 
Elektrisk pumpe SKAL jeg ha denne gangen!
Også må vi jaggu ha ny BIL, den vi har nå er akuratt passe til 1 baby, ingen sjangs med 2 barneseter i den om den som kjører skal få plass!
også må vi ha ull i de minste størrelsene.
Ellers har vi det meste, da det blir to tette. tror jeg...
 
Må ha tvillingvogn og selge den andre vogna! I og med at vognverdens rolls royce, thule urban glide, ikke har mulighet for to bagdeler blir det bugaboo donkey denne gangen. Kjøper på miniski til vinteren hvis føret blir så som så. Skal også kjøpe ny vognpose - likte Voksi city bedre enn urban pga at det bare er en glidelås. Tenker også å investere i en tvillingmoonboon, da jeg tror det kan bli en lifesaver med to små. Og sleepytroll til vogna. To nye tripptrapp med nyfødtseter og to babynest med håndtak blir det også. Hjelp dette blir dyrt. Får håpe besteforeldre vil bidra litt :joyful: :evil5
 
Har alt fra før, så den største jobben blir å finne frem alt og sortere klær i rett størrelse. Vi har kjøpt mye kjønnsnøytralt, og kommer i samme årstid som forrige, så trenger nok ikke noe nytt. Det er vel tredjemanns forbannelse det der...
Eg hadde nettopp solgt nesten alt av babytøy og div før eg fant ut at eg va gravid!!:hilarious: Har heldigvis bilstol,vogn og seng...
 
Ikk kjøpte en babyseng i dag, føler det er litt tidlig, men ei som solgte akkurat den sengen jeg ville ha på face så slo til
Flere som har begynt å kjøpt inn litt? Jeg må ha alt til baby så føler jeg bør spre det litt utover
 
Dette er noe jeg har så lyst til å kjøpe til graviditeten denne gangen, det er normalt å ha her i Spania og kalles en "englekaller" - det er et smykke - en liten ball som plinger/klirrer forsiktig og henger over magen og som etter gammel overtro skal beskytte barnet og også stimulere hørselen når den er ferdig utviklet. Synes de er så fine :love017

1000046102.png
 
Dette er noe jeg har så lyst til å kjøpe til graviditeten denne gangen, det er normalt å ha her i Spania og kalles en "englekaller" - det er et smykke - en liten ball som plinger/klirrer forsiktig og henger over magen og som etter gammel overtro skal beskytte barnet og også stimulere hørselen når den er ferdig utviklet. Synes de er så fine :love017

Vis vedlegget 431382
Ååå så vakkert :Heartred
 
Dette er noe jeg har så lyst til å kjøpe til graviditeten denne gangen, det er normalt å ha her i Spania og kalles en "englekaller" - det er et smykke - en liten ball som plinger/klirrer forsiktig og henger over magen og som etter gammel overtro skal beskytte barnet og også stimulere hørselen når den er ferdig utviklet. Synes de er så fine :love017

Vis vedlegget 431382
De var kjempe fine :Heartred
 
Vi skal til Ullared i påska, og redd jeg går på en liten smell selvom mannen mener vi bør vente lengre. Er 9+6 idag, og er veldig redd for enda en MA :sour:
Kanskje jeg kommer tilbake med en liten bamse :Heartbigred
 
Har en viss oversikt over hva jeg VIL kjøpe og hva vi MÅ kjøpe av utstyr. Har en ganske stor sorteringsjobb i utstyr og klær også for å se hva som trengs mer av, hva som er nok av, hva son skal byttes ut etc..
Vi er blitt enig om hvilken vogn og ny bilstol.
 
Dette er noe jeg har så lyst til å kjøpe til graviditeten denne gangen, det er normalt å ha her i Spania og kalles en "englekaller" - det er et smykke - en liten ball som plinger/klirrer forsiktig og henger over magen og som etter gammel overtro skal beskytte barnet og også stimulere hørselen når den er ferdig utviklet. Synes de er så fine :love017

Vis vedlegget 431382
Når flyttet du til Spania?❤️ høres deilig ut å bo der!
 
Ååå så vakkert :Heartred
De var kjempe fine :Heartred
De er fra denne nettsiden:

Har ikke bestilt derfra enda så vet ingenting om kvaliteten osv eller om de sender til Norge, men synes de er veldig fine. Finnes kanskje noe tilsvarende i Norge og ☺️❤️
 
Back
Topp