Helene_venter _nr 3
Andre møte med forumet
3 dager og den første tul
spent på å se om alt er bra der inne
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
3 timer her2 timer igjen!!!![]()

3 timer her![]()

Veldig lettet!!
Alt så fint ut på ultralyden i dag
Fikk se en liten bønne med armknopper og benknopper. Hjertelyd 160 slag i minuttet - verdens fineste lyd! Målt til 14 mm.
Ble satt frem 5 dager fra 7+4 til 8+2. stemmer greit forholdt il at jeg testet positivt så tidlig. Endrer dere termindato her på babyverden hvis dere blir flyttet frem/tilbake på tidlig ultralyd?
holder alle tomler og Skal glede meg over dette![]()

På hvilket grunnlag får du? Med henvisning fra lege, mener jeg
Og hva kan man se så tidlig egentlig? Tenkte å høre med legen min ganske snart om det er en mulighet for meg. Kjenner dette går på psyken løs snart. Er 5+3 i dag og er redd det er alt for tidlig å se noe...

Jeg fikk oppfølgingstime av sykehuset. Men når jeg var der sist var jeg kun 5+5, og da kunne ikke han gynekologen se så mye mer enn fostersekken. Alt så normalt ut ut i fra hvor kort på vei jeg var, men siden det var så tidlig sist ville han gjerne ha meg inn igjen noen uker etterpå for da ville han kunne se mye mer.
Om jeg hadde vært lenger på vei sist og han kunne sett foster og hjerteslag da, ville jeg nok ikke fått ny time tror jeg.

10 min her. Sitter på venterommet nå!
Hvordan gikk det med deg idag?![]()

Får bare krysse fingrene for at alt ser like fint ut neste gang om 17 dager