Nedtelling til TUL

9 dager

Vel overstått tul på meg i dag, nå er det 3 uker til neste (og siste planlagte før OUL):joyful:

10 min her. Sitter på venterommet nå!

Vellykket UL i dag! :Heartred
Ble satt frem fra 9+2 til 9+4.

Babyen lå å sparket og danset, og vi fikk se hender, føtter og et raskt bankende hjerte. Pur lykke!

Vedlegg

• 86CEB934-9E4E-4642-8CFC-7AC522AFB94B.jpeg
    86CEB934-9E4E-4642-8CFC-7AC522AFB94B.jpeg
    27,3 KB · Visninger: 11
Veldig lettet!!
Alt så fint ut på ultralyden i dag :Heartred
Fikk se en liten bønne med armknopper og benknopper. Hjertelyd 160 slag i minuttet - verdens fineste lyd! Målt til 14 mm.
Ble satt frem 5 dager fra 7+4 til 8+2. stemmer greit forholdt il at jeg testet positivt så tidlig. Endrer dere termindato her på babyverden hvis dere blir flyttet frem/tilbake på tidlig ultralyd?
holder alle tomler og Skal glede meg over dette :Heartred

Vedlegg

• A4A8A141-497D-49A9-9EDD-D2659D8B6B93.jpeg
    A4A8A141-497D-49A9-9EDD-D2659D8B6B93.jpeg
    21,2 KB · Visninger: 21
  • F98C252D-D9FC-4CEB-8328-FF1F166011C2.jpeg
    F98C252D-D9FC-4CEB-8328-FF1F166011C2.jpeg
    8,9 KB · Visninger: 23
Veldig lettet!!
Alt så fint ut på ultralyden i dag :Heartred
Fikk se en liten bønne med armknopper og benknopper. Hjertelyd 160 slag i minuttet - verdens fineste lyd! Målt til 14 mm.
Ble satt frem 5 dager fra 7+4 til 8+2. stemmer greit forholdt il at jeg testet positivt så tidlig. Endrer dere termindato her på babyverden hvis dere blir flyttet frem/tilbake på tidlig ultralyd?
holder alle tomler og Skal glede meg over dette :Heartred

Nei, jeg ble som jeg skrev rett over deg, flyttet frem 2 dager. Men, ingenting er satt før OUL, så ingen vits i å endre den nå :happy:
Babyene vokser i rykk og napp de første ukene, så man kan ikke stole på beregningene man får nå 100%.

På hvilket grunnlag får du? Med henvisning fra lege, mener jeg :)

Og hva kan man se så tidlig egentlig? Tenkte å høre med legen min ganske snart om det er en mulighet for meg. Kjenner dette går på psyken løs snart. Er 5+3 i dag og er redd det er alt for tidlig å se noe...

Da jeg ble henvist på tul 21 mars va jeg 5 uker på vei. Da kunne man se fostersekken men ikke fosteret. Skal på ny tul 15 april . Veldig spent :)

Jeg har blitt satt frem på de ultralydene jeg har hatt, feks i dag ble jeg satt frem 4 dager og første tul jeg var på ble jeg satt frem 2 dager. Endrer ikke noe på appene da fastlege etc går ut i fra menstermin og jeg vet at det ikke er tul som angir endelig termindato. Forholder meg til menstermin enn så lenge men vet med meg selv at det er litt på forskudd inni der❤️

Jeg fikk oppfølgingstime av sykehuset. Men når jeg var der sist var jeg kun 5+5, og da kunne ikke han gynekologen se så mye mer enn fostersekken. Alt så normalt ut ut i fra hvor kort på vei jeg var, men siden det var så tidlig sist ville han gjerne ha meg inn igjen noen uker etterpå for da ville han kunne se mye mer.
Om jeg hadde vært lenger på vei sist og han kunne sett foster og hjerteslag da, ville jeg nok ikke fått ny time tror jeg.

Hvordan gikk det med deg idag?:Heartred

Klarte ikke dy meg, så jeg ringte sykehuset idag pga mine bekymringer etter at jeg har hatt blødninger ca annenhver dag hele påsken.. Fikk ny time i morgen:nailbiting:

Var på min 3. TUL i dag og endelig fikk jeg se et bankene hjerte og en liten reke :love7 Får bare krysse fingrene for at alt ser like fint ut neste gang om 17 dager :happy:

Back
Topp