Nedtelling til TUL

Jajaaa

Edit: Fant ledig time på Volvat tirsdag allerede! Sambo kan dessverre ikke være med der, men då får eg ihvertfall sett om det er liv laga ganske så kjapt!:)
 

Vedlegg

  • 88DEF15C-8DDC-41C7-A00D-411A8EC16CB1.jpeg
    88DEF15C-8DDC-41C7-A00D-411A8EC16CB1.jpeg
    22,9 KB · Visninger: 22
Last edited:
Åh, nei! Dritten med koronaen altså :( håper du går kjapt time igjen!

Fant ledig time på Volvat tirsdag allerede! Sambo kan dessverre ikke være med der, men då får eg ihvertfall sett om det er liv laga ganske så kjapt!:)
 
Fant ledig time på Volvat tirsdag allerede! Sambo kan dessverre ikke være med der, men då får eg ihvertfall sett om det er liv laga ganske så kjapt!:)
Så bra! Heldig dere som har flust av muligheter :rolleyes: jeg holder på å sprekke av utålmodighet!
Lykke til på tirsdag! Det går nok bra :Heartred
 
Så bra! Heldig dere som har flust av muligheter :rolleyes: jeg holder på å sprekke av utålmodighet!
Lykke til på tirsdag! Det går nok bra :Heartred

Fordelen med å bo nært storby!:)
 
Fordelen med å bo nært storby!:)

Sant ;) jeg trives egentlig med å bo litt utpå landet, men akkurat i dette tilfellet skulle jeg ønske jeg bodde litt mer sentralt og/eller i nærheten av en storby.
 
Ser alle skal på TUL supertidlig :Heartred Skal dere flere ganger? Har ikke bestilt time før jeg er rundt 11+ 4 :rolleyes: Tenker jeg da får se og vite litt mer om hvordan det går med den lille.
 
Fått henvisning til TUL 9.april er ca 9+4 da, så 3+4 uker igjen..
 
Jeg drar når jeg er 6+4 for å se om det er liv, deretter når jeg er 11/12 uker for å sjekke mer nøye:)
 
Ser alle skal på TUL supertidlig :Heartred Skal dere flere ganger? Har ikke bestilt time før jeg er rundt 11+ 4 :rolleyes: Tenker jeg da får se og vite litt mer om hvordan det går med den lille.
Jeg får en hos offentlig gynekolog tidlig for å se om det er liv fordi jeg har nylig hatt to påfølgende aborter. Men kommer nok til å bestille en privat i uke 10 og kanskje 12-14 om alt ser greit ut på den tidlige :happy: Men det er pga min historikk hvor jeg har opplevd MA i uke 10 før.
 
Jeg har fått henvisning til tidlig ul 23 mars:rolleyes: grugleder meg..
 
TUL i dag :Heartred
6+1, akkurat som i følge mine egne beregninger. Så et godt plassert embryo og et bankende hjerte.
 

Vedlegg

  • F36022A4-CE25-4A63-9773-9BD61C1C521E.jpeg
    F36022A4-CE25-4A63-9773-9BD61C1C521E.jpeg
    26 KB · Visninger: 21
Ser alle skal på TUL supertidlig :Heartred Skal dere flere ganger? Har ikke bestilt time før jeg er rundt 11+ 4 :rolleyes: Tenker jeg da får se og vite litt mer om hvordan det går med den lille.

Fødte juni i fjor, og da hadde jeg rundt 8 UL. 6 av de avbildet her :happy:

Fordi jeg hadde opplevd å miste 3 ganger før det svangerskapet, kjente jeg behovet for å se babyen så ofte som mulig.

Uke 6: for å se om det var et hjerte som banket
Uke 8: for å se om embryoet hadde utviklet seg i riktig retning
Uke 11: i forbindelse med NIPT-test
Uke 20: OUL
Uke 25: første forsøk på 3D/4D, men han lå med navlestrengen over ansiktet hele tiden
Uke 30: forsøk nr. 2 på 3D/4D, veldig fornøyd :Heartred

All ære til deg som klarer å vente så lenge!
 

Vedlegg

  • DAB81766-4585-4D99-944E-1B8A79FB9176.jpeg
    DAB81766-4585-4D99-944E-1B8A79FB9176.jpeg
    45,1 KB · Visninger: 31
TUL i dag :Heartred
6+1, akkurat som i følge mine egne beregninger. Så et godt plassert embryo og et bankende hjerte.
Så betryggende det må være å se at størrelsen var akkurat etter beregningene dine! Er så spent på å få se hva som befinner seg hos meg og håper på samme positive opplevelse som deg. Kan nesten ikke vente til onsdag morgen nå...!
 
Nå har jeg sendt inn forespørsel til TUL i løpet av uken eller evt neste uke. Fant endelig en som utfører det privat :happy: kryss fingrene sammen med meg for at jeg får time snarest! Jeg trenger virkelig å bli litt betrygget nå :oops:

Er 6+2 i dag, så skal være mulig å se noe på innvendig ul.
 
Skulle på TUL i morgen men nå er det smitte i barnehagen så nå er jeg i karantene...
 
Ser alle skal på TUL supertidlig :Heartred Skal dere flere ganger? Har ikke bestilt time før jeg er rundt 11+ 4 :rolleyes: Tenker jeg da får se og vite litt mer om hvordan det går med den lille.
Jeg skal 9+0 og det er en uke senere enn med første, men vi skal nok tilbake i uke 14/15 tenker jeg for å se om utviklingen går bra og evt se kjønnet :D <3
 
Fødte juni i fjor, og da hadde jeg rundt 8 UL. 6 av de avbildet her :happy:

Fordi jeg hadde opplevd å miste 3 ganger før det svangerskapet, kjente jeg behovet for å se babyen så ofte som mulig.

Uke 6: for å se om det var et hjerte som banket
Uke 8: for å se om embryoet hadde utviklet seg i riktig retning
Uke 11: i forbindelse med NIPT-test
Uke 20: OUL
Uke 25: første forsøk på 3D/4D, men han lå med navlestrengen over ansiktet hele tiden
Uke 30: forsøk nr. 2 på 3D/4D, veldig fornøyd :Heartred

All ære til deg som klarer å vente så lenge!
Fine bilder <3
 
Back
Topp