Nedtelling til TUL

Usj nesten så jeg angrer på at jeg skal på Tul allerede 6+6. Er så redd for negativ beskjed siden det er relativt tidlig og selv om jeg selvfølgelig vil vite det snarest mulig om det er en ny MA. Men på en rar måte så er det fristende å være litt lengre i denne gravidboblen, lykkelig uvitende om at det eventuelt ikke står bra til inni der (selv om synptomer og alt tilsier at det er det)..

Bare en dårlig natts søvn nå og så får jeg svar:shy:

Lykke til, håper du får en bedre opplevelse enn jeg fikk<3. Jeg sitter bare med masse spørsmål. Den søvnløse natten i forkant var heller ikke noe å skryte av, haha

Jo, men jeg kom jo på alt etter jeg var gått fra timen, selvfølgelig. Eneste han visste var at jeg antok EL hadde vært på dag 17 og ikke 14. Vi regnet tre dager bakover fra menstermin og fikk 7+0/7+1.
Undersøkelsene viste jo 6+1, et ekstra avvik på 5-6 dager i tillegg til de 3 vi allerede hadde trukket i fra. Han har vel tenkt at egget har blitt befruktet litt senere/festet seg senere og var derfor ikke bekymret, men vet ikke om han hadde sagt noe annet hvis jeg hadde sagt at første positive test var 17.feb, noen dager før ikm.. fikk jo også 3+ på cb digital 1.mars som utfra dagens målinger ville vært 4+0 den gang..og det får jeg ikke til å stemme.
Kanskje ta kontakt med dem igjen i morgen for å få en avklaring? Det er jo ikke bra å komme ut fra en time med mer spørsmål enn svar. Ville ikke tenkt så mye på resultat på g-testene, det er jo alltid individuelt hvor raskt/sent man produserer hcg, og konsentrasjonen i urinen varierer fra dag til dag.

Virker som en avklaring fra der du var, eller ny ul et annet sted vil lette litt på de bekymringene du sitter med nå.

Ble jo selv satt tilbake flere dager på første ul i sommer, da kunne de ikke gi noe annet svar enn å vente å se pga kunne hende egget brukte litt tid på å feste seg etc. mulig det var første tegn på at noe var på ferde. Var da på ul 6+2, ble anslått 5+4/5 ish (3-4 dager kortere). Men da var det også null hjerte!! Så på neste ul 7+6 var det varierende / svak hjertelyd og da ble jeg henvist til sykehus for nærmere undersøkelse.

Min gynekolog vil helst gjennomføre TU rundt uke 9-10, som med førstemann :) Tenker å ringe han i uken å booke time.

så kjekt vi er i samme termingruppe igjen! Gratulerer
Så morsomt:p Er bare så i tvil om jeg får bli her. Er redd droppen i stoffskiftet mitt har ødelagt alt. Vi får se. Må bli ferdig med karantene, evt isolasjon hvis jeg tester positivt for covid-19, før jeg får svar hos gynekolog

Så morsomt:p Er bare så i tvil om jeg får bli her. Er redd droppen i stoffskiftet mitt har ødelagt alt. Vi får se. Må bli ferdig med karantene, evt isolasjon hvis jeg tester positivt for covid-19, før jeg får svar hos gynekolog

Krysser fingrene for deg :) Eller for oss, merket blødning igjen i dag, så kan godt være det ikke holder denne gangen, men vi får se.

Fikk time til TUL på fredag :) da er jeg 6+6.
2 dager igjen!!

2 dager igjen! Er 6+5 på fredag. Grugleder meg og vil egentlig bare få det overstått.

2 dager til, fredag. Er 6+4 da

Fikk flyttet timen til i dag. Skal dit om to timer

I morgen! Håper dagen i dag går fort

I morgen! Skal på oppfølgings UL etter blødningen i helgen. Håper hjertet banker like sterkt :Heartred

21 dager. En evighet til! Håper det går fort fram til da. Da skal jeg være 8+0 i følge menstermin

Ny tul er om 8 dager. Rimelig anspent for tiden. Livredd for å begynne å blø eller at MA oppdages på den timen. Ventetiden føles uendelig. Masse lykke til til dere som har de neste dagene. Går sikkert veldig bra!

Back
Topp