Såpass ja.. burde vel purre da siden det er nesten 1 uke sidenFikk melding om time samme dag som jeg ble henvist.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Såpass ja.. burde vel purre da siden det er nesten 1 uke sidenFikk melding om time samme dag som jeg ble henvist.
Samme daDere som har fått time på sykehuset til tidlig ultralyd (uke 11-13), hvor lang tid tok det fra legen sendte henvisning til dere fikk time?
Min fastlege er av typen som sier han skal gjøre noe men ikke gjør det, så jeg må ofte purre flere ganger. Når jeg var hos han i forrige uke så sa jeg flere ganger at han måtte sende henvisning men stoler ikke heeelt på at han har gjort det
De har frist på 10 arbeidsdager på å svare på henvisningerSåpass ja.. burde vel purre da siden det er nesten 1 uke siden
Gå inn på helsenorge og "Henvisninger", der står henvisningen om den er sendt, pluss status, f.eks "til vurdering". Jeg ringte jordmor den 20., og fikk beskjed om time i dagDere som har fått time på sykehuset til tidlig ultralyd (uke 11-13), hvor lang tid tok det fra legen sendte henvisning til dere fikk time?
Min fastlege er av typen som sier han skal gjøre noe men ikke gjør det, så jeg må ofte purre flere ganger. Når jeg var hos han i forrige uke så sa jeg flere ganger at han måtte sende henvisning men stoler ikke heeelt på at han har gjort det
Du venter tvillinger, var det så?12 dager til oppfølgings-UL!
Den ligger ikke der så da er den vel ikke sendt Ååå er så lei av han fastlegen,han er helt fjern og kan aldri stole på han. Irriterende typeGå inn på helsenorge og "Henvisninger", der står henvisningen om den er sendt, pluss status, f.eks "til vurdering". Jeg ringte jordmor den 20., og fikk beskjed om time i dag
Ja, foreløpig er det to der inne, men er mentalt forberedt på at den ene går til grunne. Blir veldig fornøyd om vi får en baby, fantastisk bonus med to!Du venter tvillinger, var det så?
Heier veldig på dereJa, foreløpig er det to der inne, men er mentalt forberedt på at den ene går til grunne. Blir veldig fornøyd om vi får en baby, fantastisk bonus med to!