Nedtelling til tidlig ultralyd

Det skjønner jeg godt! Synes det er veldig lite hyggelig jeg også. :shy: Men heldigvis har gynekologen min et eget avlukke, hvor håndkle og alt ligger klart. Så man kan ta det rundt seg og tasse ut, også sitter hun med ryggen til ved pc/pult til man er klar. Har vært borti situasjoner før, hvor de ikke har verken avlukke eller håndkle og står klar med apparatet mens man kler av seg. Det er fryktelig kleint.:smiley-ashamed005
Jeg kjører safe med kjole e.l jeg:hilarious: Også får jeg bare håpe det er et bankende hjerte jeg ser i morgen:Heartred

Når jeg er 10+5 og ble henvist til tul for 2,5 uke siden. Ville dere ringt sykehuset og purret? Eller skal jeg bare vente?

Når jeg er 10+5 og ble henvist til tul for 2,5 uke siden. Ville dere ringt sykehuset og purret? Eller skal jeg bare vente?
Jeg hadde purret, ellers risikerer du at du plutselig ikke får noen time. :shy:

2 dager, 22 timer og 55 minutter....
3 netter til.... Heldigvis er timen tidlig på morgenen. Gruer meg SÅ! Skal i tillegg på samme sted og til samme jordmor som oppdaget at det ikke var foster i MA2, så det blir litt rart. Men de er veldig flinke og gode der. Og får jo inderlig håpe på en bedre opplevelse denne gangen.

Dere som har fått time på sykehuset til tidlig ultralyd (uke 11-13), hvor lang tid tok det fra legen sendte henvisning til dere fikk time? :happy:

Min fastlege er av typen som sier han skal gjøre noe men ikke gjør det, så jeg må ofte purre flere ganger. Når jeg var hos han i forrige uke så sa jeg flere ganger at han måtte sende henvisning men stoler ikke heeelt på at han har gjort det:bored:

Jeg fikk ul-time/ niptinnkalling på helsenorge før jeg hadde kommet hjem fra legekontoret. Så her gikk det kjemperaskt :happy: Men regner med at det er unntaket at det går så fort.

Dere som har fått time på sykehuset til tidlig ultralyd (uke 11-13), hvor lang tid tok det fra legen sendte henvisning til dere fikk time? :happy:

Min fastlege er av typen som sier han skal gjøre noe men ikke gjør det, så jeg må ofte purre flere ganger. Når jeg var hos han i forrige uke så sa jeg flere ganger at han måtte sende henvisning men stoler ikke heeelt på at han har gjort det:bored:
Fikk melding om time samme dag som jeg ble henvist.

Back
Topp