Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det ble tatt innvendig på meg, er 6+0I morgen, så spent Dere som har vært, det ble tatt innvendig? Tenkte på hva som var mest hensiktsmessig å ha på seg av klær Lang skjorte eller kjole må vel være det beste?
Er 7+2 i morgen hvis mine beregninger stemmer Går utifra at det blir tatt en innvendig en da.Det ble tatt innvendig på meg, er 6+0
Synes det er greit med bare genser. Får et håndkle å ha overI morgen, så spent Dere som har vært, det ble tatt innvendig? Tenkte på hva som var mest hensiktsmessig å ha på seg av klær Lang skjorte eller kjole må vel være det beste?
Jeg pleier å gå i jeans og genser, og har aldri tenkt på at man skal ha på seg noe spesielt. Pleier å få et håndkle, så føler det er ganske greit slik. Men gjør det som føles mest komfortabelt for deg. Ser mange i kjoler på venteværelse.I morgen, så spent Dere som har vært, det ble tatt innvendig? Tenkte på hva som var mest hensiktsmessig å ha på seg av klær Lang skjorte eller kjole må vel være det beste?
Ta det du er komfortabel med. Man får evt håndkle og. Jeg har hatt så mye ndersøkelser og drit de siste årene, at jeg ikke bryr meg lenger. Har hatt "hele" gynpol på lokalsykehuset innom høna føles det somI morgen, så spent Dere som har vært, det ble tatt innvendig? Tenkte på hva som var mest hensiktsmessig å ha på seg av klær Lang skjorte eller kjole må vel være det beste?
Bare jeg som syns det er litt ukomfortabelt å skulle kle av seg alt nedentil blant ukjente folkJeg pleier å gå i jeans og genser, og har aldri tenkt på at man skal ha på seg noe spesielt. Pleier å få et håndkle, så føler det er ganske greit slik. Men gjør det som føles mest komfortabelt for deg. Ser mange i kjoler på venteværelse.
Ja, jeg hadde noen runder der i våres selv, følte også alle hadde vært innom en tur Men syns det er litt ukomfortabelt å skulle kle av seg nedentil blant ukjente folk, så jeg ryker nok på en kjole, eller annen lang overdelTa det du er komfortabel med. Man får evt håndkle og. Jeg har hatt så mye ndersøkelser og drit de siste årene, at jeg ikke bryr meg lenger. Har hatt "hele" gynpol på lokalsykehuset innom høna føles det som
Skjønner det godt altså- jeg er nok i overkant lite sjenert på sånne ting. Har mista litt "eierskapet" til egen kropp føler jeg.Ja, jeg hadde noen runder der i våres selv, følte også alle hadde vært innom en tur Men syns det er litt ukomfortabelt å skulle kle av seg nedentil blant ukjente folk, så jeg ryker nok på en kjole, eller annen lang overdel
Det skjønner jeg godt! Synes det er veldig lite hyggelig jeg også. Men heldigvis har gynekologen min et eget avlukke, hvor håndkle og alt ligger klart. Så man kan ta det rundt seg og tasse ut, også sitter hun med ryggen til ved pc/pult til man er klar. Har vært borti situasjoner før, hvor de ikke har verken avlukke eller håndkle og står klar med apparatet mens man kler av seg. Det er fryktelig kleint.Bare jeg som syns det er litt ukomfortabelt å skulle kle av seg alt nedentil blant ukjente folk