Nedtelling til tidlig ultralyd

Der fikk jeg time! 29 dager til, da er jeg 12+5, får være fornøyd med det, selvom det føles lenge å vente :whacky011

Jeg fikk innkalling til Ullevål 22.12.23, fikk ikke time til tidlig ultralyd?
Er det normalt at man får time så sent før tidlig ultralyd?:confused:

Jeg fikk innkalling til Ullevål 22.12.23, fikk ikke time til tidlig ultralyd?
Er det normalt at man får time så sent før tidlig ultralyd?:confused:
Merkelig, da må du ha fått time til OUL og ikke OTUL?

Sist svangerskap sendte legen henvisning til OTUL, og printet ut en søknad som jeg måtte fylle ut selv og sende for fødeplass, men denne gangen har legen sendt henvisning til fødeavdeling - så lurer på om jeg får innkalling til OUL som du og ikke OTUL :shifty:

Merkelig, da må du ha fått time til OUL og ikke OTUL?

Sist svangerskap sendte legen henvisning til OTUL, og printet ut en søknad som jeg måtte fylle ut selv og sende for fødeplass, men denne gangen har legen sendt henvisning til fødeavdeling - så lurer på om jeg får innkalling til OUL som du og ikke OTUL :shifty:
Ja veldig rart, jeg tenker jeg venter til de 10 dagene har gått (fristen), så ringer jeg Ullevål og hører eventuelt , bare redd det skal bli fullt der så jeg havner på uke 14 eller noe for TUL.

7 dager

Ja veldig rart, jeg tenker jeg venter til de 10 dagene har gått (fristen), så ringer jeg Ullevål og hører eventuelt , bare redd det skal bli fullt der så jeg havner på uke 14 eller noe for TUL.
Ja, jeg er redd for det samme, så jeg venter til jeg får innkalling fra Riksen og så kontakter jeg fastlegen hvis det er OUL og ikke OTUL. Regner jo med at det er to ulike henvisninger som skal sendes fra fastlegen, ikke bare en :bored:

Jeg har sneket i april-gruppen, og basert på det som står der for OUS så får man separate innkallingsbrev for henholdsvis OTUL og OUL. Kanskje innkallingsbrevet for OTUL bare er forsinket?

Var på min første ultralyd i dag. Både så og hørte hjertet slå :Heartred Skal besøke familien neste helg og har derfor bestilt ny privat ultralyd neste torsdag for å få ytterligere bekreftelse på at alt ser bra ut før jeg deler nyheten:laughing002 7 dager til ultralyd vol II!

Back
Topp