Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Merkelig, da må du ha fått time til OUL og ikke OTUL?Jeg fikk innkalling til Ullevål 22.12.23, fikk ikke time til tidlig ultralyd?
Er det normalt at man får time så sent før tidlig ultralyd?
Ja veldig rart, jeg tenker jeg venter til de 10 dagene har gått (fristen), så ringer jeg Ullevål og hører eventuelt , bare redd det skal bli fullt der så jeg havner på uke 14 eller noe for TUL.Merkelig, da må du ha fått time til OUL og ikke OTUL?
Sist svangerskap sendte legen henvisning til OTUL, og printet ut en søknad som jeg måtte fylle ut selv og sende for fødeplass, men denne gangen har legen sendt henvisning til fødeavdeling - så lurer på om jeg får innkalling til OUL som du og ikke OTUL
Ja, jeg er redd for det samme, så jeg venter til jeg får innkalling fra Riksen og så kontakter jeg fastlegen hvis det er OUL og ikke OTUL. Regner jo med at det er to ulike henvisninger som skal sendes fra fastlegen, ikke bare enJa veldig rart, jeg tenker jeg venter til de 10 dagene har gått (fristen), så ringer jeg Ullevål og hører eventuelt , bare redd det skal bli fullt der så jeg havner på uke 14 eller noe for TUL.
Jeg har sneket i april-gruppen, og basert på det som står der for OUS så får man separate innkallingsbrev for henholdsvis OTUL og OUL. Kanskje innkallingsbrevet for OTUL bare er forsinket?Ja veldig rart, jeg tenker jeg venter til de 10 dagene har gått (fristen), så ringer jeg Ullevål og hører eventuelt , bare redd det skal bli fullt der så jeg havner på uke 14 eller noe for TUL.
Åhh da gir det mening, takk for at du sjekketJeg har sneket i april-gruppen, og basert på det som står der for OUS så får man separate innkallingsbrev for henholdsvis OTUL og OUL. Kanskje innkallingsbrevet for OTUL bare er forsinket?
Samme skjedde med meg, men så dukket det opp et eget innkallingsbrev til tidlig UL!Jeg fikk innkalling til Ullevål 22.12.23, fikk ikke time til tidlig ultralyd?
Er det normalt at man får time så sent før tidlig ultralyd?