Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lykke til2 timer og 17 min…
Lykke til1 time!
Tenker på deg! Masse masse lykkeønsker!2 timer og 17 min…
Å HERREGUD GRATULERER SÅ MYE!!!! Så utrolig gøy at det kom en «bonus»Da er første ultralyd overstått. Tok innvendig, og hun fant foster, plommesekk og hjertelyd med en gang (samme jordmor som oppdaget MA'en ved blæremolaen i sin tid, så vi var like nervøse alle tre. Så hun målte og styrte i noen minutter, den var litt mindre enn antatt ift menstermin/og el-termin, men det var ikke noe alarmerende sa hun. Og så flytter hun litt på proben, og sier: Nei, vent litt... HUN FANT EN TIL!!! Jeg trodde jeg skulle besvime på flekken... Et foster til, marginalt større (2mm), men med fin hjertelyd. Alt så bra ut på begge to, og jeg skulle ikke bekymre meg for størrelsesforkjellen (men det gjør jeg så klart). Toeggede. Det er fortsatt early days og mye som kan gå galt, men enn så lenge ser alt helt fint ut, sier hun. Vi er helt lamslått, og har gitt nurkene arbeidstitlene Sjokk og Vantro
Men- det forklarer vel den store magen og veldige kvalmen da... (var jo livredd for ny blæremola).
Omg så gøy!!!!så kjekt å høre at alt så fint ut! Og såå gøy overraskelse med en ekstra inni der!!!! håper så at dette går veien, med begge 2 inni derDa er første ultralyd overstått. Tok innvendig, og hun fant foster, plommesekk og hjertelyd med en gang (samme jordmor som oppdaget MA'en ved blæremolaen i sin tid, så vi var like nervøse alle tre. Så hun målte og styrte i noen minutter, den var litt mindre enn antatt ift menstermin/og el-termin, men det var ikke noe alarmerende sa hun. Og så flytter hun litt på proben, og sier: Nei, vent litt... HUN FANT EN TIL!!! Jeg trodde jeg skulle besvime på flekken... Et foster til, marginalt større (2mm), men med fin hjertelyd. Alt så bra ut på begge to, og jeg skulle ikke bekymre meg for størrelsesforkjellen (men det gjør jeg så klart). Toeggede. Det er fortsatt early days og mye som kan gå galt, men enn så lenge ser alt helt fint ut, sier hun. Vi er helt lamslått, og har gitt nurkene arbeidstitlene Sjokk og Vantro
Men- det forklarer vel den store magen og veldige kvalmen da... (var jo livredd for ny blæremola).
Oi oi ok, så spennende! Da er vi i samme båt!! Høres jo mer lovende ut for deres del da, siden det var såpass liten forskjell mellom embryoene. Hos meg var CRL på den største 0,86 cm mens den minste kun var 0,37 cm. Nesten en ukes forskjellDa er første ultralyd overstått. Tok innvendig, og hun fant foster, plommesekk og hjertelyd med en gang (samme jordmor som oppdaget MA'en ved blæremolaen i sin tid, så vi var like nervøse alle tre. Så hun målte og styrte i noen minutter, den var litt mindre enn antatt ift menstermin/og el-termin, men det var ikke noe alarmerende sa hun. Og så flytter hun litt på proben, og sier: Nei, vent litt... HUN FANT EN TIL!!! Jeg trodde jeg skulle besvime på flekken... Et foster til, marginalt større (2mm), men med fin hjertelyd. Alt så bra ut på begge to, og jeg skulle ikke bekymre meg for størrelsesforkjellen (men det gjør jeg så klart). Toeggede. Det er fortsatt early days og mye som kan gå galt, men enn så lenge ser alt helt fint ut, sier hun. Vi er helt lamslått, og har gitt nurkene arbeidstitlene Sjokk og Vantro
Åhhh herlighet, det er jo fantastiske nyheter Nå ble jeg såååå glad på deres vegneDa er første ultralyd overstått. Tok innvendig, og hun fant foster, plommesekk og hjertelyd med en gang (samme jordmor som oppdaget MA'en ved blæremolaen i sin tid, så vi var like nervøse alle tre. Så hun målte og styrte i noen minutter, den var litt mindre enn antatt ift menstermin/og el-termin, men det var ikke noe alarmerende sa hun. Og så flytter hun litt på proben, og sier: Nei, vent litt... HUN FANT EN TIL!!! Jeg trodde jeg skulle besvime på flekken... Et foster til, marginalt større (2mm), men med fin hjertelyd. Alt så bra ut på begge to, og jeg skulle ikke bekymre meg for størrelsesforkjellen (men det gjør jeg så klart). Toeggede. Det er fortsatt early days og mye som kan gå galt, men enn så lenge ser alt helt fint ut, sier hun. Vi er helt lamslått, og har gitt nurkene arbeidstitlene Sjokk og Vantro
Å HERREGUD SÅ GØYDa er første ultralyd overstått. Tok innvendig, og hun fant foster, plommesekk og hjertelyd med en gang (samme jordmor som oppdaget MA'en ved blæremolaen i sin tid, så vi var like nervøse alle tre. Så hun målte og styrte i noen minutter, den var litt mindre enn antatt ift menstermin/og el-termin, men det var ikke noe alarmerende sa hun. Og så flytter hun litt på proben, og sier: Nei, vent litt... HUN FANT EN TIL!!! Jeg trodde jeg skulle besvime på flekken... Et foster til, marginalt større (2mm), men med fin hjertelyd. Alt så bra ut på begge to, og jeg skulle ikke bekymre meg for størrelsesforkjellen (men det gjør jeg så klart). Toeggede. Det er fortsatt early days og mye som kan gå galt, men enn så lenge ser alt helt fint ut, sier hun. Vi er helt lamslått, og har gitt nurkene arbeidstitlene Sjokk og Vantro
Oioi!!! Hurra for en bra UL!! Også to så babyser da! Krysser fingrene for deg videreDa er første ultralyd overstått. Tok innvendig, og hun fant foster, plommesekk og hjertelyd med en gang (samme jordmor som oppdaget MA'en ved blæremolaen i sin tid, så vi var like nervøse alle tre. Så hun målte og styrte i noen minutter, den var litt mindre enn antatt ift menstermin/og el-termin, men det var ikke noe alarmerende sa hun. Og så flytter hun litt på proben, og sier: Nei, vent litt... HUN FANT EN TIL!!! Jeg trodde jeg skulle besvime på flekken... Et foster til, marginalt større (2mm), men med fin hjertelyd. Alt så bra ut på begge to, og jeg skulle ikke bekymre meg for størrelsesforkjellen (men det gjør jeg så klart). Toeggede. Det er fortsatt early days og mye som kan gå galt, men enn så lenge ser alt helt fint ut, sier hun. Vi er helt lamslått, og har gitt nurkene arbeidstitlene Sjokk og Vantro
Gratulerer så mye!!Da er første ultralyd overstått. Tok innvendig, og hun fant foster, plommesekk og hjertelyd med en gang (samme jordmor som oppdaget MA'en ved blæremolaen i sin tid, så vi var like nervøse alle tre. Så hun målte og styrte i noen minutter, den var litt mindre enn antatt ift menstermin/og el-termin, men det var ikke noe alarmerende sa hun. Og så flytter hun litt på proben, og sier: Nei, vent litt... HUN FANT EN TIL!!! Jeg trodde jeg skulle besvime på flekken... Et foster til, marginalt større (2mm), men med fin hjertelyd. Alt så bra ut på begge to, og jeg skulle ikke bekymre meg for størrelsesforkjellen (men det gjør jeg så klart). Toeggede. Det er fortsatt early days og mye som kan gå galt, men enn så lenge ser alt helt fint ut, sier hun. Vi er helt lamslått, og har gitt nurkene arbeidstitlene Sjokk og Vantro
WOW!!! Ååååå! Så fantastisk!!!!!! Gratulerer!!!!!Da er første ultralyd overstått. Tok innvendig, og hun fant foster, plommesekk og hjertelyd med en gang (samme jordmor som oppdaget MA'en ved blæremolaen i sin tid, så vi var like nervøse alle tre. Så hun målte og styrte i noen minutter, den var litt mindre enn antatt ift menstermin/og el-termin, men det var ikke noe alarmerende sa hun. Og så flytter hun litt på proben, og sier: Nei, vent litt... HUN FANT EN TIL!!! Jeg trodde jeg skulle besvime på flekken... Et foster til, marginalt større (2mm), men med fin hjertelyd. Alt så bra ut på begge to, og jeg skulle ikke bekymre meg for størrelsesforkjellen (men det gjør jeg så klart). Toeggede. Det er fortsatt early days og mye som kan gå galt, men enn så lenge ser alt helt fint ut, sier hun. Vi er helt lamslått, og har gitt nurkene arbeidstitlene Sjokk og Vantro
WOW!! Gratulerer så mye!!Da er første ultralyd overstått. Tok innvendig, og hun fant foster, plommesekk og hjertelyd med en gang (samme jordmor som oppdaget MA'en ved blæremolaen i sin tid, så vi var like nervøse alle tre. Så hun målte og styrte i noen minutter, den var litt mindre enn antatt ift menstermin/og el-termin, men det var ikke noe alarmerende sa hun. Og så flytter hun litt på proben, og sier: Nei, vent litt... HUN FANT EN TIL!!! Jeg trodde jeg skulle besvime på flekken... Et foster til, marginalt større (2mm), men med fin hjertelyd. Alt så bra ut på begge to, og jeg skulle ikke bekymre meg for størrelsesforkjellen (men det gjør jeg så klart). Toeggede. Det er fortsatt early days og mye som kan gå galt, men enn så lenge ser alt helt fint ut, sier hun. Vi er helt lamslått, og har gitt nurkene arbeidstitlene Sjokk og Vantro