Navn på lille spire i magen♡

Vi skal kalle opp gutten vår etter min far som gikk bort for noen år siden. Det betyr mye for meg, og min mann har også veldig lyst til det. Hvis det passer da, det er jo viktig at navnet passer til babyen også

Samme her. Bare vi vet ikke kjønn enda. Er det gutt blir det far min sitt navn, er det jente blir det mor hans sitt navn. Da dei begge var viktige for hver av oss mens dei levte. Kjennes riktig ut for oss begge :)
 
Vi har guttenavn klart. Ville blitt Johan etter min morfar og hans farfar. Men skal ha jente, og jentene vårt har vi jo brukt. Tar gjerne i mot forslag til fine jentenavn som går fint med Isabel som vi har fra før☺
 
Vi har guttenavn klart. Ville blitt Johan etter min morfar og hans farfar. Men skal ha jente, og jentene vårt har vi jo brukt. Tar gjerne i mot forslag til fine jentenavn som går fint med Isabel som vi har fra før☺

hm.. johan har æ ikke tenkt på :)
Isabel å Celine ?
 
Vi venter en gutt og tror vi er enig om navnet. Syntes guttenavn er lettere så vi var heldige :) et jentenavn jeg synes er fint er Elsie, synes det er nydelig og ganske sjeldent!
 
spennende :) når du har termin?;)
er det oppkalling eller bare ett dere synes er fint?;)
Termin 28 April:) ikke oppkalling, men er et navn jeg har elsket siden jeg var liten, kalte babyborn-dukken min dette navnet og det var jo en jentedukke ;) heldigvis liker mannen også dette navnet, men vi må jo ha litt flere alternativ dersom navnet ikke passer til babyen :) og så er jo jeg en gang slik at jeg ikke stoler på andre enn meg selv så må jo ha noen jentenavn på lur dersom jordmoren som tok ultralyd tok feil og det kommer en jenteoverraskelse ut ;-) har dere funnet navn da?
 
Termin 28 April:) ikke oppkalling, men er et navn jeg har elsket siden jeg var liten, kalte babyborn-dukken min dette navnet og det var jo en jentedukke ;) heldigvis liker mannen også dette navnet, men vi må jo ha litt flere alternativ dersom navnet ikke passer til babyen :) og så er jo jeg en gang slik at jeg ikke stoler på andre enn meg selv så må jo ha noen jentenavn på lur dersom jordmoren som tok ultralyd tok feil og det kommer en jenteoverraskelse ut ;-) har dere funnet navn da?

hehe, greit det da.. å ha navnet klart sia du va lita ;) og enda bedre er det når han er enig med deg!
er litt slik som deg at jeg ikke stoler helt på andre men på oul var det virkelig ingen tvil over at det var en gutt ;) navnet finner vi ikke helt ut men virker som det bli Halvard Johannes (vi liker det men synes det er litt langt)
 
hehe, greit det da.. å ha navnet klart sia du va lita ;) og enda bedre er det når han er enig med deg!
er litt slik som deg at jeg ikke stoler helt på andre men på oul var det virkelig ingen tvil over at det var en gutt ;) navnet finner vi ikke helt ut men virker som det bli Halvard Johannes (vi liker det men synes det er litt langt)
Hehe, ja ganske så praktisk! :) godt å høre det er flere som meg, ble så i tvil fordi navlestrengen lå mellom beina, men strikker og kjøper nok litt blått og mest hvitt og grått :) syntes det var et fint navn, to sterke flotte navn som klinger bra. Kommer dere til å bruke begge?
 
skjønner du ble i tvil da ja..
jeg personlig er ikke sånn superglad i rosa så hadde nok blitt farger som blå osv uansett her :) (yndlingsfargen min er blå..)
hvis det blir så vi velger det navnet blir det nok bindestrek og begge skal bli brukt :)
 
hehe, greit det da.. å ha navnet klart sia du va lita ;) og enda bedre er det når han er enig med deg!
er litt slik som deg at jeg ikke stoler helt på andre men på oul var det virkelig ingen tvil over at det var en gutt ;) navnet finner vi ikke helt ut men virker som det bli Halvard Johannes (vi liker det men synes det er litt langt)
Tror du det blir Halvard Johannes? Jeg heier litt på det kjenner jeg;)
 
Har ikke peiling på hva babyen skal hete! Vi er ikke enige om navn til hverken gutt eller jente. :/
 
Vi har guttenavn klart. Ville blitt Johan etter min morfar og hans farfar. Men skal ha jente, og jentene vårt har vi jo brukt. Tar gjerne i mot forslag til fine jentenavn som går fint med Isabel som vi har fra før☺

Dere kan jo oppkalle selv om det blir jente, Johanne eller Johanna :)
 
Vi venter en gutt :)
Er vanskelig å finne navn, men vi står mellom Jørgen, Daniel, Kristian eller Lukas.

Oldefar het Jørgen, og jeg liker nok det navnet best akkurat nå. Veldig mange som maser om navnet, men vi kommer ikke til å bestemme oss helt før minsten er ute.

Storebroren vil ha Joakim, men det heter søskenbarnet mitt som jeg har dårlig kontakt med - så jeg vil ikke bruke akkurat det navnet, selv om det er et fint navn.
 
Jeg var så sikker på jente, og da ville jeg ha Ylva eller Ingrid. Når det viste seg å være gutt må vi starte litt på scratch, og jeg er så i tvil! Mannen er i tillegg veldig skeptisk til mine forslag, uten å foreslå noe selv. Jobber som lærer, så er litt redd for å "kalle opp" etter elever og.. :p Kjæresten sine fettere har fine navn, men syns det blir litt for nær slekt, lukter litt oppkalling av det og..
 
Back
Topp