Navn på lille spire i magen♡

Blir spennende ;) er jo en større sjangse for at det er feil når det er jente.. langt på vei da?;)
Ingeborg er også veldig fint :)

Blir spennende ;) er jo en større sjangse for at det er feil når det er jente.. langt på vei da?;)
Ingeborg er også veldig fint :)

Ja, er jo det. Men skal på ultralyd igjen i uke 32 på vekstestimering, så får dobbeltsjekka da! Er 22+5 i dag :) Takk, vi liker hvertfall navnet! Men ingenting blir helt bestemt før hun er født!

Vi bestemte oss for navn veldig tidlig i svangerskapet, allerede rundt uke 7 hadde vi navnet vi begge likte veldig godt :-) navnet er ikke oppkalt etter noen :-)

Vi vet ikke kjønn før småen kommer i april. Men vi har navn klart uansett kjønn. Det er oppkalling. Viss det er jente, blir det oppkalling etter hans døde mor. Er det gutt blir det oppkalling etter min døde far. Begge døde alt for tidlig av kreft og vi stod nært hver vår forelder. Dette har vi egentlig vært enige om fra tidlig i forholdet vårt, så navna har vært klar i vertfall 2 år :-)

AnnLykkelig: det blir spennende ;)
Aprilmamma1993: greit å ha ting klart :) og i hvertfall når begge liker det godtnå blir enig så tidlig :)
sazzaz; vil dere ikke vite kjønn? -må være spennende det å :)
så utrolig kjedelig med foreldrene deres.. fantastisk at dere vil kalle opp ungen etter de da, synes jeg ;)

Vi vet ikke kjønn før småen kommer i april. Men vi har navn klart uansett kjønn. Det er oppkalling. Viss det er jente, blir det oppkalling etter hans døde mor. Er det gutt blir det oppkalling etter min døde far. Begge døde alt for tidlig av kreft og vi stod nært hver vår forelder. Dette har vi egentlig vært enige om fra tidlig i forholdet vårt, så navna har vært klar i vertfall 2 år :-)
For en flott og spesiell ting å gjøre! Trist å høre om foreldrene deres, men godt at navnene kan leve videre med deres barn!

Mannen som har funnet. Jeg var (og er fortsatt :p ) helt blank når det gjelder guttenavn. Jentenavn er mye lettere :p
Veslemor er oppkalt da, etter sin tipp (eller en tipp til) oldemor.
Heeelt enig!

hadde funnet jentenavn vi også.. hehe
Anton er veldig fint da :)

tror nok ikke det bli dobbeltnavn her.. Johannes å halvar er vanskelige navn å få noe ut av føler jeg..
Er du langt på vei da?;)
Johannes er kjempe fint, min lillegutt har det som 2 navn og synes det er absolutt verdt å satse på;) kan være vanskelig å kombinere ja, men man må bare prøve seg frem med ulike navn:D

Johannes er kjempe fint, min lillegutt har det som 2 navn og synes det er absolutt verdt å satse på;) kan være vanskelig å kombinere ja, men man må bare prøve seg frem med ulike navn:D

hehe ;) tror jeg har prøvd alle mulige kombinasjoner :o men vi finner nok på noe ;)
gleder lillegutten seg til å bli storebror?:)

AnnLykkelig: det blir spennende ;)
Aprilmamma1993: greit å ha ting klart :) og i hvertfall når begge liker det godtnå blir enig så tidlig :)
sazzaz; vil dere ikke vite kjønn? -må være spennende det å :)
så utrolig kjedelig med foreldrene deres.. fantastisk at dere vil kalle opp ungen etter de da, synes jeg ;)
For en flott og spesiell ting å gjøre! Trist å høre om foreldrene deres, men godt at navnene kan leve videre med deres barn!

Vi ville ikke vite kjønnet nei Lykkeligfargeklatt :-) eller vil jo sånn sett, men hadde bestemt oss for å vente til fødsel :-)

Å la navna deres gå videre føles veldig rett for oss siden jeg var pappadalt og han var mammadalt :-)

Og så håper vi at småen ikke kommer på 8 eller 9 april :-P Da det er datoene dei døde. For det er triste dager i vårt hodet. Men kommer h*n da, så er småen Velkommen uansett altså :-) men som førstegangs og termin 17 april så er nok sjansen minimal for det :-)

Jenta mi skal ha et afrikansk navn og et norsk navn, men tenker mye på Leona eller Olivia. Disse er lette å uttale på engelsk også, så greit for hans familie. Men har ikke spurt han hva han mener om de navnene.

Back
Topp