Så fintAnn olina eller noe i den duren, var litt usikker på ann pga klangen..
brukte navn fra både min å hans slekt
jepp.. ei lita stund igjen te vi begge må bestemme oss
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så fintAnn olina eller noe i den duren, var litt usikker på ann pga klangen..
brukte navn fra både min å hans slekt
jepp.. ei lita stund igjen te vi begge må bestemme oss
oioi blir spennende lyst til å røpe navnet?
Blir spennende er jo en større sjangse for at det er feil når det er jente.. langt på vei da?
Ingeborg er også veldig fint
ååhh herlig oppkalt eller funnet på sjøl?
Mannen som har funnet. Jeg var (og er fortsatt ) helt blank når det gjelder guttenavn. Jentenavn er mye lettere
Veslemor er oppkalt da, etter sin tipp (eller en tipp til) oldemor.
For en flott og spesiell ting å gjøre! Trist å høre om foreldrene deres, men godt at navnene kan leve videre med deres barn!Vi vet ikke kjønn før småen kommer i april. Men vi har navn klart uansett kjønn. Det er oppkalling. Viss det er jente, blir det oppkalling etter hans døde mor. Er det gutt blir det oppkalling etter min døde far. Begge døde alt for tidlig av kreft og vi stod nært hver vår forelder. Dette har vi egentlig vært enige om fra tidlig i forholdet vårt, så navna har vært klar i vertfall 2 år
Heeelt enig!Mannen som har funnet. Jeg var (og er fortsatt ) helt blank når det gjelder guttenavn. Jentenavn er mye lettere
Veslemor er oppkalt da, etter sin tipp (eller en tipp til) oldemor.
Johannes er kjempe fint, min lillegutt har det som 2 navn og synes det er absolutt verdt å satse på kan være vanskelig å kombinere ja, men man må bare prøve seg frem med ulike navnhadde funnet jentenavn vi også.. hehe
Anton er veldig fint da
tror nok ikke det bli dobbeltnavn her.. Johannes å halvar er vanskelige navn å få noe ut av føler jeg..
Er du langt på vei da?
Johannes er kjempe fint, min lillegutt har det som 2 navn og synes det er absolutt verdt å satse på kan være vanskelig å kombinere ja, men man må bare prøve seg frem med ulike navn
AnnLykkelig: det blir spennende
Aprilmamma1993: greit å ha ting klart og i hvertfall når begge liker det godtnå blir enig så tidlig
sazzaz; vil dere ikke vite kjønn? -må være spennende det å
så utrolig kjedelig med foreldrene deres.. fantastisk at dere vil kalle opp ungen etter de da, synes jeg
For en flott og spesiell ting å gjøre! Trist å høre om foreldrene deres, men godt at navnene kan leve videre med deres barn!