Navn på lille spire i magen♡

Dere har kanskje allerede vurdert det, men hva med Sverre Johannes? Hadde en utrolig søt gutt i barnehagen jeg var lærling i for MANGE år siden med det navnet :) Ikke at det har noe å si for deg akkurat det, men syns det er en fin kombinasjon. Bare som et forlag :) hehe

har tenkt på det, men siden bestekompisen te kjæresten heter sverre andre føler vi det blir litt dumt ;/ men takk for tipset uansett :)
 
Kjenner ei som har det som mellomnavn på dattera si :) Fint navn :)
Takk :) vet om ei som har der til mellom navn (tror det var der jeg hørte om det først) og ei som har det som eneste navn, men det fikk jeg vite lenge etter jeg hadde navnet klart til prinsessa :) det er et veldig fint navn og ikke mange som har det navnet, litt derfor vi ville ha det til vår jente :)
 
Tanken er å kalle opp etter min storesøster som var dødfødt. Hun har to navn, så vi har tenkt på mellomnavnet hennes. Det er ikke mange som heter det, også synes jeg det er fint å kalle opp etter henne.
 
Spennende med et afrikansk navn :)
Ja, pga pappaen skal hun det:) men han sier at det er best med et norsk navn også, pga jobbsøking senere i livet faktisk. Blir vel det afrikanske navnet som kommer til å bli brukt mest, det er det med hans 2 andre barn.
 
Jeg synes jentenavn er utrolig vanskelig! Jeg hadde guttenavn klart, men så blir det selvfølgelig en jente :D

Har vurdert:

Nelia
Viola
Sol
Alva


Men faller liksom ikke pladask for noen av de.. Hva synes dere?
 
Vi skal kalle opp tøtto i magen etter min mor som gikk bort for tre år siden, men bare mellomnavet, som jeg selv også har. Min mor hadde et noe spesielt navn, men tenker det gjør samme nytten å ha tre generasjoner med samme mellomnamn :) førstefødte av førstefødte av førstefødte :)
 
Back
Topp