Navn på lille spire i magen♡

Huff! Aner ikke hva gutten skal hete.. finner liksom ikke "det perfekte navnet" :-(
 
Enn du?
 
Huff! Aner ikke hva gutten skal hete.. finner liksom ikke "det perfekte navnet" :-(

sliter meget ja.. guttenavn er så vanskelig :/ kjæresten vil kalle opp fra familie og helst dobbeltnavn.. men klarer ikke finne noe som er lett og enkelt :/

så e æ no litt nysgjerrig på resten å da, selv om det kanskje er litt tidlig?
 
Jordmor mener det er ei jente i magen, så da skal vi kalle (hvis vi synes navnet) henne opp etter bestemoren til mannen :) Vi elsker navnet begge to :)
 
sliter meget ja.. guttenavn er så vanskelig :/ kjæresten vil kalle opp fra familie og helst dobbeltnavn.. men klarer ikke finne noe som er lett og enkelt :/

så e æ no litt nysgjerrig på resten å da, selv om det kanskje er litt tidlig?
Ok.. vi er enig om at vi vil ha et kort enkelt navn.. var jo enige om jentenavn, og så blir det jo en liten prins! Oppkalling eller ikke er ikke så stort tema hos oss.. navn vi vurderer er
Tobias
Anton (en oldefar)
Jonas
Benjamin
...
 
Ok.. vi er enig om at vi vil ha et kort enkelt navn.. var jo enige om jentenavn, og så blir det jo en liten prins! Oppkalling eller ikke er ikke så stort tema hos oss.. navn vi vurderer er
Tobias
Anton (en oldefar)
Jonas
Benjamin
...

hadde funnet jentenavn vi også.. hehe
Anton er veldig fint da :)

tror nok ikke det bli dobbeltnavn her.. Johannes å halvar er vanskelige navn å få noe ut av føler jeg..
Er du langt på vei da?;)
 
hadde funnet jentenavn vi også.. hehe
Anton er veldig fint da :)

tror nok ikke det bli dobbeltnavn her.. Johannes å halvar er vanskelige navn å få noe ut av føler jeg..
Er du langt på vei da?;)
Driver fortsatt å smaker på Anton.. litt uvant for meg :) er 22 uker :) enn du?
 
Vi har funnet navn til lille guttebassen i magen :D Det blir dobbeltnavn :)
 
hadde funnet jentenavn vi også.. hehe
Anton er veldig fint da :)

tror nok ikke det bli dobbeltnavn her.. Johannes å halvar er vanskelige navn å få noe ut av føler jeg..
Er du langt på vei da?;)
Liker johannes.. men vanskelig i et dobbeltnavn ja
 
hehe ser den! er vel ikke det mest brukte navnet - men det sunes jeg jør det enda kulere ;)
ble satt litt tilbake så 19+5 uker :) ( står 20 på noen andre apper-forvirra)
Ok.. ja, forvirrende med disse appene.. teller ulikt!

Tror det navnet er på vei opp.. :)
 
Ok.. ja, forvirrende med disse appene.. teller ulikt!

Tror det navnet er på vei opp.. :)

jepp liker johannes jeg også! og det kan jo bli jon *ett eller annet*? hehe..
ja blir lettere forvirret men spiller jo ikke så stor rolle egentlig når det bare er noen få dager som skiller..

kan hende navnet er det ja ;) har helt ærlig ikke fulgt med på navnelistene..
 
jepp liker johannes jeg også! og det kan jo bli jon *ett eller annet*? hehe..
ja blir lettere forvirret men spiller jo ikke så stor rolle egentlig når det bare er noen få dager som skiller..

kan hende navnet er det ja ;) har helt ærlig ikke fulgt med på navnelistene..

Ikke jeg heller.. bare sett det nevnt her inne noen ganger..
 
åja hehe ;) når jeg tenker etter var det faktisk noen småttoll i barnehagen jeg jobbet på som het det.. så du har vel forsovidt rett i at det begynner nok å bli mer brukt ;)
Jepp.. vi får se :) har noen måneder på oss ;-) hvilket jentenavn hadde dere valgt da?
 
Ann olina eller noe i den duren, var litt usikker på ann pga klangen..
brukte navn fra både min å hans slekt ;)
jepp.. ei lita stund igjen te vi begge må bestemme oss :D
 
Back
Topp