Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Spørs jo litt tror jeg om arb.giver er mann eller dame? Damer er jo enkle, ‘jeg er så kvalm, av naturlige grunner *blunk*’ Menn må kanskje ha det litt mer klart ‘hei, jeg sliter veldig med kvalme, du skjønner, jeg er gravid/skal ha baby i desember’Når forteller dere til arbeidsgivervog hvordan? Jeg er så kvalm og uggen at jeg vurderer og si det men hvet ikke hvordan hei. Ville bare si at jeg er gravid nei altså aner ikke hvordan jeg skal fortelle det blir så unaturlig....
Spørs jo litt tror jeg om arb.giver er mann eller dame? Damer er jo enkle, ‘jeg er så kvalm, av naturlige grunner *blunk*’ Menn må kanskje ha det litt mer klart ‘hei, jeg sliter veldig med kvalme, du skjønner, jeg er gravid/skal ha baby i desember’
Hmm, skjønner det da kan være litt rart, men kan du vente til det er greit at fler på jobben vet?Er ei dame men er liksom ikke sånn at jeg snakker mye med henne må liksom gå inn på kontoret å lukke dørå for å fortelle eneste plassen vi prater naturlig er på pauserommet med alle andre rundt
Hihi, så koselig!Jeg er 6+2
Ja, han ble glad noe av det første han sa var at vi måtte lage regler, babyen får ikke lov til å røre tinga hans også skulle baby få sitte på i russebilen når sønnen er russ. ellers har han ikke snakka noe særlig om det
Et bryllup der bander ingenting skal spille? kult!!Flere som sliter med å lyve og sånn? Vi skal i bryllup når jeg er 8+5 og det kommer til å bli en heidundrenes fest (bla skal "ingenting " spille)..
Flere som sliter med å lyve og sånn? Vi skal i bryllup når jeg er 8+5 og det kommer til å bli en heidundrenes fest (bla skal "ingenting " spille)..
Et bryllup der bander ingenting skal spille? kult!!
Hva med å teame up med en av de som serverer drinker om å få alkoholfritt uten at noen får det med seg?
Ja, bestefaren til bruden vant sånn millioner i lotto så han spanderer ja, jeg får se hva jeg gjør.. mulig jeg skylder på at jeg må kjøre barnevakten hjem, eller amme frøkna.. det blir så spennende,og jeg har kjøpt en kjole som jeg håper kan skjule magen for selv om jeg har gått ned i vekt har magen og omkrets blitt skikkelig blubbeteÅh, glad det bare er konfirmasjon vi skal i nå i vår, ikke noe alkohol der. Stemmer i med Turkistliv, allier deg med en av de som serverer? Oftest legger ikke andre merke til det om man ikke gjør noe stort utav det. Ha noe drikke, snik deg på do og tøm ut? XD Bytt glass med mannen innimellom? Dvs han drikker for to.
Flere som sliter med å lyve og sånn? Vi skal i bryllup når jeg er 8+5 og det kommer til å bli en heidundrenes fest (bla skal "ingenting " spille)..
Den var skikkelig fin! Holdt nesten på å bestille samme med det samme!
Ja, fikk den idag og for meg som er stor brystet var den veldig fin! Er så oppblåst idag at den nesten ikke skjulte magen men satser på den vil gjøre det i bryllupet, får skylde på god mat isåfallDen var skikkelig fin! Holdt nesten på å bestille samme med det samme!
Ja, fikk den idag og for meg som er stor brystet var den veldig fin! Er så oppblåst idag at den nesten ikke skjulte magen men satser på den vil gjøre det i bryllupet, får skylde på god mat isåfall