Når tenker dere å fortelle de nærmeste?

9+6 i dag, og vi har fortalt det til våre nærmeste familie og venner venter et par uker til før resten får vite det :)
 
Når forteller dere til arbeidsgivervog hvordan? Jeg er så kvalm og uggen at jeg vurderer og si det men hvet ikke hvordan:hilarious: hei. Ville bare si at jeg er gravid:hilarious: nei altså aner ikke hvordan jeg skal fortelle det blir så unaturlig....
 
Når forteller dere til arbeidsgivervog hvordan? Jeg er så kvalm og uggen at jeg vurderer og si det men hvet ikke hvordan:hilarious: hei. Ville bare si at jeg er gravid:hilarious: nei altså aner ikke hvordan jeg skal fortelle det blir så unaturlig....
Spørs jo litt tror jeg om arb.giver er mann eller dame? Damer er jo enkle, ‘jeg er så kvalm, av naturlige grunner *blunk*’ Menn må kanskje ha det litt mer klart ‘hei, jeg sliter veldig med kvalme, du skjønner, jeg er gravid/skal ha baby i desember’
 
Jeg tenker fortelle det til min familie når jeg besøker dem i mai. Da vil jeg være 9-10 uker. Familien til samboer forteller vi en gang det passer. Jeg orker ikke å drive å lure folk og lyve så fælt, så da er det bedre å bare si det syns jeg.
 
Spørs jo litt tror jeg om arb.giver er mann eller dame? Damer er jo enkle, ‘jeg er så kvalm, av naturlige grunner *blunk*’ Menn må kanskje ha det litt mer klart ‘hei, jeg sliter veldig med kvalme, du skjønner, jeg er gravid/skal ha baby i desember’

Er ei dame:) men er liksom ikke sånn at jeg snakker mye med henne må liksom gå inn på kontoret å lukke dørå for å fortelle:hilarious: eneste plassen vi prater naturlig er på pauserommet med alle andre rundt:p
 
Er ei dame:) men er liksom ikke sånn at jeg snakker mye med henne må liksom gå inn på kontoret å lukke dørå for å fortelle:hilarious: eneste plassen vi prater naturlig er på pauserommet med alle andre rundt:p
Hmm, skjønner det da kan være litt rart, men kan du vente til det er greit at fler på jobben vet?
 
Jeg er 6+2 :love7

Ja, han ble glad :D noe av det første han sa var at vi måtte lage regler, babyen får ikke lov til å røre tinga hans :knegg: også skulle baby få sitte på i russebilen når sønnen er russ. :notworthy ellers har han ikke snakka noe særlig om det :)
Hihi, så koselig!
 
Flere som sliter med å lyve og sånn? Vi skal i bryllup når jeg er 8+5 og det kommer til å bli en heidundrenes fest (bla skal "ingenting " spille)..
 
Flere som sliter med å lyve og sånn? Vi skal i bryllup når jeg er 8+5 og det kommer til å bli en heidundrenes fest (bla skal "ingenting " spille)..
Et bryllup der bander ingenting skal spille? :eek: kult!!
Hva med å teame up med en av de som serverer drinker om å få alkoholfritt uten at noen får det med seg?
 
Flere som sliter med å lyve og sånn? Vi skal i bryllup når jeg er 8+5 og det kommer til å bli en heidundrenes fest (bla skal "ingenting " spille)..

Åh, glad det bare er konfirmasjon vi skal i nå i vår, ikke noe alkohol der. :p Stemmer i med Turkistliv, allier deg med en av de som serverer? Oftest legger ikke andre merke til det om man ikke gjør noe stort utav det. Ha noe drikke, snik deg på do og tøm ut? XD Bytt glass med mannen innimellom? Dvs han drikker for to. :hilarious:
 
Et bryllup der bander ingenting skal spille? :eek: kult!!
Hva med å teame up med en av de som serverer drinker om å få alkoholfritt uten at noen får det med seg?
Åh, glad det bare er konfirmasjon vi skal i nå i vår, ikke noe alkohol der. :p Stemmer i med Turkistliv, allier deg med en av de som serverer? Oftest legger ikke andre merke til det om man ikke gjør noe stort utav det. Ha noe drikke, snik deg på do og tøm ut? XD Bytt glass med mannen innimellom? Dvs han drikker for to. :hilarious:
Ja, bestefaren til bruden vant sånn millioner i lotto så han spanderer :hilarious::p ja, jeg får se hva jeg gjør.. mulig jeg skylder på at jeg må kjøre barnevakten hjem, eller amme frøkna..:nailbiting: det blir så spennende,og jeg har kjøpt en kjole som jeg håper kan skjule magen for selv om jeg har gått ned i vekt har magen og omkrets blitt skikkelig blubbete :(
 
Flere som sliter med å lyve og sånn? Vi skal i bryllup når jeg er 8+5 og det kommer til å bli en heidundrenes fest (bla skal "ingenting " spille)..

Skal til bryllup nå på lørdag og da er jeg bare 5+3. Bruden er også gravid da, så håper ikke noen reagerer på at jeg ikke drikker. Var i bursdag selskap til svigermor for et par uker siden, da bare var jeg i tidlig lutealfase og drakk ikke. Svigermor spurte da da mịn mann og jeg får mensen, omg... Tenkte kanskje bare si vi er prøver og ikke drikker pga, det vet mange av de.
 
Noen som har fortalt det til barna sine?
Tror vi forteller det neste helg da er jeg i uke 10.. hun minste har bursdag snart og vil ikke si det da, helst litt før så det ikke «tar fra henne gleden» ved bursdag.
 
Den var skikkelig fin! Holdt nesten på å bestille samme med det samme! :p
Ja, fikk den idag og for meg som er stor brystet var den veldig fin! Er så oppblåst idag at den nesten ikke skjulte magen men satser på den vil gjøre det i bryllupet, får skylde på god mat isåfall :happy:
 
Vi fortalte det til søsteren min idag og hun ble SÅ glad :Heartred
 
Ja, fikk den idag og for meg som er stor brystet var den veldig fin! Er så oppblåst idag at den nesten ikke skjulte magen men satser på den vil gjøre det i bryllupet, får skylde på god mat isåfall :happy:

Får satse på det! Og jeg tror vi som vet at vi er gravide og kjenner på det ser magen mye bedre enn andre. Jeg håper i alle fall det, for den oppblåstmagen er jo til tider litt for avslørende. :p
 
Back
Topp