Når tenker dere å fortelle de nærmeste?

Vi fortalte det til søsteren min idag og hun ble SÅ glad :Heartred

Så herlig! :D :Heartred


Jeg gruer meg nesten litt til søsteren min får nyss i det, hun er så negativ og syns det har vært slitsomt med to med stor aldersforskjell, så jeg ser ikke for meg noe veldig støttende derfra. :p Og blir vel sjokkert at vi har prøvd med vilje på å få to tette. :knegg:
 
Så herlig! :D :Heartred


Jeg gruer meg nesten litt til søsteren min får nyss i det, hun er så negativ og syns det har vært slitsomt med to med stor aldersforskjell, så jeg ser ikke for meg noe veldig støttende derfra. :p Og blir vel sjokkert at vi har prøvd med vilje på å få to tette. :knegg:
Ja :Heartred Sa til mannen at jeg ville si det til henne før hun kom men så feiget jeg ut. Så sier han «har du fortalt henne hemmeligheten nå??» så da måtte det ut :p

Åh, håper hun tar det bedre enn ventet! Det er jo opp til dere :D
 
Noen som har fortalt det til barna sine?
Tror vi forteller det neste helg da er jeg i uke 10.. hun minste har bursdag snart og vil ikke si det da, helst litt før så det ikke «tar fra henne gleden» ved bursdag.
Har fortalt det etter ultralyden hvor vi så hjerte slå... men angra litt er så redd det skal skje noe og jeg må skuffe ham..
 
Ja :Heartred Sa til mannen at jeg ville si det til henne før hun kom men så feiget jeg ut. Så sier han «har du fortalt henne hemmeligheten nå??» så da måtte det ut :p

Åh, håper hun tar det bedre enn ventet! Det er jo opp til dere :D

Greit å få et skubb når en holder på å feige ut. :D

Jeg blir veldig overrasket da! Men tror brødrene mine blir veldig glade i alle fall! :)
 
Mannen vil si det til sine foreldre når vi er på ferie med dem når jeg er va 11,5 uke på vei. Jeg har ikke lyst å si det fordi det gjør ingenting å vente. Alle må ikke vite det så himla tidlig. Vi skal til syden rett etterpå. Dagen jeg reiser er jeg nøyaktig 14 +0. Tenkte vi skulle si det til mine foreldre og min bror med svigerinne og tantebarn. Våre barn får vite det samtidig som foreldrene hans. Eller de først og så Svigers.
 
Får satse på det! Og jeg tror vi som vet at vi er gravide og kjenner på det ser magen mye bedre enn andre. Jeg håper i alle fall det, for den oppblåstmagen er jo til tider litt for avslørende. :p
Helt enig! Kunne gått som 5 mnd gravid idag, hadde jeg kledd meg i stramme klær :p
 
Så herlig! :D :Heartred


Jeg gruer meg nesten litt til søsteren min får nyss i det, hun er så negativ og syns det har vært slitsomt med to med stor aldersforskjell, så jeg ser ikke for meg noe veldig støttende derfra. :p Og blir vel sjokkert at vi har prøvd med vilje på å få to tette. :knegg:
Hun med sin mening tenker jeg.
 
Mannen vil si det til sine foreldre når vi er på ferie med dem når jeg er va 11,5 uke på vei. Jeg har ikke lyst å si det fordi det gjør ingenting å vente. Alle må ikke vite det så himla tidlig. Vi skal til syden rett etterpå. Dagen jeg reiser er jeg nøyaktig 14 +0. Tenkte vi skulle si det til mine foreldre og min bror med svigerinne og tantebarn. Våre barn får vite det samtidig som foreldrene hans. Eller de først og så Svigers.
Det er jo viktig at dere er enige om når dere skal si det da:happy:
 
Back
Topp