Når tenker dere å fortelle de nærmeste?

Jeg skulle ikke si noe men i det jeg trapper opp på hytta på onsdag så utbryter stefar at der er du ja... vi har ventet med å åpne boblene til du kom Så ja... di skålet i bobler over at jeg var gravid vertfall❤️
Ble det en koselig annonsering alikevel?

Ja absolutt:smiley-bounce016 De ble kjempeglade. Så krysser fingrene for at jeg ikke må fortelle de at det ikke blir noe av alikevel:BangHead

Jeg har bestemt meg for å fortelle det når vi skap i barnedåp i juni, men vil gjøre det på en litt morsom måte, så må pønske ut noe!

Kan ikke forstå at man venter til 18 uker før man sier det. Jeg hadde tydelig mage da, så jeg kunne ikke vente til uke 18 :hilarious:.
Mammas reaksjon var "tror du jeg er blid eller?" en av gangene så kan ikke si at magen var utydelig ;) får mage kjempefort :hilarious: Jeg er bare veldig privat av meg :)

Vært på tur med en venninne i to dager nå, kom hjem i dag! Og jeg klarte og ikke si noe!!! Men sånn som jeg hadde lyst hehe

Mammas reaksjon var "tror du jeg er blid eller?" en av gangene så kan ikke si at magen var utydelig ;) får mage kjempefort :hilarious: Jeg er bare veldig privat av meg :)
Gud, BLIND, ikke blid :hilarious::hilarious:

Vært på tur med en venninne i to dager nå, kom hjem i dag! Og jeg klarte og ikke si noe!!! Men sånn som jeg hadde lyst hehe
Så flink du er! Såå lyst å si noe i mange situasjoner jeg og

På båten igår ble jeg SÅ kvalm. Blir normalt båtsyk men måtte skjule det. Fortalte venner at det var som å være gravid men bare at jeg var båtsyk. :p
Skulle sende en link til ei venninne idag og sendte den med abort sjansene.. hun sa ikke noe, jeg sa bare oj det var feil link. Håper ikke jeg har driti meg ut.:eek:

Har fortalt mannen idag, iallefall ;)

Han er litt bekymret, men han gikk med på å prøve et år eller to og se om jeg ble gravid så.. det gikk nok bare litt raskt for ham.

Jeg holder på forsnakke meg hele tia til søsteren min som har lånt mye av utstyret mitt.. har SÅ lyst til å dele, men det er for tidlig! :)

Har fortalt mannen idag, iallefall ;)

Han er litt bekymret, men han gikk med på å prøve et år eller to og se om jeg ble gravid så.. det gikk nok bare litt raskt for ham.
Hvorfor er han bekymret?

Søsteren min ringte idag og bare " jeg drømte du hadde nettopp oppdaget du var gravid og ikke ville si det til meg" jeg bare eeeeh?

Har fortalt mannen og en av søstrene mine. Tenkte kanskje å si det til en annen søster, men resten av familien, venner og jobb får nok ikke vite det før i uke 12 etter UL og Nipt testen (som alle får tilbud om her nede).

Hadde et nært vennepar på middag i dag, da røk hemmeligheten. Vi følte vi hadde fått hatt det en stund for oss selv, så å dele med nære og kjære venner var koselig :happy: Ble mottatt med stor glede og tårer :love017

Har fortalt mannen og en av søstrene mine. Tenkte kanskje å si det til en annen søster, men resten av familien, venner og jobb får nok ikke vite det før i uke 12 etter UL og Nipt testen (som alle får tilbud om her nede).

Hva et nipt test?

Hva et nipt test?

Det er blodprøve screening av mors blod for kromosom avvik hos fosteret sammen med ultralyd rundt uke 10-12. Tror det er tilbud til kvinner over 38 I Norge om jeg ikke tar feil? Bor i Belgia og her er det standard for alle visstnok.

Back
Topp