Når tenker dere å fortelle de nærmeste?

Forteller ikke før etter uke 12 tenker vi. Kanskje vi sier det før om formen min blir like ille som sist. Pappa, og besteforeldre vet om det nå da de har hjulpet oss litt siden vi mistet i MA og ville starte kjapt opp igjen
Da er vi på samme gruppe igjen da :D:D

Jeg kjenner jeg sliter med å ikke si noe til venninner, mannen er veldig bestemt på 12 uker. I hans hode tror jeg ikke det fins noe annet alternativ :hilarious:
Ikke noe vi har diskutert veldig, og enn så lenge er formen veldig fin så barna merker ikke noe.

Men hvordan kan jeg få han til og ville fortelle det før uke 12? For på en måte vil jeg jo bare rope det ut... men på n annen side vil jeg ikke.. ubesluttsom :bag::bag:

Jeg tør ikke si noe før det nærmer seg 12 uker. For å være sikker.

Jeg vil egentlig vente så lenge som mulig, om jeg klarer.

Har aldri fortalt om gravid/SA til noen i løpet av årene vi har prøvd, så vil helst ikke slippe katta ut av sekken før jeg må nå heller i tilfelle det ender i skuffelse denne gangen også.

Hvor lenge er det OK å vente før man sier noe? Tror dere det tatt ille opp av kollegaer/familie/venner om vi klarer å holde på det til uke 20? Eller i hvert fall 16?

:schocked028

Har aldri fortalt om gravid/SA til noen i løpet av årene vi har prøvd, så vil helst ikke slippe katta ut av sekken før jeg må nå heller i tilfelle det ender i skuffelse denne gangen også.

Hvor lenge er det OK å vente før man sier noe? Tror dere det tatt ille opp av kollegaer/familie/venner om vi klarer å holde på det til uke 20? Eller i hvert fall 16?

Nei, mange som venter til OUL (ca uke 18) med å si det. Uansett opp til dere tenker jeg

Nei, mange som venter til OUL (ca uke 18) med å si det. Uansett opp til dere tenker jeg

Bra, da satser jeg på 18
....så får vi se om jeg ikke bryter ut i glede før om jeg kommer forbi de ukene jeg har dårlig erfaring med. I så fall blir det nyheter rundt uke 9 :)

Bra, da satser jeg på 18
....så får vi se om jeg ikke bryter ut i glede før om jeg kommer forbi de ukene jeg har dårlig erfaring med. I så fall blir det nyheter rundt uke 9 :)
Ikke sant. Masse lykke til! Hvor mange ganger har du mistet?

Vi har fortalt det til foreldre og flere av våre venner allerede (er 4+6/5+0). Jeg evner ikke å holde på en hemmelighet, og det blir en del sosiale situasjoner hvor det er naturlig å drikke alkohol, og jeg orker rett og slett ikke late som :hilarious: Om det ikke går kan det jo være like greit at de vet, også :) Imponert av dere som klarer å holde tett til uke 12!

Bra, da satser jeg på 18

Jeg har ikke sagt det før etter OUL tidligere. :) Folk bestemmer selv hva som passer best! :D

Vet ikke helt, tror vi venter ei god stund for å slippe utbrudd om hvor travelt det kommer til å bli o.l. Storebror er jo bare 10,5 mnd nå så blir relativt tette. :P Og så koser jeg meg med hemmeligheten nå, de to første gangene så visste ganske mange det veldig tidlig, og det syns jeg egentlig var litt stress. Særlig siden gang nr to og nå regnes som risikosvangerskap. Sier det når lysten er der, eller vi må. :p

Søstra mi sa det etter oul, sendte bare bilde!
Tenkte aldri over at det ikke var greit - ble mer imponert over at de greide å vente ;)

Jeg skulle ikke si noe men i det jeg trapper opp på hytta på onsdag så utbryter stefar at der er du ja... vi har ventet med å åpne boblene til du kom Så ja... di skålet i bobler over at jeg var gravid vertfall❤️

Noen venner har fått vite det alt, men foreldrene våres og hans må vente til jeg er etter uke 12! Datteren min forteller jeg det til samtidig!:smug:

Back
Topp