Når kan vi hente pakker?

Jaaa.. :( de skulle få inn igjen den ene plassen på onsdag.. Så da får jeg prøve igjen :)

Får være der så tidlig som mulig;)
Er vel mange som har fått lapp rundt nå siden rimi skal bort vil jeg tro

Fikk henta på vitus apotek idag! Den var mye mer spennende en den fra apotek1 :p

Fikk henta på vitus apotek idag! Den var mye mer spennende en den fra apotek1 :p

Hentet den i dag jeg jeg og. Syntes ikke den var så spennende jeg da. Kan ikke spise den proteinbaren engang:( :p hehe

Hentet den i dag jeg jeg og. Syntes ikke den var så spennende jeg da. Kan ikke spise den proteinbaren engang:( :p hehe

Ååh, pga nøttene? :/
Nå har jeg samla greiene fra begge pakker i en eske..ble jo litt :)
Og gleder neg til å få mer.. Haha, jeg elsker pakker :p

Ååh, pga nøttene? :/
Nå har jeg samla greiene fra begge pakker i en eske..ble jo litt :)
Og gleder neg til å få mer.. Haha, jeg elsker pakker :p
Eller enda verre; mandler:p hehe

Hvilke andre pakker har du bestilt? Hvor man slipper å melde seg inn?:)

Eller enda verre; mandler:p hehe

Hvilke andre pakker har du bestilt? Hvor man slipper å melde seg inn?:)

Ja, stemmer jo det :p
Hmm..hat den der rimi pakken på vent, må vente til de får inn igjen. Liberoklubben er jeg meldt inn i, så får vel fra de og?
Ellers tror jeg ikke jeg har fler :o

Ja, stemmer jo det :p
Hmm..hat den der rimi pakken på vent, må vente til de får inn igjen. Liberoklubben er jeg meldt inn i, så får vel fra de og?
Ellers tror jeg ikke jeg har fler :o

Ok. Sammen som her da. Men har ikke meldt meg inn i Liberoklubben. Vet ikke om jeg gidder:p

Da har jeg også hentet min første gratispakke ;) Apotek1, helt grei med div kremer, olje, bleier, smokker og flaske, så f&b blad og div brosjyrer ;)

Fikk tak i rimi sin idag :D
Var tidlig ute, så var førstemann..haha, følte jeg var ute på mission :p
Jeg skal jobbe hjemmefra fra 12 i dag og krysser alt for at de har en når jeg stikker innom på veien ;) de skulle få inn i dag.

Back
Topp