Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tror dere vi fortsatt kan få fra Rimi nå, siden butikkene overtas av andre kjeder?
Jeg synes Vitus sin var litt crap - Apotek 1 var bedre. Spent på Rimi og Pampers sin (eller var det Libero??)Har hentet på Apotek 1 og Vitusapotek Må si jeg ble litt skuffet over innholdet haha, men så er det jo gratis da. Viste kvittering på mail, men opplevde ikke at de så på den en gang Fikk fine Mam-smokker i begge, små kremtuber og diverse.. Alt i "miniatyr" typ én bleie Skal hente på rimi nærmere termin, og gratis bleiedunk på barnashus
Jeg synes Vitus sin var litt crap - Apotek 1 var bedre. Spent på Rimi og Pampers sin (eller var det Libero??)
Tror den fra Libero kommer når det ca er 2 mnd igjen til termin
Hentet bleiebøtte på barnas hus i går
Apotek1 var tomme for babyboxen her, så får dra tilbake senere.
Libero er vel den man må melde seg inn er det ikke?
Man må melde seg inn i Libero sin, så får du en hentelapp i posten tror jeg. Har ikke fått den ennå, men tror den kommer i uke 34 eller noe.
Henta pakken fra vitus apotek, ble rett og slett litt skuffet.
Har ikke fått hentet den enda jeg, siden jeg må kjøre 20 min. Tar det når jeg skal den veien istedet
Vet ikke om jeg gidder å melde meg inne så mange steder for å få da hehe
Jeg er nysgjerrig på mammabox jeg da, men den har jo pause
Stay away from vitus apotek sin, syns innholdet var veldig lite spennende, fikk en smokk og noe annet, husker ikke helt
Mammabox, what, hva er det?
Må jo hente den da. Er jo nysgjerrig, også er den gratis hehe
Mammabox hentes vel på barnas hus. Aner ikke hva som er i den...er bare spennende med pakker.
Men jeg vet ikke når det starter igjen. Mener det er mammanett
Det jeg hentet fra barnas hus var en bleie bøtte Ser ikke helt hva jeg skal med den, for de refilene kosta vist litt. men kjekt å ha tenker jeg.
Det jeg hentet fra barnas hus var en bleie bøtte Ser ikke helt hva jeg skal med den, for de refilene kosta vist litt. men kjekt å ha tenker jeg.
Det jeg reagerte på også. Men det er em egen boks der og, men som sagt så er det pause. Og vet ikke når den kommer tilbake
Får ta det som det kommer
Kan fortelle at den du får gratis på babyshop er mye finere og holder bedre på lukt! Dropp å kjøpe refill og bruk hundeposer - det er akkurat det samme, holder like godt på lukt, og koster en tidel av prisen for refillen
Wow finnes det en fra babyshop også Kanskje man skal sikkre seg begge to, hehe.
Oh det var ikke dumt, har tenkt litt på det selv, for vi har så sterkt lys på badet Med tanke på bleieskift på natta så er det ubehagelig og få lys i ansiktet på natta..Det skal hvertfall jeg har to stelleplasser, så blir en på babyrommet og en på badet
Oh det var ikke dumt, har tenkt litt på det selv, for vi har så sterkt lys på badet Med tanke på bleieskift på natta så er det ubehagelig og få lys i ansiktet på natta..
Hm nå ga du meg noe å tenke på her
Jepp, har laget en på kommoden på rommet, med bare dimmet lys, også har jeg festet en LED-list i skuffen som skrur seg på når jeg åpner skuffen, så jeg slipper så mye lys under natten
http://m.ikea.com/no/no/catalog/products/art/80245230/
Oh smart gjett om jeg skal på ikea i helgen a. hoho lett. må hvertfall ha to. Takk for ja jeg vil si dagens beste tips