Når kan vi hente pakker?

Lady_Z

Termin 5.Juli 2015
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Hvor langt på vei må vi være før vi kan hente inn gratis pakkene?? :)
 
3 mnd før termin er som regel det de har satt.. Noen får du hentelapp på, og de kommer enda nærmere termin :)
 
Dette er sånnt jeg kan kjempelite om. Hva er verdt å bestille og hva holder man seg unna?

De det er verdt å bestille er de fra apotek, bleieprodusenter og dagligvarebutikker. Bokklubber og sånn binder du deg som regel i, så de holder hvertfall jeg meg unna :)
 
  • Liker
Reactions: H&H
Bestiller man nå og henter siden eller må man vente med å bestille?
 
Har to kvitteringer på mail, men må vente til 3 mnd før termin :) En apotek pakke og en butikk pakke... Rimi tro..?
Vil heller ikke binde meg til bokklubber :p
 
Men på Rimi får man pakke kun ved 1. ungen? Mener jeg fikk høre det da jeg gikk gravid med nr.2... Kan evt skrive navnet på samboeren da..
 
Åh dette gleder jeg meg til :D noen som vet hva det er i disse pakkene? Så jeg ikke dobbelt kjøper ..
 
Men på Rimi får man pakke kun ved 1. ungen? Mener jeg fikk høre det da jeg gikk gravid med nr.2... Kan evt skrive navnet på samboeren da..
Du får dersom du sender ein mail til kundeservice :) evt brukar anna epostadresse/telefonnr når du registrerer deg.
 
Har fått kvittering fra Rimi..den kan hentes ca 2uker før termin stod det. Apotek1 har jeg også fått fra, den kan jeg hente nå, 3mnd før termin :)
Usikker på om jeg har bestilt flere..
Får man ikke en her gjennom babyverden og??
 
Må man ha med kviteringen som ble sendt på Mail?? Har ikke skriver :(
 
Har hentet på Apotek 1 og Vitusapotek ;)Må si jeg ble litt skuffet over innholdet haha, men så er det jo gratis da. Viste kvittering på mail, men opplevde ikke at de så på den en gang:p Fikk fine Mam-smokker i begge, små kremtuber og diverse.. Alt i "miniatyr" typ én bleieo_O Skal hente på rimi nærmere termin, og gratis bleiedunk på barnashus;)
 
Har hentet på Apotek 1 og Vitusapotek ;)Må si jeg ble litt skuffet over innholdet haha, men så er det jo gratis da. Viste kvittering på mail, men opplevde ikke at de så på den en gang:p Fikk fine Mam-smokker i begge, små kremtuber og diverse.. Alt i "miniatyr" typ én bleieo_O Skal hente på rimi nærmere termin, og gratis bleiedunk på barnashus;)

Hvordan fikk du fra vitus? :)
 
Back
Topp