Når kan vi hente pakker?

Kan fortelle at den du får gratis på babyshop er mye finere og holder bedre på lukt! Dropp å kjøpe refill og bruk hundeposer - det er akkurat det samme, holder like godt på lukt, og koster en tidel av prisen for refillen :p

Babyshop er ikke lenger i fylket her, så da må jeg dra et stykke for å få den:p men nå er den ihvertfall hentet på barnas hus, så kan jeg fylle opp med hundeposer ved senere anledning;)

Last edited:
Fikk hentelapp på Rimi sin pakke i dag:) Hadde helt glemt at jeg hadde registrert meg der:)

Fikk hentelapp på Rimi sin pakke i dag:) Hadde helt glemt at jeg hadde registrert meg der:)

Så tidlig? :o
Står på mailen min at den kommer ca 2 uker før termin

Så tidlig? :eek:
Står på mailen min at den kommer ca 2 uker før termin

Ja, må si at det er så lenge siden jeg registrerte meg, at jeg ikke husker hva som sto..
Men kjekt er det i hvertfall:)

Ja, må si at det er så lenge siden jeg registrerte meg, at jeg ikke husker hva som sto..
Men kjekt er det i hvertfall:)

Lenge siden jeg registrerte meg også, men kom tilfeldigvis over mailen her i går:p hehe
Var det noe spennende oppi der da? :)

Lenge siden jeg registrerte meg også, men kom tilfeldigvis over mailen her i går:p hehe

Vet ikke ennå:) får se om jeg rekker å hente den i morgen:)

Vet ikke ennå:) får se om jeg rekker å hente den i morgen:)

Hadde visst fått den i dag jeg og:D weee:)
Blir nok ikke å hente før i morgen da, så tar jeg apotek1 samtidig:)

Rimi pakken var en av de desidert beste for to år siden, så den gleder jeg meg til å hente :) Inneholdt mye mer enn pakkene fra apotekene. Kom også på at jeg hentet en pakke på en barnebutikk i Karlstad sist gang også siden vi skulle dit for å hente vogn og div før baby kom. Så det kan jo være en ide for deg som bor så nærme sverige å sjekke hva du kan få der også.

Jeg oppga termin to måneder tidligere, så jeg fikk hentelapp fra rimi i posten i dag :P de trenger jo ikke akkurat terminbekreftelse fra legen...

Jeg oppga termin to måneder tidligere, så jeg fikk hentelapp fra rimi i posten i dag :P de trenger jo ikke akkurat terminbekreftelse fra legen...

Alle som skal ha i mai, juni og juli fikk i går, hvertfall de jeg har snakket med av både venninner, og folk i gravidgruppen min her i byen :p så du ville fått i går eller dag uansett! :D

Jeg tror alle får hente lappene til Rimi nå siden Coop har kjøpt opp butikkene. Jeg fikk lappen i går selv om det sto på påmeldingen at den skulle komme 2-3 uker før termin ;)
De var tomme på min nærmeste Rimi, i kassen sa de at jeg sikkert var den tiende personen som hadde spurt i dag :o ny leveranse onsdag, jeg er klar :D

Jeg henta Rimi sin pakke idag, der var det masse nyttig! :D kjempegøy pakke å se igjennom synes jeg. Har hentet fra apotek1 og, den var helt grei :) gleder meg til å hente libero-pakken etterhvert, spennende å se hva som er i den! :)

Kan fortelle at den du får gratis på babyshop er mye finere og holder bedre på lukt! Dropp å kjøpe refill og bruk hundeposer - det er akkurat det samme, holder like godt på lukt, og koster en tidel av prisen for refillen :p
Hvor finner jeg den jeg kan få på babyshop?

Henta rimi og apotek1 i dag.
Rimi sin har MASSE greier ihvertfall:D

Skal hente Rimi sin til uken tenker jeg, gøy når de pakkene har bra innhold, selvom jeg ikke forventer så mye til gratis ting uansett :)

Forventer ikke mye her heller så var fornøyd nok med apotek1. Men rimi sin hadde masse:o :D

1430000006631.jpg

Jeg hentet leeenge før termin jeg, for 3 uker siden og jeg har termin 31 juli, juksa bare på bestillingssidene og skrev dato før :-P Rimi pakken har jeg ikke fått hentet for jeg kom ikke på den lure jukseideen før jeg bestilte :-)

Apotek 1 pakken var jeg greit fornøyd med hverken mer eller mindre, pakken fra Vitus apotek var drit kjedelig og jeg ble kjempe skuffet

Back
Topp