Når kan vi hente pakker?

Fikk forresten et tips av en venninne angående de gratis smokkene som ligger i pakkene. Begge hennes gutter var kresne på smokkene så hun måtte velge en variant som var lett å få tak i "over alt" og ikke kun fantes på nett eller i spesialbutikker hvis en skulle måtte handle i kriser. Vet ikke hvor stort problem det er, men jeg hadde ikke tenkt tanken

Jeg hentet leeenge før termin jeg, for 3 uker siden og jeg har termin 31 juli, juksa bare på bestillingssidene og skrev dato før :-P Rimi pakken har jeg ikke fått hentet for jeg kom ikke på den lure jukseideen før jeg bestilte :-)

Apotek 1 pakken var jeg greit fornøyd med hverken mer eller mindre, pakken fra Vitus apotek var drit kjedelig og jeg ble kjempe skuffet

Har ikle trengt å jukse på noen datoer her. Har hatt mulighet til å hente apotekpakkene for lenge siden her og uten juks. Rimi kortet kom i posten i går, men hadde jo ikke vært noe krise. Trenger det jo uansett ikke før mini kommer

Har ikle trengt å jukse på noen datoer her. Har hatt mulighet til å hente apotekpakkene for lenge siden her og uten juks. Rimi kortet kom i posten i går, men hadde jo ikke vært noe krise. Trenger det jo uansett ikke før mini kommer

Her var de strenge på det da en venninne av meg ville hente ut før. Jeg skal flytte om kort tid så vil gjerne ha klart det jeg kan på forhånd for å slippe og styre rundt med alle mulige ting. Så for meg var det greit å bare få det på plass se hva jeg trengte av det og så legge det i flyttekassen :-)

Her var de strenge på det da en venninne av meg ville hente ut før. Jeg skal flytte om kort tid så vil gjerne ha klart det jeg kan på forhånd for å slippe og styre rundt med alle mulige ting. Så for meg var det greit å bare få det på plass se hva jeg trengte av det og så legge det i flyttekassen :-)

Her så de såvidt på mailen:p
Men det er vel bare rimi sin som stod 2 uker før? Resten av de jeg har er 3 mnd før:)

Jeg hentet leeenge før termin jeg, for 3 uker siden og jeg har termin 31 juli, juksa bare på bestillingssidene og skrev dato før :-P Rimi pakken har jeg ikke fått hentet for jeg kom ikke på den lure jukseideen før jeg bestilte :-)

Apotek 1 pakken var jeg greit fornøyd med hverken mer eller mindre, pakken fra Vitus apotek var drit kjedelig og jeg ble kjempe skuffet

Hentet pakken til apotek1 for sikkert 2 mnd siden, om ikke mer :p haha. De sjekker jo ingenting. Samme på vitus har jeg skjønt, men den har jeg ikke giddet å hente enda heller.

Her spurte de etter hentekoden man får når man registrerer seg på nett. Så scannet de inn i kassen at jeg hadde mottat den.

De fikk hentekode her og. Men den fikk jeg for 2 mnd siden, så kunne fint hentet pakka da:)

Men ang babyshop vet jeg ikke. Google:)

Men er selve pakken stor? Jeg må nemlig gå, med mindre jeg tar det en dag jeg er ute å kjører med noen... og kjedelig å gå å bære på en stor klumpete eske liksom :P

Den er 23cm x 33cm x 18 cm ca. Ikke tung da, så grei å ta under armen om du ikke har masse annet å bære på:)

Den er 23cm x 33cm x 18 cm ca. Ikke tung da, så grei å ta under armen om du ikke har masse annet å bære på:)

Ok mulig jeg tar meg en tur å henter den i morgen. Sekken kan jeg jo slenge på ryggen om jeg skulle trenge noe mat også :)

Back
Topp