Når en forfatterspire skriver dagbok

Ok... For en time siden begynte det å gjøre skikkelig vondt bak skambeinet og nedover. Stikninger og noe som minner om veer.
:nailbiting:
Det verste har gitt seg innen nå, men det verker fortsatt.
Håper på en festeblødning... Og blir skikkelig skuffet om det ikke blir noe nå.

Ok... For en time siden begynte det å gjøre skikkelig vondt bak skambeinet og nedover. Stikninger og noe som minner om veer.
:nailbiting:
Det verste har gitt seg innen nå, men det verker fortsatt.
Håper på en festeblødning... Og blir skikkelig skuffet om det ikke blir noe nå.
jeg merker murringer ganske tidlig i mine graviditeter, som fort har gjort meg obs på at det kan være noe på gang, da jeg aldri har hatt mensensmerter ☺️ Men jeg har aldri hatt festeblødning, så ikke bli skuffet hvis den ikke kommer! Husk at «normaltid» for at egget fester seg er vel mellom 6-10 DPO, så ytterlige to dager før hcg begynner å produseres ❤️

jeg merker murringer ganske tidlig i mine graviditeter, som fort har gjort meg obs på at det kan være noe på gang, da jeg aldri har hatt mensensmerter ☺️ Men jeg har aldri hatt festeblødning, så ikke bli skuffet hvis den ikke kommer! Husk at «normaltid» for at egget fester seg er vel mellom 6-10 DPO, så ytterlige to dager før hcg begynner å produseres ❤️
Så det vil si at onsdag blir for tidlig å teste?
Tenkte meg egentlig det.
:happy:
Tusen takk for fint svar.
Gir meg håp!
:Heartbigred

Altså, det er jo opp til enhver ☺️ Men tenker for å eventuelt unngå et par ekstra dager med grubling og tyding, hadde jeg kanskje ventet til fredag? ❤️

Altså, det er jo opp til enhver ☺️ Men tenker for å eventuelt unngå et par ekstra dager med grubling og tyding, hadde jeg kanskje ventet til fredag? ❤️
Men... det er jo en eeeevighet til!
:hilarious:

Jeg har faktisk vært innom tanken på at fredag er tingen.
At jeg ikke kan forvente noe før da.
:Heartred

JEG MÅ SKRIVE NED DRØMMEN MIN, FØR JEG GLEMMER DEN!
:woot:

Jeg var i en liten hytte av noe slag. Så gjemte jeg meg på kjøkkenet.
Først kom en liten bjørn, så kom en til og snuste på meg.
Deretter så jeg rundt hjørnet, og så rett på mammaen.
:wideyed:

Åh... så klarer jeg ikke å huske om hun sparte meg eller om jeg måtte flykte.
Tror hun var snill mot meg.
Og at jeg hjalp henne, eller noe.

Ååååh.... pokkern.
MEN jeg tror på mye rart, blant annet dyrebudskap og drømmetyding.
SÅ senere kommer det mer om hva bjørner i drømmer kan bety.

Stay tuned.

7 DPO

upload_2021-12-14_8-58-23-png.373183

Dagens kurve.
Tar det med en klype salt, men det er gøy.
Har tempet kl.06:00 hver dag, og appen virker så fornøyd med det.
Så da har jeg gjort det, siden jeg alltid står opp etter det.
Men jeg har våknet før tempeklokka har ringt noen ganger... så håper det ikke er helt på trynet.
Og at det har hjulpet at jeg selv om jeg har våknet før, har ligget helt i ro under dyna frem til tempeklokka.
:playful:

Så var det hva bjørner symboliserer i drømmer:

Bjørner i drømmene våre symboliserer vanligvis vår styrke, kraft og uavhengighet. Når du vet at bjørner er ville dyr, kan de også være et symbol på noen utemmete vaner hos en drømmer. En annen betydning av en bjørn i drømmen din kan være en morsfigur.

Bjørnen som kraftdyr:
Bjørnen står for kraft,styrke og beskyttelse. Den er godt jordbundet og er forbundet med trær.
Som kraftdyr er den en god healer og den vil be deg om å lytte til ditt indre. Bjørnen kommuniserer godt med sjel og ånd.
Den står også for klokhet og forvandling.

Forvandling som i forvandling til gravid!?
:woot:

Er jo lov å håpe.

Jeg fikk svak positiv 9dpo og tok en CB 10dpo hvor jeg fikk 1-2. Jeg hadde garantert røket på tester denne helga :P :P

Jeg fikk svak positiv 9dpo og tok en CB 10dpo hvor jeg fikk 1-2. Jeg hadde garantert røket på tester denne helga :p :p
Det kommer jeg nok til å gjøre, om ikke før. :p
Men forventer ikke noe positiv test før helgen.
Og får jeg positivt før, har jeg det i bakhodet at jeg ikke skal juble før jeg ser stigning.
:rolleyes:

Det kommer jeg nok til å gjøre, om ikke før. :p
Men forventer ikke noe positiv test før helgen.
Og får jeg positivt før, har jeg det i bakhodet at jeg ikke skal juble før jeg ser stigning.
:rolleyes:
Mente egentlig før helgen. Vet ikke helt hvorfor hjernen min trodde det var fredag idag, sikkert fordi det er siste dag før hjemmekontor :P Gravidhjernen slår til!!

Dette ser veldig lovende ut i følge FF i hvert fall. 60 pts er høyt og bra ☺️
Åh, så godt å høre!
Da blir det i hvert fall spennende om noen dager.
:smiley-angelic001

Tusen takk for at du vil være min FF-mentor!
:Heartred

Back
Topp