Når en forfatterspire skriver dagbok

Hvordan ser testen ut når den er tørket? Vet man egentlig burde se på den da, men for meg har strek når testen var tørr fra babyplan alltid betydd strek.
Jeg har stappet dem langt ned i søpla... Men skal huske på det til en annen gang.
Tok en fra RFSU nå.
Ser ingenting på den...

Synes jeg ser noe... Men de skal vel ikke være så tette?
Får bare tenke at det er lov med en kjip dag, den er snart over. Så riste den av meg.
IMG_20211216_184259.jpg

10 DPO
Vet ikke hva jeg skal tro, tar bare dag for dag.
Tempen holder seg oppe... hvor nære TR synker den igjen egentlig?
Ikke vet jeg.

Legger inn bilder av graf og dagens tester, jeg.
Tok to forskjellige.
:greet015

upload_2021-12-17_10-19-21.png

upload_2021-12-17_10-19-55.png

upload_2021-12-17_10-20-27.png

Er jeg på trynet, eller kan dette se ut som en god start?
:anyone

10 DPO
Vet ikke hva jeg skal tro, tar bare dag for dag.
Tempen holder seg oppe... hvor nære TR synker den igjen egentlig?
Ikke vet jeg.

Legger inn bilder av graf og dagens tester, jeg.
Tok to forskjellige.
:greet015

Vis vedlegget 373452

Vis vedlegget 373453

Vis vedlegget 373454

Er jeg på trynet, eller kan dette se ut som en god start?
:anyone
Jeg har fulgt ned dagboken din, men ikke lagt igjen noen spor. Men nå vil jeg bare rope ut at det er helt klart strek på den nederste testen :woot: krysser fingrene for deg!

Jeg har fulgt ned dagboken din, men ikke lagt igjen noen spor. Men nå vil jeg bare rope ut at det er helt klart strek på den nederste testen :woot: krysser fingrene for deg!

Ååååh.... tusen takk.
Er så rørende at folk følger med på reisen min.
OG tusen takk for at du sier det!
:woot::Heartred

Hadde skikkelig vondt i magen noen timer i går.
Tenkte at det kanskje var først da det festet seg... samtidig som jeg ikke turte/ tør håpe.
HVIS det festet seg i går, hvor lang tid tar det fra da til det blir synlig HCG i urinen?

Men jeg er livredd for å bli forhåpningsfull igjen, for så å gå rett i kjelleren.
Kan ikke det nå rett før jul.
Er SÅ spent på neste test.
:Heartred

Ååååh.... tusen takk.
Er så rørende at folk følger med på reisen min.
OG tusen takk for at du sier det!
:woot::Heartred

Hadde skikkelig vondt i magen noen timer i går.
Tenkte at det kanskje var først da det festet seg... samtidig som jeg ikke turte/ tør håpe.
HVIS det festet seg i går, hvor lang tid tar det fra da til det blir synlig HCG i urinen?

Men jeg er livredd for å bli forhåpningsfull igjen, for så å gå rett i kjelleren.
Kan ikke det nå rett før jul.
Er SÅ spent på neste test.
Skimter forresten en svak strek på babyplan også, men på den nederste så jeg med en gang :D

Jeg har ikke nok kunnskap til å uttale meg. Men forrige syklus var jeg gravid, og 99% sikker på at jeg hadde festesmerter mandag før IKM (som var en lørdag). Testet negativt dagen etter, men svakt positivt torsdag morgen, og tydelig positiv med positiv digital urin nr 2 samme dag :happy: det var 13 dpo.

Det er skummelt og usikkert å gå rundt og håpe og føle. Trist når det ikke går.. :sorry:❤️

Skimter forresten en svak strek på babyplan også, men på den nederste så jeg med en gang :D

Jeg har ikke nok kunnskap til å uttale meg. Men forrige syklus var jeg gravid, og 99% sikker på at jeg hadde festesmerter mandag før IKM (som var en lørdag). Testet negativt dagen etter, men svakt positivt torsdag morgen, og tydelig positiv med positiv digital urin nr 2 samme dag :happy: det var 13 dpo.

Det er skummelt og usikkert å gå rundt og håpe og føle. Trist når det ikke går.. :sorry:❤️

Ja, det er nettopp det det er.
Så jeg prøver å forberede meg på alle tenkelige utfall.
:sorry::Heartred

Ja, det er nettopp det det er.
Så jeg prøver å forberede meg på alle tenkelige utfall.
:sorry::Heartred
Jeg skulle ønske jeg var en av de som tok test en uke etter forventet mens fordi "oi mensen er forsinka ja" og får en positiv test og tenker yay gravid og så tester de ikke flere ganger :hilarious:

Håper for dere (og oss) om en jul med lille spiren i magen ❤️

Jeg skulle ønske jeg var en av de som tok test en uke etter forventet mens fordi "oi mensen er forsinka ja" og får en positiv test og tenker yay gravid og så tester de ikke flere ganger :hilarious:

Håper for dere (og oss) om en jul med lille spiren i magen ❤️

Samme her, det hadde vært deilig.
Men det er jeg altfor utålmodig til.
:hilarious:

Ja, krysser alt for at vi får verdens fineste julegave.

Jeg ser strek på begge jeg! Håper den blir sterkere. Tempen min synker dagen før tr eller samme dagen tr kommer. Pleier å få tr om kvelden

Samme her, det hadde vært deilig.
Men det er jeg altfor utålmodig til.
:hilarious:

Ja, krysser alt for at vi får verdens fineste julegave.
De må leve ett bekymringsfritt liv, og det hadde vært deilig :hilarious: jeg blir også utålmodig, og angrer allerede når første test er tatt :grumpy:

Dagens siste lille håpløse forsøk fra den evige optimist.
:smiley-ashamed005:hilarious:

Får bare finne på noe annet nærmeste fremtid.
Ikke drive sånn og teste seg ihjæl.
img_20211217_144442-jpg.373473
Her ser jeg:p Og tempgrafen din er jo foreløpig veldig optimistisk!
Håper for deg:)

Back
Topp