Når drakk du alkohol etter fødselen?

Det har hun gjort mange ganger å. Så da synd jeg du skal se på helheten. Ikke gå på bare meg når det helt klart går begge veier! Da blir det åpenbart at du kun skriver fordi du deler hennes synspunkt å det blir litt teit
Du skriver at en person ikke har det så godt med seg selv å det er langt over streken for meg
Hadde hun skrevet det samme til deg så hadde jeg også sagt fra til henne ;)

Du skriver at en person ikke har det så godt med seg selv å det er langt over streken for meg
Hadde hun skrevet det samme til deg så hadde jeg også sagt fra til henne ;)

Så greit å vite. Da lar vi den saken ligge.

Tok meg en halv cider ca 10 mnd etter fødselen. Resten gikk i vasken. Syntes rett og slett ikke at alkoholen smakte godt lengre :) blir nok ikke å drikke noe særlig framover.

Jøss for en kommentar fra deg, synes du kan stoppe jeg nå

Mye stygge kommentarer her ja. Enig i det :( men her i dette tilfellet syns jeg ærlig talt at begge parter ble stygge mot hverandre og svært lite sakelige, altså "nå dreit du akkuratt på brettet" hmmm... voksne folk her inne? Jeg begynner å tvile :rolleyes:

Jeg har ikke drukket siden lenge før jeg ble gravid. Barnet er ett år nå, og kan ikke se for meg når jeg skal drikke igjen :p

På siden; jeg synes ikke noen skal si at andre ikke kan informere og opplyse på et forum fordi "alle" medlemmene her vet alt om bilsikring etc. Jeg har lært masse her og er takknemlig for all info som kan gjøre meg til en bedre mor for mine barn. Mammapoliti er et latterlig nedsettende begrep.

Ca 8 mnd med første, rundt 1 år (?) med andre. No er tredje snart 8 mnd og eg kan pga sjukdom ikkje drikke alkohol før tidligst neste haust. Ingen savn, det går uansett år mellom kvar gong eg smakar alkohol.

Jeg tok meg ett. Glass vin 3 mnd etter fødsel :)

Å dere, siden det er jul snart så syns jeg vi skal være greie med hverandre her.

• Liker
Reactions: BMC
var i bryllup 1 mnd etter fødsel, 1/3 øl, aldri vart så snurrete så fort noen gang...;P

Mye stygge kommentarer her ja. Enig i det :( men her i dette tilfellet syns jeg ærlig talt at begge parter ble stygge mot hverandre og svært lite sakelige, altså "nå dreit du akkuratt på brettet" hmmm... voksne folk her inne? Jeg begynner å tvile :rolleyes:
Enig i det altså

Jeg har ikke drukket siden lenge før jeg ble gravid. Barnet er ett år nå, og kan ikke se for meg når jeg skal drikke igjen :p

På siden; jeg synes ikke noen skal si at andre ikke kan informere og opplyse på et forum fordi "alle" medlemmene her vet alt om bilsikring etc. Jeg har lært masse her og er takknemlig for all info som kan gjøre meg til en bedre mor for mine barn. Mammapoliti er et latterlig nedsettende begrep.
Åh endelig noen som mener dt samme , jeg synes også det nemlig

Hun var akkurat året. Jeg skulle feire attenårsdagen min - og at jeg hadde fått lappen ;)

Eldste var vel 3 år ellernoe.... [emoji13]

Nå er lille 5.5 mnd og har absolutt ikke noe savn etter drikke. Eneste som har fristet litt var gløgg med vin i.

Det er stor forskjell på å informere om amming, ernæring, bilsikring osv og det å skrive "åja, drakk du etter 2 uker, jeg satte barna mine først jeg så jeg ventet i 2 år" det er IKKE å informere andre i beste mening! ja nå satt jeg det på spissen her, men det er tonen vi har sett i denne tråden, da blir det ikke info men nedsettende kommentarer.

Når det gjelder å informere generelt, så var det heller aldri snakk om å ikke informere her inne, det er vi vel alle enige om, at å dele gode linker, nye reningslinjer osv det kan vel aldrig bli negativt :) jeg har også lært masse her inne :) men det var snakk om de som informerer andre (som ikke nødvendigvis trenger det) på parkeringsplasser osv... og at noen fortsetter å mase etter de har fått "avslag"! Den måten å informere på har blitt kritisert.

Møtte en kompis og tok ett glass vin 5 mnd etter fødsel ;)

Drakk to rusbrus når han var ca 6-7 mnd

Du ville kommet lenger her i livet V å følge mine velmenende råd. du har det sikkert nok ikke så godt med deg selv . Å det er jo i grunn litt trist

Dette er personangrep og i mot reglene. Synes dette er å gå over streken av ufinhet.

Last edited:
Dette er personangrep og i mot reglene. Hun har aldri snakket til/om deg men generelt. Synes dette er å gå over streken av ufinhet.

Jeg er enig i at den var ufin men strengt tatt synes jeg det er helt på sin plass etter kommentarer som at "jeg (det gikk direkte på meg, hva er forskjellen forklar?) driter på brettet" og nedlatende, dårige kommentarer som "The prosecution rests. (Google det også du. ;) )"

Så at du synes det var ufint av meg, helt okå, for det var det. Og det var meningen. Som sagt passende etter å ha fått andre ting slengt i trynet. Foreslår at vi lar denne saken ligge jeg!

Back
Topp