Når drakk du alkohol etter fødselen?

:happy

Jeg regner med dere kan ta dere noen minutter og lese gjennom alt dere har skrevet. Dvs.. de av dere som krangler så bustene fyker.

Så kanskje dere forstår hvorfor noen ber dere om å ta det på pm.

For øvrig synes jeg denne tråden kan bli lukket av moderator før det tar enda mer av.

:happy

Jeg regner med dere kan ta dere noen minutter og lese gjennom alt dere har skrevet. Dvs.. de av dere som krangler så bustene fyker.

Så kanskje dere forstår hvorfor noen ber dere om å ta det på pm.

For øvrig synes jeg denne tråden kan bli lukket av moderator før det tar enda mer av.

Nå er jeg en av de som krangler men er alikevel 110%enig med deg. Jeg har sakt tydelig ifra at jeg ikke ønsker flere "svar" men noen klarer virkelig ikke å la være så denne tråden kan med fordel bli stengt

Denne tråden var jammen lite hyggelig! Er det slik dere svarer folk dere møter ute i det virkelige liv også?
Syntes veldig mange som har svart i denne tråden bør tenke seg litt om, kanskje til og med si unnskyld til hverandre.

Lar tråden stå åpen litt til, i tilfelle noen ønsker å si noe pent. Men den stenges før julen ringes inn..

Har ikkje drukket siden før eg blei gravid september i fjor! Fullamma te hu va 6 mnd og har enno ikkje nåke fast soverytme og hu e veldig på puppen på kveld! I tillegg så syns eg ikkje vin lukte godt lenger så blir nok lenge te eg drikke igjen :-p

Var på stand-up og drakk én halvliter da småen var 10 mnd. Neste gang jeg drakk var én Baileys en sommerkveld på hytta da småen var halvannet. Jeg drikker omtrent aldri, verken før eller etter jeg fikk barn. Foretrekker cola :P

Smakte så vidt på en øl da han var 5 dager (rett etter amming), men det smakte ikke godt:-P Første fest var da han var 3 mnd, men det var kun et par øl. Første fylla var da han sov første gang hos besteforeldrene, da var han nesten 7 mnd, og jeg var ferdig med amming:)

Back
Topp