Moxies dagbok

Takk, damer!

Null EL-slim i hele dag, så tror egentlig det er overstått. La sist inn aksjer i går kveld på tross av magesmerter, og har like vondt i dag, så teller på knappene om vi skal legge inn aksjer eller ikke. Tenker jeg kommer til å angre hvis ikke, siden jeg ikke har så god tid på meg... men irriterende å skulle gjøre det bare fordi man må, når man har vondt, hvis EL egentlig er over... jaja, mye man skal spekulere på :rolleyes:

Det er skikkelig pes at det er så kort vindu vi damer har! :shifty: Men om dere la inn aksjer i går så skal jo det egentlig holde.

Håper på finfint temphopp i morgen da, og at du også vandrer inn i DPO-land. :D

PP2 - 1 dpo
IMG_3478.jpg

Selv om termometeret var litt på styr igjen i dag (kjøper nytt hvis det blir en pp 3), så må jeg vel kunne si at jeg er 1 dpo i dag :)

Liten tvil om at du er 1 dpo nå! :D

Så godt å være i dpo land :) Lykke til :)

PP2 - 2 dpo
IMG_3484.jpg

Høy og fin temp, men vi hadde jo årets så langt beste sommerdag i går OG jeg ble solbrent, så det er vel ikke så rart :) Synes det er så deilig å være i dpo-land nå og vite at vi har lagt inn aksjer hver dag i perioden, da har vi i hvert fall gjort vårt!

Håper den fortsetter å holde seg så høy! :D

I morgen blir det vel kryss, og vips er det ikke lenge til testefesten starter :smiley-ashamed005

Vi drar på ferie tirsdag, så nå går dagene fort fremover. Har pakket med alle g-testene jeg fant i huset :p Gleder meg uansett veldig til ferie nå, sol, bading, glade barn, og deilig mat og drikke :Heartblue

I morgen blir det vel kryss, og vips er det ikke lenge til testefesten starter :smiley-ashamed005

Vi drar på ferie tirsdag, så nå går dagene fort fremover. Har pakket med alle g-testene jeg fant i huset :p Gleder meg uansett veldig til ferie nå, sol, bading, glade barn, og deilig mat og drikke :Heartblue
Kjenner jeg gleder meg til du skal begynne å teste :D Blir deilig å fra på ferie da:joyful:

Åh misunner deg ferie! Dog, er jo ikke såååå lenge siden vi var på farten - men jeg vil farte mer. :p Håper du må droppe ost og vin. :D :D ;)

Åh misunner deg ferie! Dog, er jo ikke såååå lenge siden vi var på farten - men jeg vil farte mer. :p Håper du må droppe ost og vin. :D :D ;)
Jaaa, håper jeg om en uke sitter med kjempedårlig samvittighet for det jeg har rukket å innta så langt :p

...

Vedlegg

• IMG_3488.jpg
    IMG_3488.jpg
    103,3 KB · Visninger: 136
  • IMG_3487.jpg
    IMG_3487.jpg
    68,2 KB · Visninger: 146
Last edited:
Så veldig jevn da gitt! :wideyed:

Tempen min var normal da vi var på Kreta, hjalp med AC på rommet. :p Forøvrig så ble min mor lettere gravid i slutten av tredveårene enn hun ble i starten av 20-årene, så statistikk er bare statistikk. Noen trekker den opp, andre ned - så satser vi på at du er med på å dra prosenten opp der! :D

Så veldig jevn da gitt! :wideyed:

Tempen min var normal da vi var på Kreta, hjalp med AC på rommet. :p Forøvrig så ble min mor lettere gravid i slutten av tredveårene enn hun ble i starten av 20-årene, så statistikk er bare statistikk. Noen trekker den opp, andre ned - så satser vi på at du er med på å dra prosenten opp der! :D

Åh, akkurat det jeg trengte å høre! :Heartred Jeg har jo blitt raskt gravid før, men det er jo 7 år siden sist. Men gynekologen som tok ut spiralen sa etter UL at det var flere eggposer oppi der, så det er jo i hvert fall positivt.

Back
Topp