Fikk plutselig EL-slim, 5 dager før jeg fikk forrige mnd, så jeg tok en test nå i kveld. Den var såklart negativ, men godt er det, for føler meg fortsatt dårlig og ikke i form til baby dance i kveld.
Hurra for el-slim, da er det noe som er på gang
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fikk plutselig EL-slim, 5 dager før jeg fikk forrige mnd, så jeg tok en test nå i kveld. Den var såklart negativ, men godt er det, for føler meg fortsatt dårlig og ikke i form til baby dance i kveld.
Ja, vi får satse på det - og helgen er jo her!Hurra for el-slim, da er det noe som er på gangHåper formen blir bedre snart, slik at det blir masse fine aksjeinnlegg i dagene som kommer
![]()
Forrige pp fikk jeg EL slim på CD 9 og EL på CD 15, denne gangen på CD 12 og EL kommer muligens på CD 16 (ting tyder jo på det). Du drikker eller spiser ikke noe som kan trigge el-slimet litt? Sist pp så spiste jeg dong quai og drakk salvie-te, og jeg tror det fyrte igang el-slimet tidligere enn normalt.
Jeg drakk en kopp lakrisrot-te for et par-tre dager siden, ikke noe annet. Og drakk grapefruktjuice forrige mnd, ikke noe enda denne mnd.

Og de to siste syklusene har jo vært hhv 25 og 29 dager, og sånn sett kan jo EL like gjerne bli om to dager som om seks. Fikk lagt inn aksjer i går i hvert fall 
Tatt kveldstest?PP2 - CD 11
Vis vedlegget 228279
Kan jo håpe på en dipp i morgen, og positiv test i dag? Livmorområdet har kjentes veldig ømt og hovent siden i går formiddag i hvert fall.
Tatt kveldstest?
Heia egget![]()
Fortsatt negativ i ettermiddag. Lurte litt på å ta en ny i kveld, men nå venter jeg til i morgen. Veldig spent på tempen i morgen, i dag var den samme som ved EL sist. Ja ja, legger inn aksjer stort sett hver kveld, og så blir det når det blir.