Moxies dagbok

Fikk plutselig EL-slim, 5 dager før jeg fikk forrige mnd, så jeg tok en test nå i kveld. Den var såklart negativ, men godt er det, for føler meg fortsatt dårlig og ikke i form til baby dance i kveld.

Hurra for el-slim, da er det noe som er på gang :D Håper formen blir bedre snart, slik at det blir masse fine aksjeinnlegg i dagene som kommer ;)

Forrige pp fikk jeg EL slim på CD 9 og EL på CD 15, denne gangen på CD 12 og EL kommer muligens på CD 16 (ting tyder jo på det). Du drikker eller spiser ikke noe som kan trigge el-slimet litt? Sist pp så spiste jeg dong quai og drakk salvie-te, og jeg tror det fyrte igang el-slimet tidligere enn normalt.

Forrige pp fikk jeg EL slim på CD 9 og EL på CD 15, denne gangen på CD 12 og EL kommer muligens på CD 16 (ting tyder jo på det). Du drikker eller spiser ikke noe som kan trigge el-slimet litt? Sist pp så spiste jeg dong quai og drakk salvie-te, og jeg tror det fyrte igang el-slimet tidligere enn normalt.

Jeg drakk en kopp lakrisrot-te for et par-tre dager siden, ikke noe annet. Og drakk grapefruktjuice forrige mnd, ikke noe enda denne mnd.

Jeg drakk en kopp lakrisrot-te for et par-tre dager siden, ikke noe annet. Og drakk grapefruktjuice forrige mnd, ikke noe enda denne mnd.

Hmh. Noen ganger gjør kroppen bare rare ting da. Du får fortsette EL-testingen i tilfelle. :happy:

PP2 - CD9

Fortsatt magevondt her, så ingen aksjer enda. Men det er nok noen dager igjen til EL, så stresser ikke.

IMG_3444.jpg

PP2 - CD 10
IMG_3447.jpg

Ny negativ EL-test i går kveld. Som forventet, men når jeg først hadde startet med testing, så ble det vanskelig å ikke skulle teste :smiley-ashamed008 Og de to siste syklusene har jo vært hhv 25 og 29 dager, og sånn sett kan jo EL like gjerne bli om to dager som om seks. Fikk lagt inn aksjer i går i hvert fall :cat:

Kjenner til det der med å ikke klare og stoppe testinga når en først har begynt. :p

Håper el dukker opp snart! :D

Go egget, go! :smiley-bounce012

Ny negativ test i dag, men sterkere enn i går i hvert fall. Men husker jo fra forrige mnd at styrken gikk litt opp og ned dagene før. Håper på positiv test snaaart :smiley-angelic001

PP2 - CD 11

IMG_3452.jpg

Kan jo håpe på en dipp i morgen, og positiv test i dag? Livmorområdet har kjentes veldig ømt og hovent siden i går formiddag i hvert fall.

Krysser fingre for det! :D

PP2 - CD 12
IMG_3455.jpg

To dager til FF har spådd EL, men da bør jeg snart få positiv test. Jeg har bare testet en gang om dagen, men hadde jo positiv test to dager forrige mnd, så det burde jo ikke ha noe å si.

Fortsatt negativ i ettermiddag. Lurte litt på å ta en ny i kveld, men nå venter jeg til i morgen. Veldig spent på tempen i morgen, i dag var den samme som ved EL sist. Ja ja, legger inn aksjer stort sett hver kveld, og så blir det når det blir.

Fortsatt negativ i ettermiddag. Lurte litt på å ta en ny i kveld, men nå venter jeg til i morgen. Veldig spent på tempen i morgen, i dag var den samme som ved EL sist. Ja ja, legger inn aksjer stort sett hver kveld, og så blir det når det blir.

Tipper den er rett rundt hjørnet! :) Men så bra med mye aksjeinnlegg, da da ligger det masse fine svømmere å venter på egget, klar til å angripe :D

Back
Topp