Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så bra at tanta er på tur bort igjen! Med VIP på FF er jo det bare nødt til å bli baby!PP2 - CD3
Virker som om tanta allerede er på vei hjem. Føles litt som om hun skulle kommet en dag før hun gjorde, så det ble dobbelt opp den dagen hun kom, og nå føles det mer som dag 4-5. Kjøpte VIP på FF i dag, så nå er jeg klar for juli-IKM![]()
Lykke til i denne pp og håper spiren sitter nåPP2 - CD 4
Ca 1/7 av syklusen overståttI dag kjøpte jeg inn lakrisrot-te, alt må prøves
Er det bare å begynne å drikke når som helst mon tro?
Tanta drar nok snart hjem og godt er det. Har fått gått meg en lang, deilig tur i finværet i dag, herlig!![]()
lykke til med te drikkingen, må tanta forsvinne og perioden startePP2 - CD 4
Tanta drar nok snart hjem og godt er det. Har fått gått meg en lang, deilig tur i finværet i dag, herlig!![]()
PP2 - CD 4
Blir så irritert på meg selv som ikke har gjemt sånt bedre før de kom. Hun sa ingenting, men jeg tipper hun har sett den PP2 - CD6
Ikke så mye å melde herfra annet enn at det nå bare er bittelitt spotting igjen, og tempen er veldig jevn på vanlig pre-EL-temp. Jeg tror at det tidligste EL kan komme her er på CD12, så gidder nok ikke å teste på en stund enda.
Forøvrig hadde vi barnevakt i går kveld, og mammaen min var snill og brettet sammen noen klær og la bort. Så ser jeg i dag at hun har lagt sokkene mine på plass i skuffen hvor det ligger en CBBlir så irritert på meg selv som ikke har gjemt sånt bedre før de kom. Hun sa ingenting, men jeg tipper hun har sett den
![]()
AAh, deiligt me barnevaktmamma var også innom her i går og brettet klær
Hmm, tror du hun hadde sagt noe om hun så den ?
Nei, hun sier det nok bare til pappa![]()
Det er syv år siden sist jeg ble gravidKan jo kanskje tro du bare har hatt liggenes fra tidligere ?![]()

Får håpe hun bare heiv sokkene i skuffa, og ikke tenkte noe over det Åj daFår håpe hun bare heiv sokkene i skuffa, og ikke tenkte noe over det
Har du merket på henne at hun vet noe, eller er hun alt for flink til å skjule slikt?

Hups!Det er jo veldig typisk at en glemmer å gjemme noe sånt. Jaja, du kunne hatt verre ting gjemt i sokkeskuffen. *fant ingen pervo-smiley*
![]()

Fortsatt ikke i form, men er på beina igjen i hvert fall.God bedring!PP2 - CD8
I går var jeg så sykt dårlig. Lurer på om jeg kan ha hatt et migreneanfall. Det varte i flere timer og jeg ville bare dø, det var så fæltFortsatt ikke i form, men er på beina igjen i hvert fall.
Ser ut som om syklusen denne mnd er veldig lik sist mnd, men en dag tidligere, i hvert fall ut i fra mens, utflod og temp så langt. Blir spennende å se om EL kommer en dag før også. Begynte å teste på CD9 i mai, men venter nok til dag 10 denne mnd. Hadde EL dag 16 sist mnd.
Her er overlay med forrige mnd:
Vis vedlegget 228149