Moxies dagbok

PP2 - CD 13
IMG_3463.jpg

FF har jo spådd EL i morgen, men testen var fortsatt (såvidt) negativ i dag :( Jeg var veldig klar for at jeg nå allerede skulle vært i dpo-land, så nå mååå jeg snart få positiv test! Har jo hatt EL-slim i mange dager selv om det er sparsomt.

Det er så kjedelig når el drøyer lengre enn en forventer. Ventetida er jo lang nok som den er, om ikke EL skal være treig!

Jeg tok enda en nå, 4.5 t siden forrige, men den var lik som i morges:
IMG_3464.JPG

Jeg kommer til å ta en ny i kveld, men nå har jeg bare fem tester igjen, tror jeg, så må bremse litt :smiley-ashamed008

Jeg tok enda en nå, 4.5 t siden forrige, men den var lik som i morges:
Vis vedlegget 228395
Jeg kommer til å ta en ny i kveld, men nå har jeg bare fem tester igjen, tror jeg, så må bremse litt :smiley-ashamed008

Jeg fikk jo aldri positiv test på de testene der, men er jo gravid, så må jo ha hatt el [emoji28] Så er jo bra du temper, den er nok mer til å stole på [emoji1360]

IMG_3466.JPG

Hva tror dere, damer? Den er mørkere, men litt smalere enn kontrollstreken? Er den positiv?

Sist mnd fikk jeg positiv test på dag 15 og 16 og hadde EL på dag 16. FF har spådd EL på meg i morgen, og hvis jeg følger samme mønster, så blir det altså rett. I så fall bør jeg ha lav temp i morgen - spent!

PP2 - CD 14
IMG_3467.jpg

Ser ikke ut til at det blir EL før tidligst i morgen likevel. Venter litt utover dagen før jeg tester siden jeg bare har igjen 3-4 tester.

Nærmer seg veldig da! :D

Nå fikk jeg faktisk negativ test. Hvis jeg legger inn høy temp de neste to dager settes EL til i går... Kan jo håpe? Tar uansett en test til i kveld og fortsetter å legge inn aksjer. Rikelig med EL-slim, så tror mer på at det blir i morgen.

Spennende. :) Det geniale med tempingen er jo at du straks får svar uansett. :D

IMG_3472.JPG

Denne da? Fra nå nettopp. Den ser jo ganske lik ut som gårsdagen, setter jeg den som positiv?

PP2 - CD 15 - Ovulation Day?
IMG_3474.jpg

Termometeret viste tre forskjellige temperaturer i dag, så jeg tok den i midten. Må kjøpe meg et nytt så jeg kan stole på tempen, veldig irriterende når det blir sånn. I går ble det motvillige aksjer for min del. Var så dårlig i magen at jeg egentlig bare ville være i fred, men følte ikke at vi kunne droppe det med positiv test! Håper det blir verdt det :rolleyes:

Negativ test i dag, så med tre høye temper nå, så blir det EL i dag. En dag senere enn hva FF forutså, men en dag tidligere enn sist mnd i hvert fall :) Med høy temp i morgen, så regner jeg meg i dpo-land!

Negativ test i dag, så med tre høye temper nå, så blir det EL i dag. En dag senere enn hva FF forutså, men en dag tidligere enn sist mnd i hvert fall :) Med høy temp i morgen, så regner jeg meg i dpo-land!
Vi krysser fingrene for temphopp i morgen! :D

Håper på temphopp i morgen :D

Back
Topp