Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg tok enda en nå, 4.5 t siden forrige, men den var lik som i morges:
Vis vedlegget 228395
Jeg kommer til å ta en ny i kveld, men nå har jeg bare fem tester igjen, tror jeg, så må bremse litt![]()
Tja, jeg vil nå si at denne er positiv?Vis vedlegget 228434
Hva tror dere, damer? Den er mørkere, men litt smalere enn kontrollstreken? Er den positiv?
Definitivt positivVis vedlegget 228434
Hva tror dere, damer? Den er mørkere, men litt smalere enn kontrollstreken? Er den positiv?
Tja, jeg vil nå si at denne er positiv?![]()
Definitivt positiv
PositivVis vedlegget 228434
Ser jo ut som den er mørkere farge enn kontrollstreken, så ville sagt positivVis vedlegget 228478
Denne da? Fra nå nettopp. Den ser jo ganske lik ut som gårsdagen, setter jeg den som positiv?
Vi krysser fingrene for temphopp i morgen!Negativ test i dag, så med tre høye temper nå, så blir det EL i dag. En dag senere enn hva FF forutså, men en dag tidligere enn sist mnd i hvert fallMed høy temp i morgen, så regner jeg meg i dpo-land!
Håper på temphopp i morgenNegativ test i dag, så med tre høye temper nå, så blir det EL i dag. En dag senere enn hva FF forutså, men en dag tidligere enn sist mnd i hvert fallMed høy temp i morgen, så regner jeg meg i dpo-land!