Moxies dagbok

Veldig! Når skal du teste?
Skal prøve å holde meg til tirsdag, 11dpo :p Er ikke sikkert jeg klarer da, heh.. Jeg jobber nå frem til fredag, og er bortreist i helgen (tester ikke da), og på mandag har jeg tidligvakt, da har jeg ikke tid :hilarious::p Enn du?

Skal prøve å holde meg til tirsdag, 11dpo :p Er ikke sikkert jeg klarer da, heh.. Jeg jobber nå frem til fredag, og er bortreist i helgen (tester ikke da), og på mandag har jeg tidligvakt, da har jeg ikke tid :hilarious::p Enn du?

Jeg hadde egentlig tenkt til å vente til 10 dpo, men skal på ferie og vet det blir fy-mat og alkohol, så jeg starter nok 7-8 dpo for å få med meg en evt graviditet tidligst mulig.

PP2 - 4 dpo
IMG_3495.jpg

Siste Norge-temp denne syklusen :cool: Ser jo ikke spesielt fin ut, men det er det vel for tidlig å si noe om :) I dag blir fokuset uansett på reise, gledings! :D

Så stabil den har vært da!

God ferie. :D Håper reisen går fint. :)

IMG_3499.jpg

Veldig lik som forrige mnd hvis jeg tar pin på coverline og EL. Har fått såre brystvorter og ømme pupper, da :)

Koser oss veldig på ferie. Spiser og drikker fy-mat, men drikker ananasjuice i det minste. Er 5 dpo og har plutselig null testetrang :) Har ikke så god følelse fra grafen, som er altfor lik forrige mnd til at jeg kan tro at det skjer noe mer denne mnd, men håper jo!

Jeg hadde gjort det samme, om en er i gruppa som mest sannsynlig må prøve ei stund så vil det bli fryktelig lange pp om en skal leve som gravid mellom el og mens (dog, ikke for sånne som meg som er ute DPO-land før andre er såvidt over halvveis :knegg:). Den pp jeg havna på fylla ei uke etter EL var den gangen det klaffet, etter 16 mnd uten prevensjon. :P Nå trenger man ikke havne helt utpå, men å kose seg masse med mat og drikke hadde jeg ikke hatt noen motforestillinger mot. En er ikke gravid før det slår ut på testen, ferdig med det. :)

Håper selvsagt du tar feil, men jeg kjenner så godt til den der magefølelsen. Her hadde jeg den allerede fra 2-3 DPO. Men satser på at det blir en spire der selv om du ikke tror det. :Heartred

Jeg hadde gjort det samme, om en er i gruppa som mest sannsynlig må prøve ei stund så vil det bli fryktelig lange pp om en skal leve som gravid mellom el og mens (dog, ikke for sånne som meg som er ute DPO-land før andre er såvidt over halvveis :knegg:). Den pp jeg havna på fylla ei uke etter EL var den gangen det klaffet, etter 16 mnd uten prevensjon. :p Nå trenger man ikke havne helt utpå, men å kose seg masse med mat og drikke hadde jeg ikke hatt noen motforestillinger mot. En er ikke gravid før det slår ut på testen, ferdig med det. :)

Håper selvsagt du tar feil, men jeg kjenner så godt til den der magefølelsen. Her hadde jeg den allerede fra 2-3 DPO. Men satser på at det blir en spire der selv om du ikke tror det. :Heartred
Jeg har jo blitt kjapt gravid før, men har jo helt andre odds nå som alderen ikke lenger er på lag. Til vanlig tenker jeg ikke noe over hva jeg spiser og drikker i dpo-land, men til vanlig drikker jeg jo bare litt vin i helgene og spiser ikke så mye fy-mat. Her blir det begge deler hver dag. Men man kan jo håpe at et egg lettere fester seg når kroppen slapper av, man er i feriemodus og har lave skuldre? Kanskje fyllekula di fikk egget til å holde seg fast :knegg:

Håper uansett på en festedipp eller noe annen action, men kjenner at jeg ikke har noe lyst til å bruke ferien på usikkerhet rundt kanskjestreker som de jeg innbilte meg at jeg så forrige mnd.

Forøvrig veldig øm i brystvortene og innover, men vet ikke om det betyr noe så tidlig..?

PP2 - 6 dpo
IMG_3521.jpg

Ser liksom ikke så lovende ut, og har mindre symptomer også, så har ikke følelsen for at det går veien. Ingen testetrang heller. Men har det fint på ferie og da takler man vel også ting bedre :)

Syns også tempen ser kjempefin ut :D Kos deg masse på ferie <3

Back
Topp