Modningstegn

Nei, har ikke det. Heldigvis, for jeg er så sliten!! Hadde ikke klart å føde nå :hilarious:

Jeg har prøvd å kjenne etter, gjorde det da jeh prøvde å bli gravid. Men tappen har bare forsvunnet høyt opp :hilarious: *skal lese*
Ja, les! Først tenkte jeg det var meeeega sært… men plutselig måtte jeg teste:angelic:

ang å føde - jeg sa til mannen at gi meg 17.mai og et par dager å lade på. SÅ er jeg klar for baby:dummy1:
 
To timer med kynnere/maserier og mye stikkinger nedover som gjør det umulig å sove.. tatt paracet nå for å se om det roer seg litt. Håper det enten gjør det eller tar seg opp..
 
Ja, les! Først tenkte jeg det var meeeega sært… men plutselig måtte jeg teste:angelic:

ang å føde - jeg sa til mannen at gi meg 17.mai og et par dager å lade på. SÅ er jeg klar for baby:dummy1:
Klarte du å kjenne ‘strikken’?

Jeg å ønsker å få vært med på 17. mai (eller, for barnas skyld, jeg kunne tenkt meg pysj og beina høyt i sofaen). Så en dag avslapping, så fritt frem :hilarious: Jeg har jo termin oppi alle fridagene, så typisk.. så trivselskontrollen min blir evt 7 dager etter termin sa de på sykehuset (er egentlig 4) som da også er bursdagen til datteren min..
 
Klarte du å kjenne ‘strikken’?

Jeg å ønsker å få vært med på 17. mai (eller, for barnas skyld, jeg kunne tenkt meg pysj og beina høyt i sofaen). Så en dag avslapping, så fritt frem :hilarious: Jeg har jo termin oppi alle fridagene, så typisk.. så trivselskontrollen min blir evt 7 dager etter termin sa de på sykehuset (er egentlig 4) som da også er bursdagen til datteren min..
Husker ikke om jeg kjente strikken, men kom rett inn på vannblæren. Fikk litt hetta og lata som det aldri hadde skjedd:hilarious:

Krysser fingrene for at lille melder sin ankomst før trivselskontrollen. Det er jo opp til mange dager til enda:D
 
Blodtilblanda slim til morgenen idag… slimproppen!? Uansett virker det som at takene i natt gav litt resultater
 
Her er det fremdeles bare masse smerter i bekkenet fordi ho ligger så langt nede. Hugser det var sånn på slutten med dei andre også men hugser ikkje kor lenge det var sånn før fødsel starta. Skikkelig slitsomt med så mykje smerter i alle fall. Spent på kor mykje eg orker å være med på i morgon.
 
Blodtilblanda slim til morgenen idag… slimproppen!? Uansett virker det som at takene i natt gav litt resultater

Æææ så spennende! Høres ut som det driver og modnes, i hvert fall :D Hvor langt er du i dag?
 
Husker ikke om jeg kjente strikken, men kom rett inn på vannblæren. Fikk litt hetta og lata som det aldri hadde skjedd:hilarious:

Krysser fingrene for at lille melder sin ankomst før trivselskontrollen. Det er jo opp til mange dager til enda:D
Prøvde, men det gikk IKKE :hilarious: har ikke lange nok fingre. Spør ikke mannen heller, skal strippes om en uke, så får heller høre da;)

spennende med så mye modning hos deg!!
 
Æææ så spennende! Høres ut som det driver og modnes, i hvert fall :D Hvor langt er du i dag?
Ja, men håper å komme over 17.mai før noe skjer:bag: er 38+0 idag. Jm mente at det var lovende for fødsel før termin med så tydelige modningstegn. Håper kroppen ordner opp selv!
 
Prøvde, men det gikk IKKE :hilarious: har ikke lange nok fingre. Spør ikke mannen heller, skal strippes om en uke, så får heller høre da;)

spennende med så mye modning hos deg!!
Haha, hadde aldri tørt å spørre mannen om det selv. Han hadde glatt sagt nei:joyful:

Ja, litt sånn tørr ikke helt håpe eller tro at det kanskje betyr at noe kan skje før termin:bag:
 
Så spennende å lese om alles modningstegn :woot: Jeg har også ganske kraftig økt utflod, og en del mer slim (også små biter med slim). Sist hadde jeg også økt slim før slimproppen gikk 37+2, og vannet gikk 37+4. Er bare 35+4, så hun må vente litt! :nailbiting:

Har og fått mer slim, har hatt mye utflod hele tiden men ikke sånn her. Husker ikke når slimproppen gikk sist (over 10 år siden).

Har hatt noen dager med mer kynnere selv når jeg slapper av, pleier å være når jeg beveger meg. Mye nedpress og stikkinger i "utgangen", men dette har jeg hatt en stund nå. Er bare 34 så ho kan godt vente litt til, selv om jeg er veldig klar for å få kroppen min tilbake. :rolleyes:
 
Lurer på om det er tømming på gang her. Har vært ofte på do med laus mage i går og i dag. Var mykje vasken i natt med kynnere som det var litt meir tak i enn det pleier, men lenge mellom kvar og det roa seg på morgonen.

Nå kan fødsel egentlig berre starte merker eg. I alle fall om eit par timer når vi er ferdige med dagens arrangement.
 
Lurer på om det er tømming på gang her. Har vært ofte på do med laus mage i går og i dag. Var mykje vasken i natt med kynnere som det var litt meir tak i enn det pleier, men lenge mellom kvar og det roa seg på morgonen.

Nå kan fødsel egentlig berre starte merker eg. I alle fall om eit par timer når vi er ferdige med dagens arrangement.
Enig!! Nå kan baby komme. Så er det så kjipt å møte på folk i dag som bare ‘nå kan det skje når som helst’ eller ‘kanskje den kommer i dag?’ :shifty: :hilarious:
 
Begynt å få sånn smerte ned i foten, akkurat som om en blodåre/ nerve går i lås? Syns jeg husker det var når hode gravde seg ned og ga iling i låret. Dårlig forklart :hilarious:
 
Begynt å få sånn smerte ned i foten, akkurat som om en blodåre/ nerve går i lås? Syns jeg husker det var når hode gravde seg ned og ga iling i låret. Dårlig forklart :hilarious:
Skjønner hva du mener. Jeg kaller det dropfot:hilarious: er som om foten ikke vil henge helt med
 
Tømmer meg her også.. kommer liksom litt og litt.
Murret gjennom dagen med mye kynnere og i kveld kom det en liten koagulert blodklump når jeg tørket meg.
 
Vet ikke om det er noe tegn, men i dag har bindet vært vått, måttet skifte flere ganger enn vanlig og det har ikke vært urin. I tillegg blank gjennomsiktig utflod, mer enn de andre dagene. Kan det være slimproppen i veldig liten mengde *man håååper jo* :bag: men tviler
 
Vet ikke om det er noe tegn, men i dag har bindet vært vått, måttet skifte flere ganger enn vanlig og det har ikke vært urin. I tillegg blank gjennomsiktig utflod, mer enn de andre dagene. Kan det være slimproppen i veldig liten mengde *man håååper jo* :bag: men tviler
Og nå kjente jeg det rant litt og det var lett rosa! :nailbiting: Altså, hvis kroppen er med nå så er jeg sykt imponert, for dette er jeg klar for!! Modningsakupungtur i morgen tidlig. Hoppe i høyet i kveld :D:D:D
 
Og nå kjente jeg det rant litt og det var lett rosa! :nailbiting: Altså, hvis kroppen er med nå så er jeg sykt imponert, for dette er jeg klar for!! Modningsakupungtur i morgen tidlig. Hoppe i høyet i kveld :D:D:D
Så spennande! Krysser fingrene for deg!
 
Og nå kjente jeg det rant litt og det var lett rosa! :nailbiting: Altså, hvis kroppen er med nå så er jeg sykt imponert, for dette er jeg klar for!! Modningsakupungtur i morgen tidlig. Hoppe i høyet i kveld :D:D:D
Krysser fingrene!! La det være kroppen som takker for hvile med å starte fødselen:D
 
Back
Topp