Viventernr3
Flørter med forumet
Slimproppen gikk på søndag 38+0 da. Så har der vært en del kynnere og nedpress men blir ikke noe mer ennå.tok modningsakupunktur for 3 gang i dag... så krysser fingrer for at han snart kommer
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Spennende ! Har virkelig troa på akupunktur!Slimproppen gikk på søndag 38+0 da. Så har der vært en del kynnere og nedpress men blir ikke noe mer ennå.tok modningsakupunktur for 3 gang i dag... så krysser fingrer for at han snart kommer
Enda mer rosa/blod nå i natt 03. Ringte føden og de tror det er vannet. Jeg er litt usikker på om det er det eller ‘tenningsblødning’. Skal uansett inn for sjekk i morgen tidlig hvis det ikke kommer rier. Shit! Da sparte jeg de 570 kr på modningsakupunktur denne uka (skulle dit i dag 08:30)Og nå kjente jeg det rant litt og det var lett rosa! Altså, hvis kroppen er med nå så er jeg sykt imponert, for dette er jeg klar for!! Modningsakupungtur i morgen tidlig. Hoppe i høyet i kveld
Weehooo! Lykke til , baby er på veiEnda mer rosa/blod nå i natt 03. Ringte føden og de tror det er vannet. Jeg er litt usikker på om det er det eller ‘tenningsblødning’. Skal uansett inn for sjekk i morgen tidlig hvis det ikke kommer rier. Shit! Da sparte jeg de 570 kr på modningsakupunktur denne uka (skulle dit i dag 08:30)
Enda mer rosa/blod nå i natt 03. Ringte føden og de tror det er vannet. Jeg er litt usikker på om det er det eller ‘tenningsblødning’. Skal uansett inn for sjekk i morgen tidlig hvis det ikke kommer rier. Shit! Da sparte jeg de 570 kr på modningsakupunktur denne uka (skulle dit i dag 08:30)
Alt var modningstegn!! Vannet fosset ut i 5 tiden (husker ikke helt) og riene kom haglende på. Varte i 1 min og 2 min pause klokken 07. Ute var gutten 11:25. måtte få riehemmende for det var null pause en stund der. Intenst, men han er nydelig og ute!!
Gratulerer så mykje!Alt var modningstegn!! Vannet fosset ut i 5 tiden (husker ikke helt) og riene kom haglende på. Varte i 1 min og 2 min pause klokken 07. Ute var gutten 11:25. måtte få riehemmende for det var null pause en stund der. Intenst, men han er nydelig og ute!!
Alt var modningstegn!! Vannet fosset ut i 5 tiden (husker ikke helt) og riene kom haglende på. Varte i 1 min og 2 min pause klokken 07. Ute var gutten 11:25. måtte få riehemmende for det var null pause en stund der. Intenst, men han er nydelig og ute!!
Gratulerer så mye! Jeg har ikke helt fått med meg når du egentlig har termin… Tidspunktene høres nesten helt likt ut som min forrige fødsel, så vet godt hvirdan du har hatt det. Godt å høre at alt står bra til med han, håper det gjør det med deg også!Alt var modningstegn!! Vannet fosset ut i 5 tiden (husker ikke helt) og riene kom haglende på. Varte i 1 min og 2 min pause klokken 07. Ute var gutten 11:25. måtte få riehemmende for det var null pause en stund der. Intenst, men han er nydelig og ute!!
Og som nok en natt gjør søvnen nærmest umulig slimrer.. men får ikke sovna skikkelig pga takene som kommer. Uregelmessige og ikke vondere enn kraftige menssmerterLitt lys rosa utflod/slim gjennom dagen.. men er tredje dagen nå så tørr ikke håpe det betyr så mye. Menssmerter og kynnere som er kraftigere på kvelden
Vanskelig å sove her også. Ingen teikn til at noko starter hos meg heller, til tross for masse vonde kynnere i går. Men før vi veit ordet av det så starter det nok likevel. Vi får berre holde ut no på sluttenOg som nok en natt gjør søvnen nærmest umulig slimrer.. men får ikke sovna skikkelig pga takene som kommer. Uregelmessige og ikke vondere enn kraftige menssmerter
Ååå, gratulererAlt var modningstegn!! Vannet fosset ut i 5 tiden (husker ikke helt) og riene kom haglende på. Varte i 1 min og 2 min pause klokken 07. Ute var gutten 11:25. måtte få riehemmende for det var null pause en stund der. Intenst, men han er nydelig og ute!!
Lykke tilHele fredag gikk egentlig bare med på å slappe av, chilla å gjorde egentlig ikke mye utav meg. Merka at jeg hadde mer ubehag i bekkenet enn tidligere. Opp kl 01:25 på do i halvsøvne. Ikke stort som kom da. Men kjente at jeg hadde typisk mensen smerter som jeg har hatt tidligere netter den siste tiden. Kommer meg til sengs og rekker å småslumre når jeg kjenner ett spark rett ned å at det begynner og bli vått i trusa! Kommer meg ned trappa å inn på do så er det som det bare renner og renner! Vannet mitt har gått!
Jeg er nå lagt inn på føden og har jevne sammentrekninger. Som ikke er så behagelig, får ikke til å slappe av noe godt heller. Er 34+6 idag så her kommer mini for tidlig