Modningstegn

Slimproppen gikk på søndag 38+0 da. Så har der vært en del kynnere og nedpress men blir ikke noe mer ennå.tok modningsakupunktur for 3 gang i dag... så krysser fingrer for at han snart kommer

Og nå kjente jeg det rant litt og det var lett rosa! :nailbiting: Altså, hvis kroppen er med nå så er jeg sykt imponert, for dette er jeg klar for!! Modningsakupungtur i morgen tidlig. Hoppe i høyet i kveld :D:D:D
Enda mer rosa/blod nå i natt 03. Ringte føden og de tror det er vannet. Jeg er litt usikker på om det er det eller ‘tenningsblødning’. Skal uansett inn for sjekk i morgen tidlig hvis det ikke kommer rier. Shit! :nailbiting: Da sparte jeg de 570 kr på modningsakupunktur denne uka :hilarious: (skulle dit i dag 08:30)

Enda mer rosa/blod nå i natt 03. Ringte føden og de tror det er vannet. Jeg er litt usikker på om det er det eller ‘tenningsblødning’. Skal uansett inn for sjekk i morgen tidlig hvis det ikke kommer rier. Shit! :nailbiting: Da sparte jeg de 570 kr på modningsakupunktur denne uka :hilarious: (skulle dit i dag 08:30)
Weehooo! Lykke til , baby er på vei :D

Åå, så spennende!!! Lykke til! Håper det er de ekte greiene som er på gang!:woot:

Alt var modningstegn!! Vannet fosset ut i 5 tiden (husker ikke helt) og riene kom haglende på. Varte i 1 min og 2 min pause klokken 07. Ute var gutten 11:25. måtte få riehemmende for det var null pause en stund der. Intenst, men han er nydelig og ute!! :smiley-angelic003

Alt var modningstegn!! Vannet fosset ut i 5 tiden (husker ikke helt) og riene kom haglende på. Varte i 1 min og 2 min pause klokken 07. Ute var gutten 11:25. måtte få riehemmende for det var null pause en stund der. Intenst, men han er nydelig og ute!! :smiley-angelic003

Ååå hurra :love7 Så fantastisk! Høres ut som en heftig og rask fødsel. Gratulerer så mye :Heartred

Gratulerer så mykje!

Hvaa! Fantastisk!:love7 Gratulerer med fødsel og med gutten din!!:Heartred

Den siste uken har bekken og rygg bare blitt værre og værre.... sliter også med ubehagelige kynnere og mer og mer mensen smerter som plager meg store deler av dagen å natta
Har slitt med mer utflod siste dagene også enn tidligere...

Ganske sikker på at mini har lagt seg med hode ned, da de fleste spark er opp mot ribbeina.. men blir også usikker når bulene kommer midt på siden av magen også
Er 34+4 og egentlig klar for at mini kommer. Temmelig lei av bekken og ryggsmertene

Å idag er jeg for første gang dårlig i magen jeg som hele svangerskapet har slitt med treg mage ,plutselig blir jeg skikkelig dårlig i magen.. uvant

Det er vel litt tidlig enda vel??

Gratulerer så mye! Jeg har ikke helt fått med meg når du egentlig har termin… Tidspunktene høres nesten helt likt ut som min forrige fødsel, så vet godt hvirdan du har hatt det. Godt å høre at alt står bra til med han, håper det gjør det med deg også!

Litt lys rosa utflod/slim gjennom dagen.. men er tredje dagen nå så tørr ikke håpe det betyr så mye. Menssmerter og kynnere som er kraftigere på kvelden

Litt lys rosa utflod/slim gjennom dagen.. men er tredje dagen nå så tørr ikke håpe det betyr så mye. Menssmerter og kynnere som er kraftigere på kvelden
Og som nok en natt gjør søvnen nærmest umuligo_O slimrer.. men får ikke sovna skikkelig pga takene som kommer. Uregelmessige og ikke vondere enn kraftige menssmerter

Og som nok en natt gjør søvnen nærmest umuligo_O slimrer.. men får ikke sovna skikkelig pga takene som kommer. Uregelmessige og ikke vondere enn kraftige menssmerter
Vanskelig å sove her også. Ingen teikn til at noko starter hos meg heller, til tross for masse vonde kynnere i går. Men før vi veit ordet av det så starter det nok likevel. Vi får berre holde ut no på slutten :)

Ååå, gratulerer :love7:love7:love7

Var til jordmor i dag og tok modningsakupuktur. Fikk henne til å sjekke ståa, mangler 1cm på livmorhalsen og har allerede 2-3cm åpning. Tok en liten runde med stripping, det var ikke noe godt. Siste dagene har jeg hatt mye kynnere, mensmurringer, løs mage og kvalme. Blir spennende å se når det skjer noe mer. Skal tilbake allerede på mandag for ny runde så lenge det ikke har skjedd noe i løpet av helgen

No trur eg kanskje slimproppen har begynt å gå. Det var eit par klumper som såg ut som snørr når eg hadde vært på do i sta. Det blir ei spennande helg. Godt at kroppen jobber og gjer seg klar uansett fram mot planlagt igangsetting på tysdag

Hele fredag gikk egentlig bare med på å slappe av, chilla å gjorde egentlig ikke mye utav meg. Merka at jeg hadde mer ubehag i bekkenet enn tidligere. Opp kl 01:25 på do i halvsøvne. Ikke stort som kom da. Men kjente at jeg hadde typisk mensen smerter som jeg har hatt tidligere netter den siste tiden. Kommer meg til sengs og rekker å småslumre når jeg kjenner ett spark rett ned å at det begynner og bli vått i trusa! Kommer meg ned trappa å inn på do så er det som det bare renner og renner! Vannet mitt har gått!
Jeg er nå lagt inn på føden og har jevne sammentrekninger. Som ikke er så behagelig, får ikke til å slappe av noe godt heller. Er 34+6 idag så her kommer mini for tidlig

Hele fredag gikk egentlig bare med på å slappe av, chilla å gjorde egentlig ikke mye utav meg. Merka at jeg hadde mer ubehag i bekkenet enn tidligere. Opp kl 01:25 på do i halvsøvne. Ikke stort som kom da. Men kjente at jeg hadde typisk mensen smerter som jeg har hatt tidligere netter den siste tiden. Kommer meg til sengs og rekker å småslumre når jeg kjenner ett spark rett ned å at det begynner og bli vått i trusa! Kommer meg ned trappa å inn på do så er det som det bare renner og renner! Vannet mitt har gått!
Jeg er nå lagt inn på føden og har jevne sammentrekninger. Som ikke er så behagelig, får ikke til å slappe av noe godt heller. Er 34+6 idag så her kommer mini for tidlig
Lykke til :Heartred

Back
Topp