Modnings- og fødselstegn!

Er kvalme ett modnings/fødselstegn? Hat vert så kvalm i dag itillegg til sterke kynnere.

Er visst det. JM her sa hvorfor og, men jeg husker ikke:eek: haha
Men er vel noe hormonforandringer da og:)
 
Her tror jeg kvalmen henger sammen med en overaktiv baby som stadig vekk ommøblerer på organene mine:p
Haha. Kan jo helt sikkert være flere grunner til den kvalmen og. De har jo såpass lite plass nå og så de sikkert presser magesekken opp i halsen og:p
 
35+6

-Hodet ned (usikker på om det er festet)
-Sterke kynnere
-Vonde nedpress (kjennes jo ut som om det revner der nede - også svir det litt en stund etter de verste takene)
 
35+6 og har så enormt mye nedpress føles som om bekkenet skal sprenges til tider. Kjenner det også godt i rumpa, vet ikke om det er normalt :p
Også kynnere som kommer og går men ikke noe ekstremt.
Lille ligger ned med hodet, usikker på om det er festet skal sjekke hos JM på onsdag, men smertene å dømme så har han nok det :)
Fått ekstremt følsomme bryst igjen, vet ikke om det er modningstegn?
En uke igjen så kan han værsågod å komme :D
 
37+3

- hodet festet
- Kynnere på kvelden
- nedpress og stikking nedentil

Men syntes egentlig alt har roet seg veldig :p kjedelig! :(
 
39+1

Ingen tegn! Dette kan dra seg ut :p føler jeg ligger to uker bak hvor jeg "burde" ligge.. Har foreløpig ingen tro på spontan fødsel!
 
38+3

- fortsatt nedpress (au au)
- noen få kynnere men mindre enn før :(
- menssmerter
- hode festet
- kvalm og kaster opp
- tidvis diaré
Føler ikke fødsel nærmer seg, og innstiller meg på overtid nå :(
 
39+0 Yey endelig et tegn; slimproppen har gått (eller begynt å gå, for har forstått det kan skje gradvis). Var helt blank da, så kommer kanskje mer etterhvert... :)

Våknet også med doven arm i morges etter en natt med lite søvn, er fremdeles nummen selv om jeg sto opp for en time siden:shifty: Håper ikke det skal bli en ny "vane" i dagene fremover.

Nå er jeg såå klar for å få vesla ut! Merker jeg er også ekstra irritabel og hormonell for tiden når jeg er så ukomfortabel. Blir noen urettferdige kommentarer i mannens retning i tider og utider:oops:

Ellers lurer jeg på om det er flere som sliter med aktive babyer på ettermiddag/kveldstid? Er så trangt der inne nå, at det er ofte ubehagelig (og direkte vondt!) når hun sparker og snur på seg. Må ofte opp å gå for å få henne til å roe seg, for er helt umulig å sitte... Mannen ble dratt med ut på kveldstur midt i en film igår for lille i magen holdt fest og ville ikke roe seg:p Ellers har jeg også litt murringer og nedpress iblant..

Ikke lenge igjen nå!
 
36+1 og våknet av noen enorme menssmerter i natt. Etter en stund forsvant de, kom tilbake som en annen type smerte senere den natten, men våknet uten, hadde bare en rar følelse i kroppen. I ettermiddag derimot har menssmertene kommet tilbake, småkramper i korsryggen samt kramper i hele magen. Skikkelig modning på gang :) tviler på at det er fødsel, så "heldig" er jeg ikke ;) selv om det så klart er fint for lillegutt å bli inne i en uke til!
 
37+6. Masse tegn:
-slimproppen har gått (uten blod)
-hodet festet
-mye tak/smerter i ryggen
-masse kynnere
-nedpress og stikninger der nede
-menssmerter
-veldig mye vann I kroppen..ser ut som en klump..

Ser nå at det faktisk bare var 4 dager fra jeg skrev dette og til prinsessa ble født☺var tydeligvis gode tegn da;)
 
36+1 og våknet av noen enorme menssmerter i natt. Etter en stund forsvant de, kom tilbake som en annen type smerte senere den natten, men våknet uten, hadde bare en rar følelse i kroppen. I ettermiddag derimot har menssmertene kommet tilbake, småkramper i korsryggen samt kramper i hele magen. Skikkelig modning på gang :) tviler på at det er fødsel, så "heldig" er jeg ikke ;) selv om det så klart er fint for lillegutt å bli inne i en uke til!
Har det også sånn. Noen som vet om en kan gå sånn lenge eller om det mest sannsynlig betyr føfsel snart?
 
37+4
- menssmerter
- uggen i magen
- MYE stikking i underlivet
- hadde regelmessige kynnere, men har dabbet av til uregelmessig...

Slimproppen har ikke gått enda :(
 
Har en del kynnere og av og til er de sterkere og jeg får vondt i ryggen, men det er alt. Slimproppen har ikke gått og jeg er usikker på om hodet er festet. 39 uker i dag!
 
39+4

Sterke kynnere/maserier vet ikke hva siste 2 timene... Håper bare det holder seg rolig så jeg får levert i barnehagen før jeg evt. Føder...

Kan jo være langdrygt... Men er sånn forrige fødsel startet og da gikk det fort :eek:
 
39+4

Sterke kynnere/maserier vet ikke hva siste 2 timene... Håper bare det holder seg rolig så jeg får levert i barnehagen før jeg evt. Føder...

Kan jo være langdrygt... Men er sånn forrige fødsel startet og da gikk det fort :eek:

så spennende da :D
 
Back
Topp