Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan det være fordi magen har sunket når babyen har lagt seg godt til rette?Andre som plutselig har fått bedre plass i magen..? Magen er plutselig myk, og jeg ser bevegelsene til babyen bedre...
Ja, har kanskje noe med det å gjøre..Kan det være fordi magen har sunket når babyen har lagt seg godt til rette?
37+0
- hodeleie (ikke festet)
- kvalm
Syns det er lite tegn å skryte av her
Det er jo sant, mem er litt kjedelig allikevel hahaDet trenger ikke å ha noe å si for alt man vet kan vannet gå om 2 min eller rier starte om om et øyeblikk. Så Vær heller glad for at du ikke går med masse ubehageligheter og slikt nå i lange tider og så kommer kanskje ikke den lille før 4 dager etter termin
Det er jo sant, mem er litt kjedelig allikevel haha
Vil vel helst at fødselen skal starte plutselig nå og at jeg får masse energi hahaTro du meg, om du slipper å gå å kjenne på masse ubehageligheter til ingen nytte så Vær glad for det det å gå i lange tider med mye greier gjør deg bare ekstra sliten og du har jo lite energi fra før snupp
Vil vel helst at fødselen skal starte plutselig nå og at jeg får masse energi haha
Jeg har heller ingen tegn! Hadde vært greit å kjent på noe da virker som det er ganske umodent der nede37+0
- hodeleie (ikke festet)
- kvalm
Syns det er lite tegn å skryte av her
Jeg har heller ingen tegn! Hadde vært greit å kjent på noe da virker som det er ganske umodent der nede