Modnings- og fødselstegn!

Ligger våken i natta og kjenner på litt tak i ryggen...tror kanskje jeg blir værende på sykehuset litt etterpå??? :D
 
Sånt liker vi å høre :D
Jeg er på B7 til i morgen, satser på at du har født og blitt flyttet hit før det da :)

Hjemme igjen nå da, men med ballong. Skal tilbake i morgen tidlig kl 9 om det ikke tar seg opp før det, og da får jeg ikke dra hjem igjen uten baby:D weee! Nå er jeg igang:D
 
Hjemme igjen nå da, men med ballong. Skal tilbake i morgen tidlig kl 9 om det ikke tar seg opp før det, og da får jeg ikke dra hjem igjen uten baby:D weee! Nå er jeg igang:D
Er det ikke en rar og fantastisk følelse? :)
Nå VET du at det snart skjer :D
Masse lykke til, gleder meg til å høre at du har født ❤️
 
Er det ikke en rar og fantastisk følelse? :)
Nå VET du at det snart skjer :D
Masse lykke til, gleder meg til å høre at du har født ❤️

Kjempeherlig:D utrolig rart å tenke på at jeg veldig snart er mamma da♡
Tusen takk:)
 
Kraftige tak i nedre mage og korsrygg og verre menssmerter enn normalt begynte i kveld rundt kl 22. Nå får jeg ikke sove pga dem så får se hvordan det blir i løpet av natten. Enten forsvinner det eller tar seg opp, spennende :) er 40+0!
 
Jeg mistet slimproppen på fredagskveld, lørdagsettermiddag gikk vannet og takene begynte så vidt i 22 tiden på kvelden. 00.30 natt til mandag var han ute :)
 
Mulig ting på gang sakte men sikkert her og nå, er 41+1 og da jeg våknet Idag, så hadde jeg hatt en liten blødning. Så har vært på føden og sjekket hjertelyden til lillebror. Det stod bra til med han, og de tok ingen GU , men det har ikke kommet mer blod heller. Ingen rier enda.

De regnet med det var pga modning.
Så krysser fingrene for at det snart tar seg opp. Såååå lei!!

Edit: slimproppen har gått ikveld :) men ingen rier fortsatt.

Onsdag : da tror jeg kynnerene har gått over til rier. Takene sitter nå både i mage og korsrygg, så krysser alt jeg har for at de ikke roer seg:)
 
Last edited:
Uff 39+6 og tredje døgnet med kraftige modningsrier/maserier, men som ikke utvikler seg til noe. Resulterer i veldig lite søvn både for meg og lille i magen! Ellers har jeg mye nedpress, stikking i underlivet, dårlig i magen i dag, kvalme og kramper i ben og fingre. Begynner å bli utålmodig når det er så mye ubehageligheter ute å går :)
 
Uff 39+6 og tredje døgnet med kraftige modningsrier/maserier, men som ikke utvikler seg til noe. Resulterer i veldig lite søvn både for meg og lille i magen! Ellers har jeg mye nedpress, stikking i underlivet, dårlig i magen i dag, kvalme og kramper i ben og fingre. Begynner å bli utålmodig når det er så mye ubehageligheter ute å går :)

Kom hjem fra føden nå etter en sjekk. 2 cm åpen, rier hvert 5 minutt og jordmor gjettet på baby før helgen :) fikk morfin og sovepiller så jeg får ladet batteriene før det setter i gang ordentlig! Spennende :D kanskje han gjør som mammaen sin og kommer på termin som er i morgen ;)
 
Kom hjem fra føden nå etter en sjekk. 2 cm åpen, rier hvert 5 minutt og jordmor gjettet på baby før helgen :) fikk morfin og sovepiller så jeg får ladet batteriene før det setter i gang ordentlig! Spennende :D kanskje han gjør som mammaen sin og kommer på termin som er i morgen ;)

Så spennende:D masse lykke til.
Håper du får hvilt ut litt før det setter ordentlig igang da:)
 
39+0 nå, mange dobesøk per dag (holdt på en god stund), masse vann - spesielt i beina (ser jo helt forferdelig ut), ingen slimpropp eller endring i utflod, men fortsatt kynnere som i natt var av den karakter at ble jeg vekt av de. Kjente først ordentlige ilinger(kjentes som voksesmerter) i lårene. Deretter en 3-4t med hyppige kynnere som ga menssmerter og "mageknip" før de dabbet av og jeg sovnet en stund igjen. Babyen i magen var kjempeaktiv mellom kynnerne. Ikke vondt, men såpass at det ikke gikk an å sove. Har ellers gått bananas med vindusvask og oljet kjøkkenenken idag, så blir spennende å legge seg nå ;-)
Og senere denne dagen ble jeg lagt inn pga svangerskapsforgiftning. Mini ble født 29/6 etter 4 netter på sykehus ♡
 
Back
Topp