VeraSverige
Betatt av forumet
Føler mensmurring og at noe er på gang. Spennende!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Blei sagt så til meg.Er det et modningstegn å ha tynnflytende utflod?
Merker du noe fysisk forskjell på selve magen med og uten fostervann?En liten motivasjonsoppmuntring til dere som venter: jeg leste denne tråden jevnt og trutt forrige uke, og fortvilte litt over at jeg hadde så få modningstegn. Men plutselig, på mandag, så gikk vannet. Plask. Uten forvarsel. Så ting kan være i gjære selv om man ikke kjenner noe til det!
Det vet jeg ikke. Jeg dro på sykehuset med en gang, og det ble tatt keisersnitt før jeg rakk å tenke på noe som helst.Merker du noe fysisk forskjell på selve magen med og uten fostervann?
Weee. Krysser fingrene for at noe skjer hos deg i nattNå ligger jeg her med sterke mensenmurringer kanskje det endelig blir min tur
Ligger på sykehuset nå kom inn kl 2 i natt, hadde 3 cm åpning så iløpet av dagen blir det baby på meg har 6cm åpning nåWeee. Krysser fingrene for at noe skjer hos deg i natt
Jippi! Heia babyLigger på sykehuset nå kom inn kl 2 i natt, hadde 3 cm åpning så iløpet av dagen blir det baby på meg har 6cm åpning nå
Ligger på sykehuset nå kom inn kl 2 i natt, hadde 3 cm åpning så iløpet av dagen blir det baby på meg har 6cm åpning nå