Modnings- og fødselstegn!

Kjent på litt mensmurringer og stikninger i dag. Ikke mye, men litt er bedre enn ingenting:D
 
Mye stikking i hele dag, men bare når jeg står/går eller sitter på en spesiell måte.. Har også kraftigere kynnere enn vanlig og han romsterer mye inni der! 9 dager til termin, men er lov å håpe ;)
 
Hatt kraftige mensmurringer med skikkelige tak med jevne mellomrom i 24 timer. Kjente det nederst i magen og fikk vondt i ryggen, men virker som det har gitt seg nå desverre. Så rart, håpet at noe var i gang nå, 6 dager igjen til termin. Sikkelig kjipt
 
Har gått med truseinnlegg pga utflod, og nå når jeg var på do hadde jeg lys brunlig farge i innlegget, men Ingenting på papiret.. Kan dette være et tegn? 3 dager til termin og sterke kynnere !!
 
Vært sliten i ryggen og hatt noen murringer de siste 3-4 dagene. Kjennes ut som noe modning kanskje, men ingenting som tar seg opp enda:(
Termin i morra...
 
En liten motivasjonsoppmuntring til dere som venter: jeg leste denne tråden jevnt og trutt forrige uke, og fortvilte litt over at jeg hadde så få modningstegn. Men plutselig, på mandag, så gikk vannet. Plask. Uten forvarsel. Så ting kan være i gjære selv om man ikke kjenner noe til det!
 
En liten motivasjonsoppmuntring til dere som venter: jeg leste denne tråden jevnt og trutt forrige uke, og fortvilte litt over at jeg hadde så få modningstegn. Men plutselig, på mandag, så gikk vannet. Plask. Uten forvarsel. Så ting kan være i gjære selv om man ikke kjenner noe til det!
Merker du noe fysisk forskjell på selve magen med og uten fostervann?
 
En dag på overtid :(

Har på en måte gitt opp å kjenne etter modningstegn, mest fordi jeg er lei :p kjenner små mensenmurringer og litt tak i ryggen men de forsvinner så fort jeg er obs på det :p

Så nå gir jeg opp denne modningsjakten og lar det skje når det skjer ;)
 
38+6 i dag og ingen tegn å skryte av annet enn mensmurringer.
 
39+0 i dag og hatt mer konstante mensmurringer de siste dagene. I går kveld hadde jeg det hele tiden, men har jo klart å sove. Våknet med tak og mensmurringer i korsrygg og magen igjen, men de er fortsatt konstante så vet ikke hva jeg skal tro? Redd det bare er kroppen som verker og føles som menssmerter? :p
 
Etter at jeg kom hjem fra overtidskontroll i dag, har jeg endelig begynt å merke noe..! Satser på fødsel i løpet av morgendagen nå.
Hadde 3-4 cm åpning, men livmorhalsen var ikke så kort enda. Har hatt litt vonde rier nå i kveld.
Pga høyt bt og litt lite fostervann ble det "bestilt" igangsetting i morgen tidlig. Satser på at de bare kan droppe det :D
 
Ligger på sykehuset nå :D kom inn kl 2 i natt, hadde 3 cm åpning ;) så iløpet av dagen blir det baby på meg :D har 6cm åpning nå ;)
Jippi! Heia baby:D
Lykke til;)
 
Spennende med to babyer på gang i hvert fall :D håper det snart er resten av oss sin tur ;)
 
Back
Topp