Modnings- og fødselstegn!

40+3 (termin!!)

- Regelmessige kynnere/maserier som kommer hvert 3.-4. min. Vært sånn i snart 12 timer, men de tar seg aldri opp i styrke. Nå er de vonde, men helt overkommelige.
- Smerter i korsryggen

Håper dette er starten på noe, men regner med at ting dabber av igjen, slik det har gjort de siste dagene..
 
40+3 (termin!!)

- Regelmessige kynnere/maserier som kommer hvert 3.-4. min. Vært sånn i snart 12 timer, men de tar seg aldri opp i styrke. Nå er de vonde, men helt overkommelige.
- Smerter i korsryggen

Håper dette er starten på noe, men regner med at ting dabber av igjen, slik det har gjort de siste dagene..
Begynte sånn med meg! :)
 
Nesten ingen kynnere eller nedpress. Nesten stoppa heilt opp. Om ikkje det er frustrerende i desse tider, so veit ikkje eg..
 
null tegn her akkurat nå... :wtf:
 
Her dabbet det av i løpet av natta, du gitt! o_O hvor mange dager og uker kan man gå med slike kynnere før det blir noe ut av dem da? CTGen viste jo utslag på langt over 100 på hver sammentrekning i går, så det er jo ikke småting heller..
 
37+1:

Fortsatt mye mensmurring/smerter
Enormt nedpress, spesielt når jeg går samt sitter på do. Hvor mye lenger ned skal han egentlig? :-O
Mye tykk utflod
Ekstremt ømme/følsomme brystvorter
 
38+6
- Svimmel og uvel av kynnere???
- veldig aktiv baby
 
37+5
Periodevise menssmerter
Mye luft i magen
Slimproppen gått
Hodet festet
Magen synket
Noen maserier enkelte netter
Plutselig akutt kvalme nå!:eek:
Ømme bryster og periodevis "øm" livmor
 
37+2

Var hos jordmor i dag:
Hovud festa
Heilt moden og avflata livmorhals
2 cm åpning

Tegn:
Mensverk i ryggen og nederst i magen siste 3-4 dagane
Masse kynnarar og nedpress
Diare/dårlig mage-følelse (men har ikkje det)
 
39+0 idag :)

Nedpress, masse nedpress og strålinger i ryggen :D
 
Startet slik med meg også :)

Men hvordan var forløpet videre? Nå er det to dager siden disse veldig regelmessige og sterke sammentrekningene, men ingen fremgang! Har vært forberedt på å gå over termin, men likevel litt kjedelig når man først er det :p
 
Jeg hadde også sterke sammentrekninger og vondt i ryggen, og kvalme, i 24 timer søndag/mandag. Men det stoppet helt opp, og nå kjenner jeg ikke noe spesielt. Kjedelig med falsk alarm! Jeg har termin i dag :)
 
Har de siste ukene hatt smerter når han "skrur" seg nedover. I går kveld og nå i kveld er smertene så store at jeg ikke klare å sitte, har lagt utstrekt i stresslessen og hoppet av smerter.. skal til legen på kontroll i morgen tidlig:) får høre hva hun sier da:)
Uke 36+5 nå.
 
Last edited:
39 uker i dag (fredag)
- På mandag hadde jeg plutselig rier i 3-4timer, 2cm åpning. Men det stoppet.
- I natt har jeg hatt murringer hele natta, så nå er jeg spent på om det utvikler seg.
 
39+1
Fortsatt veldig lite som skjer her, men i dag føler jeg meg hoven overalt!!! Kan det være et tegn? ubehagelig:(

Edit: samboer mener jeg har fått fødeansikt...
 
Last edited:
Hver gang jeg skriver at jeg har fødselstegn så forsvinner de :p

Men vi prøver : stram mage (på midten ish) og litt tak i ryggen og litt mensenaktige smerter.

39+2 idag foresten.
 
Back
Topp