Modning- og fødselstegn

Tak i ryggen og steinhard mage i natt. Kommer med 4-5 minutters mellomrom, og varer i 45-60 sek. Holdt på i ca 45 min nå. Håper virkelig dette tar seg opp! Er liksom ikke vondt nok til at jeg klarer å tro at det er rier. Får bare vente og se.

Edit: etter litt gåing i stua stoppet det visst opp. Holdt på litt over en time. Kjedelig!
So close :o Ikke alltid riene er supervonde fra begynnelsen. Blir somregel verre etter hvor stor åpningen er og hvor langt du er kommet i fødselen

So close :o Ikke alltid riene er supervonde fra begynnelsen. Blir somregel verre etter hvor stor åpningen er og hvor langt du er kommet i fødselen
Veldig kjedelig at det dabbet sånn av. Fremdeles veldige murringer i ryggen og sterke kynnere, men ikke slike tak som på natta. Lov å håpe at dette tar seg opp ila helga! :D

I natt har jeg sovet dårlig igjen. Er inne i en periode på en god og en dårlig natt på rad. Jaja:) det som holder meg våken er kynnere og varmen tror jeg. Til morgen i dag så fikk jeg et par med tak i mage og nedover lår. Vi svigers på besøk så bestemte meg for å stå opp å spise frokost med dem for å se om det roa seg - og det gjorde det seg jo. Fortsatt kynnere, men merker ikke noe annet enn at magen er hard. Svigermor tror han kommer snart, mens jeg tror vel at han kommer nærmere desember. Håper hun har rett:D

Løs mage, kvalm, ømme pupper og iling i puppene, mer lekkasje også. Og i dag kjennes det ut som om han skrur seg ned i bekkenet, sterke bevegelser og mye trykk nedover, svir/stikker/verker i lyset og nedover i lårene :) mye kynnere, med tak i ryggen :) 37+3

Hadde kynnere i hele går og et par runder med maserier, men da jeg skulle legge meg ble det stille. Ikke hatt så mye kynnere i dag, men fikk en en liten blødninger for en times tiden siden. Som den pliktoppfyllende (og stressa) førstegangsgravid ringte jeg føden som det står at du skal gjøre i papirene fra Ullevål. Helt normalt naturligvis. Etter litt googling - hvor jeg selvfølgelig ønsket at svaret skulle være ganske snart - på hvor langt tid i forveien av fødsel man har tegningsblødning ble svarer som forventet: det varierer fra person til person. Timer til uker:)

Alle mine tegn er plutselig borte. Vært smertefri i to dager.

Eneste som er igjen er den svære magen og følelsen av å være en strandet hval :dead:

Eneste som er igjen er den svære magen og følelsen av å være en strandet hval :dead:
Slik hadde jeg det også for en fire, fem dager siden. Aldri håpa og lengta etter mensmurringer før:p

Slik hadde jeg det også for en fire, fem dager siden. Aldri håpa og lengta etter mensmurringer før:p

Hahahaha ja! Jeg GLEDER meg til riene jeg nå. Og når jeg først kjenner minste lille ting ligger jeg nesten musestille og håper på at det skal bli verre.
Tror ikke det er noen andre grupper mennesker enn damer som har termin rundt hjørnet som ønsker seg smerter! :joyful:

Samme her :-( Var dødsglad for bittelitt murring etter sex i morges, men det var så minimalt at det var sikkert bare innbilning! :-P Ikke engang kynnerne setter igang etter en runde lenger. Ærlig talt...

Samme her :-( Var dødsglad for bittelitt murring etter sex i morges, men det var så minimalt at det var sikkert bare innbilning! :p Ikke engang kynnerne setter igang etter en runde lenger. Ærlig talt...

Blir rett og slett smådeprimert av det, gitt meg falske forhåpninger :inpain::p

Åååh.. ryggen verker noe helt forferdelig i dag. Blitt bare verre og verre utover kvelden. Men det er liksom ikke sånn mensen-vondt.. det merkes litt over korsryggen.

Maserier hele søndagen, startrier natt til tirsdag,men ga seg etter en time.... :-/

Hatt menssmerter i mage og rygg av og på i hele natt. Mørkt blod på papiret siste gangene jeg har vært på do, og fortsatt smerter som kommer og går.

Vil tro det skjer noe iløpet av det neste døgnet, passer fint siden jeg har termin i dag :p

Tror ikke kroppen min er helt enig med seg selv... :dead:
Hatt smerter/murringer i rygg og mage frem og tilbake i over en uke, og topper seg med smerter i symfysen og øverst ved livmorshalsen. Så gir det seg, blir borte en periode og kommer tilbake igjen...
Jordmor sjekket meg, jeg har 2-3 cm åpning og ene siden av livmorshalsen er på god vei til å flate seg helt ut, mens den andre siden er ennå 1-2 cm lang.

Tålmodigheten lenge leve sier jeg nå bare. Vil bare få skikkelige rier eller vannavgang! ;) 39+3 idag.

Back
Topp