Modning- og fødselstegn

Hatt sammentrekninger i hele natt og dag med 20 -30 min mellomrom. Nå har jeg fått blodig slim i trusa, i do og på papiret! Kan hende det er noe på gang?
Det er vel ikke utenkelig:)

For min del har alle tegn stoppa igjen. Jaja:) var hos fysio i dag. Hun er akupunktør også og lurte på om jeg ville ha fødselsforbredene akupunktur så takka ja til det. Hun (og jordmor i går) var veldig bestemte på at jeg må olje mellomkjøttet. Noen som gjør det?

Hatt sammentrekninger i hele natt og dag med 20 -30 min mellomrom. Nå har jeg fått blodig slim i trusa, i do og på papiret! Kan hende det er noe på gang?
Har hatt samme som deg nå i et døgn, og i natt var det ikke så lett å sove siden jeg våkna av hver sammentrekning, kanskje det skjer noe her også snart :D
Gratulerer så mye forresten! :D

Skjer fremdeles ingenting, 37+3 idag :) regner med å gå tre-fire uker til, og da er det deilig å slippe masse vondter og falske tegn! Fikk utrolig vond hold da jeg var ute og gikk tur her fredag kveld, da! Da var jeg jammen litt usikker på om det var verdens verste hold, eller om det var rier :D man skal vel ikke få hold av å gå en tre kvarters tid i sneglefart!? :rolleyes:

Alle tegn er borte bortsett fra en og annen mensmurring. Jaja:) Akkurat nå har jeg en ka gam komme når han kommer holdning. Det han jo hende forandrer seg tilbake til utålmodig raskt.,

På det positive siden har jeg plutselig fått mer energi de siste dagene. Det er veldig deilig å klare gjøre litt uten å måtte ta en lur.

Skjer fremdeles ingenting, 37+3 idag :) regner med å gå tre-fire uker til, og da er det deilig å slippe masse vondter og falske tegn! Fikk utrolig vond hold da jeg var ute og gikk tur her fredag kveld, da! Da var jeg jammen litt usikker på om det var verdens verste hold, eller om det var rier :D man skal vel ikke få hold av å gå en tre kvarters tid i sneglefart!? :rolleyes:

Joda fullt mulig :D Jeg får vondt bare jeg går 15 min i sneglefart. Tror faktisk sneglene hadde klart å ta meg igjen til tider :p

Back
Topp