September2015
Flørter med forumet
Fortell oss gjerne hvordan det gikk når er egentlig termin ?Her er fødselen nå igang, har fått epidural så er smertefri nå, slappe av før morroa begynner
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fortell oss gjerne hvordan det gikk når er egentlig termin ?Her er fødselen nå igang, har fått epidural så er smertefri nå, slappe av før morroa begynner
Det er vel ikke utenkeligHatt sammentrekninger i hele natt og dag med 20 -30 min mellomrom. Nå har jeg fått blodig slim i trusa, i do og på papiret! Kan hende det er noe på gang?
Har hatt samme som deg nå i et døgn, og i natt var det ikke så lett å sove siden jeg våkna av hver sammentrekning, kanskje det skjer noe her også snartHatt sammentrekninger i hele natt og dag med 20 -30 min mellomrom. Nå har jeg fått blodig slim i trusa, i do og på papiret! Kan hende det er noe på gang?
Skjer fremdeles ingenting, 37+3 idag regner med å gå tre-fire uker til, og da er det deilig å slippe masse vondter og falske tegn! Fikk utrolig vond hold da jeg var ute og gikk tur her fredag kveld, da! Da var jeg jammen litt usikker på om det var verdens verste hold, eller om det var rier man skal vel ikke få hold av å gå en tre kvarters tid i sneglefart!?