Mirell's lille dagbok.

11+1 (eller 2?) :p

Var på UL i går hos jordmor. Hadde også med frøken Hope91 inn en tur. Etter samtale med Jordmor fikk jeg se lille spira i magen. :) hørte også de deilige hjerteslagene. Føler endelig at jeg kan puste litt lettere :) at jeg kan senke skuldrene.

Neste nå er å endelig kunne fortelle det til resten av familien. :) så skal jeg nyte resten av tiden frem til jul og nyttår!

Last edited:
Uke 13+0

Tenke seg til.. 13 uker... Tiden har bare fløyet avgårde.. Å med trøtthet og det å være konstant sliten, har det blitt lite aktivitet i det siste. ;(
Men nå er formen på oppgang igjen.. SÅ nå er det bare å kjøre på :P

Var på jordmortime for 2 uker siden å da hørte jeg hjertelyden. Herlig følelse!
Var hos legen i går å tok aller de obligatoriske testene osv. Slapp celleprøven da siden jeg tok den i februar ihht XU.

Så var det dette Resus minus igjen da.. hadde glemt det :P men men.. på'n igjen med ekstra tester :P

Kommer nytt mage bilde i morgen :D Ser jeg ikke har oppdatert på en stund :P

Så bra formen går oppover da:)
Dårlig med energi her om dagen ihvertfall :p
Gleder meg til å se magebilde♡

Så bra formen går oppover da:)
Dårlig med energi her om dagen ihvertfall :p
Gleder meg til å se magebilde♡
Pappa fikk helt sjokk da han leverte Vesla her på mandag etter at han hentet henne i bhg.
"oij! du er blitt svær" tror jeg var utspille som datt ut av ham :P

Pappa fikk helt sjokk da han leverte Vesla her på mandag etter at han hentet henne i bhg.
"oij! du er blitt svær" tror jeg var utspille som datt ut av ham :P

Hahaha. sier akkurat det han tenker vel? :)

Hvordan går det her da? :)

Uke 14+4

Julestria tar overhånd :P Har snart ikke tid til noe annet føler jeg. Magen vokser i takt med tiden frem til jul.
I morgen skal jeg pynte til jul. Selv om juletreet får vente til mandag kveld.
På mandag skal jeg ta en velfortjent tur til frisøren og handle litt julegaver før jobb..
Tirsdag har jeg fri sammen med snuppa og da skal vi pakke inn julegavene sammen. Å kvelden blir tilbrakt med familien til pappa.
Å julaften... den blir tilbrakt i sofaen fra morgen til alt det "obligatoriske" på TV er ferdig.
Så en tur i kirken før vi turer til mammas familie for å feire jul.
Gleder meg veldig til julen i år!

Meeenn noen lurer vel på hvordan ting inni magen går :P
Kan annonsere at jeg har kastet opp for første gang denne graviditeten. Å som vanlig, ingen god opplevelse.
Ellers så har det hvert rolig og "fredlig". Ikke mye å rapportere egentlig.

Har fått time til OUL da :P thihi... 21.01.15 kl 19:30 er dagen vi får vite hvem som bor inni magehulen.

Koselig med oppdatering innimellom ;)

Håper dere får en super julefeiring og at tiden frem mot oul går fort :)

Back
Topp