Mirell's lille dagbok.

Uke 15+5

Julen er overstått.. Nå er det nyttår som står for dør. Føler egentlig at all maten har gjort meg stappa.. Å det har hvert MYYYYE mat :p Merker på kroppen at jeg har spist litt for mye selv om buksene har blitt løsere :confused:

I morgen skal vi i middag nok en gang. Å denne gangen er det for å møte litt familie fra USA.
Gleder meg.

Godt nytt år folkens. NÅ er det kyllingkebab som står på menyen.
Hadde ikke trodd jeg skulle si det. Men det er litt digg med annet enn julemat :p

Uke 15+5

Julen er overstått.. Nå er det nyttår som står for dør. Føler egentlig at all maten har gjort meg stappa.. Å det har hvert MYYYYE mat :p Merker på kroppen at jeg har spist litt for mye selv om buksene har blitt løsere :confused:

I morgen skal vi i middag nok en gang. Å denne gangen er det for å møte litt familie fra USA.
Gleder meg.

Godt nytt år folkens. NÅ er det kyllingkebab som står på menyen.
Hadde ikke trodd jeg skulle si det. Men det er litt digg med annet enn julemat :p
Helt enig !!

18 UKER
Ja da var vi her da. 18 uker er gått. Magen vokser men vekten består.
Var hos jordmor i forrige uke å veide da 100 gram mer enn jeg gjorde i august. :wideyed:
Så vi får se fremover nå hvordan det går.

Ellers så er der 1 uke igjen til OUL. Å jeg gleder meg mer enn jeg gruer meg.
Det er liksom alltid den lille stemmen i hodet som hvisker "hva er galt med den lille denne gangen"

Plagene relativt få om dagen. Litt kvalm på kveldene. Litt øm i puppene i tide og utide.
klør og klør og klør! Å matlysten er dårlig.
Men ellers er alt bra :D

18 UKER
Ja da var vi her da. 18 uker er gått. Magen vokser men vekten består.
Var hos jordmor i forrige uke å veide da 100 gram mer enn jeg gjorde i august. :wideyed:
Så vi får se fremover nå hvordan det går.

Ellers så er der 1 uke igjen til OUL. Å jeg gleder meg mer enn jeg gruer meg.
Det er liksom alltid den lille stemmen i hodet som hvisker "hva er galt med den lille denne gangen"

Plagene relativt få om dagen. Litt kvalm på kveldene. Litt øm i puppene i tide og utide.
klør og klør og klør! Å matlysten er dårlig.
Men ellers er alt bra :D

Så bra med en update :D Gratulerer med milepæl !!! Tante gleder seg til OUL ;D

Uke 19.

Snart halvveis der.. Rart at det har gått så fort. Nå merker jeg bevegelse hele tiden.
Rart hvor mye man "glemmer" fra ett svangerskap til ett annet. Men gleden er det samme.
Jeg merker også at ikke alt er like lett lenger på jobben. Overanstrengte meg litt på jobben i forrige uke og ble liggende på sofaen resten av kvelden da jeg kom hjem.
Men den største gleden denne uken er at vi skal på OUL om 2 dager. Å da skal vi få vite om det er en liten prins eller prinsesse som bor inne i magehulen.
Å DA kan jeg begynne og planlegge litt mer om hva jeg skal gjøre med babyklærne etter vesla.

En annen stor nyhet er at ei til av mine beste venninner skal ha en sin første i august! Å jeg gleder meg.

oij oij oij.... i morgen kveld får jeg vite hvem som bor magehulen min!
det kribler i hele meg! gleder meg som ett barn på julaften!

19:30 har jeg fått time på SiV :P

OUL i uke 19

Da sitter jeg her da. I sofaen med ett smil om munnen! Å sånn jeg ser det i dette øyeblikk burde jeg forandre fargene mine til
BLÅ!...

Hehehe. For på OUL i dag viste det seg at i magehulen bor en liten prins!
BF var overlykkelig. Så bare ett digert glis over skulderen på JM. Å selv er jeg veldig fornøyd!
Jeg har alltid ønsket meg en jente og en gutt. Så nå har jeg fått mitt ønske oppfylt også!

Terminen er fastsatt til 20.06.2015 som også er menstermin min. Så da er det jo bare å rydde plass..
Nå må jenteklærne og dillet etter Vesla vike.. for her kommer en stolt prins!!

Bilde av vidunderet mitt ligger i den øverste posten og i albumet.

OUL i uke 19

Da sitter jeg her da. I sofaen med ett smil om munnen! Å sånn jeg ser det i dette øyeblikk burde jeg forandre fargene mine til
BLÅ!...

Hehehe. For på OUL i dag viste det seg at i magehulen bor en liten prins!
BF var overlykkelig. Så bare ett digert glis over skulderen på JM. Å selv er jeg veldig fornøyd!
Jeg har alltid ønsket meg en jente og en gutt. Så nå har jeg fått mitt ønske oppfylt også!

Terminen er fastsatt til 20.06.2015 som også er menstermin min. Så da er det jo bare å rydde plass..
Nå må jenteklærne og dillet etter Vesla vike.. for her kommer en stolt prins!!

Bilde av vidunderet mitt ligger i den øverste posten og i albumet.
Det blir herlig :) tantes prinsesse låner gjerne ❤️

Back
Topp